Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Δευτ Ιουν 16, 2014 11:10 am

Αυτή η επιστολή (μακροσκελής, αλλά τα λέει όλα)στάλθηκε στο ΔΣ της ΕΛΑΟ με κοινοποίηση την ΥΠΑ.Την υπογράφουν ενεργοί Παραμοτερίστες (όσες είναι και οι άδειες γραμμές του πίνακα με τις υπογραφές.) Σαν μέλος της πρωτοβουλίας μαζί με τους υπόλοιπους, νιώθω ότι πρέπει να στηρίξω αυτήν την κίνηση και γιαυτό η δημοσίευση, για να ενημερωθούν και ίσως να την στηρίξουν και άλλοι.

Aντιγραφή από email:

<<Αγαπητέ φίλε, συναθλητή
Mετά τα τελευταία δυσάρεστα γεγονότα μεταξύ της Επιτροπής Υπερελαφρών της ΕΛΑΟ και της ΥΠΑ, και μπροστά στον υπαρκτό και άμμεσο κίνδυνο να εκπονηθεί Κανονισμός Τεχνικής Εκμετάλευσης χωρίς την συμμετοχή της κοινότητας Παραμοτέρ, μόνον από την ΥΠΑ, σε καλούμε να συμμετάσχεις στην γραπτή διαμαρτυρία μας που απευθύνεται σε όλους τους αρμόδιους φορείς.

Διάβασε προσεκτικά το κείμενο και αν συμφωνείς με τα γραφόμενα του συστρατεύσου μαζί μας και στείλε το γρηγορότερο δυνατόν, σαν απάντηση:

ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ



Υπολογίζουμε στην συμμετοχή σου για να προλάβουμε τα χειρότερα.


ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟΥ.
protovouliaparamoter@gmail.com>>

Εδώ η επιστολή
Συνημμένα
Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία1.pdf
(60.63 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 933 φορές
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Τρί Ιουν 17, 2014 9:55 pm

http://drflight.blogspot.gr/2014/06/blog-post.html ενα θεμα σχετικο,ελπιζω να μην σας εβγαλα απο την διαμαρτυρια
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Τετ Ιουν 18, 2014 7:55 am

Από το φορουμ http://www.paramotor.gr/forumParamotor/ ... php?t=3191
1) Αγώνες ΄παραμοτορ΄και υπερελαφρών αεροσκαφών, θα διεξαχθούν στο Τυμπακι της Κρήτης, απο την 1 εώς τις 4 Μαΐου 2014. Καλούνται όλοι οι χειριστές να δηλώσουν παρών ,σε αυτή την πολύ μεγάλη διοργάνωση της αερολεσχης Ηρακλείου. Στους συμμετέχοντες στον αγώνα θα απονεμειθουν Διπλώματα συμμετοχης Παραμοτερ επίσημα για πρώτη φορά.
2) επιτέλους!!ο κανονισμός εντος λίγων ημερών!!θα ενημερωθούν
απο οτι έμαθα ολα τα σωματεία μεσω τις ομοσπονδίας και θα δοθούν
άδειες χειριστών παραμοτέρ!!απίστευτο!
3)οπως καταλαβαινετε για να παρουν μερος και PPG επισημα θα πρεπει
να σας δωσουν την αδεια χειριστου παραμοτερ! σημερα δεν
ειναι 1 Απριλια!!!!!να λες την αληθεια και να μην σε πιστευουν??!!!!!!!
4) Φιλοι οι αγωνες υπερελαφρων δεν εχουν καμμια σχεση με τους αγωνες PPG.
Οι αγωνες PPG πρεπει να ειναι αποκλειστικα για PPG και να αντιγραφουν αντιστοιχους του εξωτερικου προσαρμοσμενους στην Ελληνικη πραγματικοτητα.
5) Αγαπητοί φίλοι του παραμοτορ.
Εδώ και χρονια για όσους γνωρίζουν έχουν γινει αρκετές προσπάθειες από διαφορους ανθρώπους του χώρου,για την έκδοση Διπλωματων Χειριστων Παραμοτερ. Για πρωτη φορα αυτή η διαδικασία φαίνεται να φτάνει στο τέλος της. Πριν από περίπου τέσσερις μήνες είχαμε γράψει εδώ να πατε όσοι ενδιαφέρεστε να γραφτείτε σε μια λέσχη και να αποκτήσετε αεραθλητική ταυτότητα. Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη, και έτσι τώρα θα απονεμηθούν για πρωτη φορα Διπλώματα επίσημα χειριστου,σε αυτούς που αποδεδειδηγμενα ξέρουν να χειρίζονται παραμοτερ και έχουν προταθεί από την αερολέσχη τους.
Στους αγώνες στην Κρήτη θα λάβουν μερος όσοι δηλώσουν αφού πρώτα θα έχουν στα χερια τους το δίπλωμα τους.
6) Όμως επειδή θα γίνουν για πρώτη φορά επίσημοι αγώνες, με αεραθλητικές ταυτότητες και διπλώματα χειριστών, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να «ξεκινήσουμε» επιτέλους και εμείς έστω και έτσι, να μα δοθεί η ευκαιρία να μιλήσουμε για το μέλλον του spor, να γνωριστούμε μεταξύ μας,
7) Ξαναλέμε λοιπόν ότι είναι η πρώτη επίσημη προσπάθεια για αγώνες ppg με διπλώματα και ταυτότητες. Καλό θα είναι να μην αρχίσουμε με γκρίνια και δυσπιστία γιατί ποτέ δεν βγαίνει σε καλό.
8) 'ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ" κανεις λαθος τα διπλωματα θα σταλουν στους χειριστες μεσω των αερολεσχων. Δεν εχει το δικαιωμα η οποια αερολεσχη να μοιραζει διπλωματα. Το διπλωμα πρεπει να το εχεις στα χερια σου πριν ξεκινησεις για κατω γιατι χωρις αυτο δεν θα μπορεις να παρεις μερος.
Από το φορουμ http://www.paramotor.gr/forumParamotor/ ... php?t=3265
9) Η ΥΠΑ αγνοώντας τους κανόνες και τον κανονισμό για άγνωστους και ακατανόητους λόγους μέχρι στιγμής,και μην δίνοντας καμία εξήγηση στις αλλεπάλληλες εκλύσεις του πρόεδρου κ.Μαλαμα,και τουκ.Μακρακη,δεν εξέδωσε ΝΟΤΑΜ,για την περιοχή Τυμπακίου. Μπροστά σε αυτόν τον ωμο εκβιασμό,και αφού συσκεφθήκαμε όλοι μαζι, παρθηκε μια γενναια για τα ελληνικά χρονικά ομόφωνη απόφαση, να μην πετάξει κανείς. "Η ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,Η ΚΑΝΕΙΣ"
10) Απενεμιθησαν οι πρώτες αδειες χειριστου παραμοτεροπως είχε υποσχεθεί ο ΚΣ Νίκος Μακρακης,στους συμμετέχοντες στον αγώνα.
11) Για 19 ολόκληρα χρόνια που πετάω paramotor, και ειμαι στον χώρο ακούω διάφορους να παραπονιούνται γιατί αυτή η κατάσταση, γιατι δεν υπάρχουν άδειες, γιατι δεν γίνονται αγώνες,και οτι π@π@ρ@ τους κατέβει στο κεφάλι. Να λοιπον που ήλθε η ώρα, και άλλαξαν τα πράγματα, όπως αλλάζει και η ελληνική κοινωνία. ΕΣΕΙΣ λοιπον οι ¨κ@υρ@δες¨ οι άνδρες ¨ χωρις @ρχιδι@¨ που ξέρετε μόνο να παραπονιωσαστε και να λέτε για τους άλλους, εσείς που τα θέλετε ΟΛΑ στα μέτρα σας και απο τους άλλους καμωμένα,χωρις να κουνησετε το μικρό σας δαχτυλάκι ΠΟΥ ΕΙΣΘΑΙ;;;;;;;
Από το http://www.paramotor.gr/forumParamotor/ ... php?t=3217

12) Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση εκμεταλευσης ΠΑΡΑΜΟΤΟΡ στην Ελλάδα για πρωτη φορα, δίνονται και Αδειες χειριστών. Φιλε Πέτρο σαν ψέματα ακούγεται.

Από το την σελιδα της ΕΛΑΟ στο fasebook https://www.facebook.com/groups/epitropiyperelafron/
John Mademlis
7 Απριλίου • Τροποποιήθηκε

Απονομή Αδειών Χειριστού PPG

Κατόπιν ενεργειών της Επιτροπής Υπερελαφρών, με βάση την απογραφή των αθλητών paramoter που έγινε πριν μερικούς μήνες, απονέμονται Άδειες Χειριστού Paramoter σε 89 αθλητές από 17 σωματεία σε όλη την Ελλάδα. Με την έκδοση του Κανονισμού Τεχνικής Εκμετάλλευσης Paramoter και του Αγωνιστικού Κανονισμού Paramoter τις επόμενες ημέρες και του Κανονισμού Εκπαίδευσης, σε σύντομο χρονικό διάστημα, δημιουργείται ένα κανονιστικό πλαίσιο που πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει σημαντικά στην περαιτέρω, οργανωμένη, ανάπτυξη του αεραθλήματος αυτού στην Ελλάδα.


Μετά από την έντονη αντίδραση της ΥΠΑ
και την επιστολή διαμαρτυρίας από 35 παραμοτεριστες τα πράγματα άλλαξαν.

οι Άδειες Χειριστού Paramoter έγιναν αθλητικές άδειες.


Ο πρόεδρος της ΕΥ εκμεταλλευόμενος την λίστα των πιλότων που έχουν υπογράψει την επιστολή τους παίρνει τηλ και προσπαθεί να τους αλλάξει γνώμη λέγοντας ότι δεν μίλησε για Άδειες Χειριστού Paramoter αλλά για αθλητικές άδειες και ότι υπόγεια συμφέροντα που τον πολεμάνε ανάγκασαν την ΥΠΑ να πάρει την παρακάτω απόφαση.

http://postimg.org/image/guyiseqyl/ http://postimg.org/image/d06luigh5/

Οι αθλητικές άδειες της FAI δεν είναι διπλώματα.

Αθλητική άδεια της FAI μπορεί να πάρει όποιος είναι γραμμένος σε σωμάτιο μέλος της ΕΛΑΟ για να κάνει ρεκόρ ή να συμμετέχει σε αγώνες στο εξωτερικό με την εθνική ομάδα η μόνος του. Ισχύει μόνο για ένα χρόνο.
Είναι απλά μια επιβεβαίωση ότι ο πιλότος είναι μέλος της παγκόσμιας ομοσπονδίας και για να πετάξεις σε αγώνα πληρώνεις έξτρα ασφάλιση επειδή δεν έχεις πτυχίο.

Στην Ελλάδα δεν χρησιμεύει σε τίποτα έκτος από προσπάθεια για ρεκόρ
Παραπλάνηση και φαμφάρες για να σώσουν οτιδήποτε μπορούν από την κατεστραμμένη υπόληψη τις ΕΥ.

ΥΓ. Εγραψε "κάποιος"
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση εκμεταλευσης ΠΑΡΑΜΟΤΟΡ στην Ελλάδα για πρωτη φορα, δίνονται και Αδειες χειριστών. Φιλε Πέτρο σαν ψέματα ακούγεται.

Εδω κολάει αυτο που λένε "το σαν τι το ηθελες"
Τελικά ήταν ψέματα!!!!!!
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό petros vlahos » Τετ Ιουν 18, 2014 9:36 am

ΥΓ. Εγραψε "κάποιος"
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση εκμεταλευσης ΠΑΡΑΜΟΤΟΡ στην Ελλάδα για πρωτη φορα, δίνονται και Αδειες χειριστών. Φιλε Πέτρο σαν ψέματα ακούγεται.

Εδω κολάει αυτο που λένε "το σαν τι το ηθελες"
Τελικά ήταν ψέματα!!!!!!

απαντησε μου εδω! ΧΑΡΗΚΕΣ η ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΕΣ??
θα ηταν καλο να παρουμε αδειες χειριστων παραμοτερ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
θα ηταν ασχημα κατα απονομη να ειμασταν νομιμοι???απαντησε μου..
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
Άβαταρ μέλους
petros vlahos
Friend
 
Δημοσ.: 477
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
Τοποθεσία: Malia Crete

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Τετ Ιουν 18, 2014 11:24 am

απάντησε μου εδω! ΧΑΡΗΚΕΣ η ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΕΣ??
θα ήταν καλό να πάρουμε άδειες χειριστών παραμοτερ? ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
θα ήταν άσχημα κατά απονομη να ειμασταν νομιμοι???απαντησε μου


Θα χαιρόμουν αν ήταν αλήθεια.
κατά απονομή δεν γίνετε να ήμασταν νόμιμοι.
γιατί αυτοί που παίρνουν μέρος σε αγώνες πρέπει έχουν πτυχία πεπειραμένου πιλότου όχι αθλητικές άδειες.

Τα διπλώματα λοιπόν δεν μπορούν να εκδοθούν δίχως την έγκριση του κανονισμού από την ΥΠΑ.

Πως να χαρώ όταν από ασχετοσύνη και υπέρμετρο εγωισμό ορισμένων καταστρέφετε το μέλλον του παραμοτορ ????

Αν δεν κατάλαβες κανένας δεν έκανε καταγγελία.
Απλά όταν είδε η ΥΠΑ την ανακοίνωση της ΕΥ
για τον κανονισμό και τα διπλώματα Φρικάρισε.

Όλα τα αλλά είναι εκ του πονηρού για να καλυφτούν οι ασυναρτησίες της ΕΥ που προκάλεσαν αυτή την κατάσταση.

και επαναλαμβάνω για να γίνω κατανοητός
1)Δεν είναι διπλώματα oι αθλητικές άδειες
2)αγωνες μαζί με υπερελαφρα δεν γίνονται πουθενά στον κόσμο.
3)ο κανονισμός αγώνων βγαίνει μέσα από το section 10 της FAI
δηλ από αυτά τα τασκ που είναι εκεί μέσα διαλέγεις ποια τασκ θα γίνουν σε αυτό τον αγώνα. Δεν φτιάχνει η ΕΥ τους κανόνες όπως θέλει, τους επιλέγει μέσα από section 10 της FAI.
4)για να βγουν πτυχία - άδειες χειριστών πρέπει να περάσει από την έγκριση της ΥΠΑ ο κανονισμός μαζί με τον κανονισμό εκπαίδευσης και να γίνουν σχολές εκπαίδευσης. Μετά τα σωματεία προκηρύσσουν εξετάσεις σε συνεργασία με την ΕΛΑΟ και την ΥΠΑ και βγαίνουν οι άδειες χειριστών.
Όπως στο παραπεντε

5)ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑ


Τι απο τα παραπανω έγινε για να χαρώ
ΤΙΠΟΤΑ ΘΕΤΙΚΟ
Απλά τσίγκλησαν την ΥΠΑ στον κάλο.

Πέρσι όταν μίλησα με το πρόεδρο τω υπερελαφρων αυτά τα είχα επισημάνει και του είπα επί λέξι.
Αυτά που κάνεις είναι λάθος και θα γυρίσουν μπούμερανκ στο παραμοτορ. Η απάντηση του ήταν μην μου πας κόντρα και θα το τακτοποίησω εγώ με τον δικό μου τρόπο.
και του είπα. . Eγώ θα μείνω αμέτοχος αλλά αν δω ότι μας γυρίζεις πίσω, που έτσι θα γίνει, θα με έχεις απέναντι.

Μήπως δεν έγιναν τα πράγματα όπως τα έλεγα ???
Δεν πρέπει να ξεκαθαρίσουμε την θέση μας ????
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Ιουν 20, 2014 10:08 am

ΔΥΣΤΗΧΩΣ δεν προλάβαμε να ανακόψουμε την καταστροφή.
Ενεργήσαμε καθυστερημένα και πλέον είμαστε έρμαιο στα χέρια της ΥΠΑ.
Περισσότερα σύντομα....
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Σάβ Ιουν 21, 2014 11:21 pm

Γνωστοποίηση απ την ΕΛΑΟ
Συνημμένα
2014 087.pdf
(257.5 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 963 φορές
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Δευτ Ιουν 23, 2014 10:58 pm

Να δούμε λίγο τους λόγους αυτής της επιστολής που συντάχτηκε προς ενημέρωση των σωματίων

Αγαπητοί φίλοι,

Ίσως σας είναι γνωστή επιστολή η οποία προσφάτως συντάχθηκε και φέρεται να έχει υπογραφεί από
ασχολούμενους με την δραστηριότητα του paramotor. Για κάθε ενδεχόμενο όμως την επιστολή αυτή σας την
κοινοποιούμε και θα την βρείτε επισυναπτόμενη στο μήνυμα αυτό.

Οι λόγοι της κοινοποίησης είναι αρκετοί και μεταξύ αυτών είναι και οι παρακάτω για τους οποίους και θα
αναφερθούμε αναλυτικότερα.

1. Μερικοί από τους φερομένους ως υπογράψαντες την επιστολή αυτή, είναι μέλη ή αθλητές που
υπάγονται στην δύναμη του σωματείου σας.
2. Περιέχει ανακρίβειες, αν μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε έτσι αυτή την στιγμή, και θα
επιθυμούσαμε να γίνει γνωστή και η θέση της ΕΛΑΟ με παράθεση όλων των στοιχείων που
διαθέτουμε.
3. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα γίνει στο Χορτερό στις Σέρρες, η ετήσια συνάντηση των σωματείων
με ενασχόληση στα υπερελαφρά και τα paramotors, που έχει ανακοινωθεί σε προγενέστερο της
συγκεκριμένης επιστολής χρόνο φυσικά, και εκεί θα ενημερωθείτε με κάθε λεπτομέρεια από την
Επιτροπή Υπερελαφρών και Paramotor για το τι έχει γίνει μέχρι τώρα για την συγκεκριμένη
δραστηριότητα και εσείς ως σωματεία δια των εκπροσώπων σας θα εκφράσετε την βούληση σας για
το τι επιθυμείτε να γίνει στο μέλλον.
4. Υπάρχουν συμπτώσεις σε γεγονότα που μόνο τυχαίες, δυστυχώς, δεν μπορούμε να τις
χαρακτηρίσουμε.
5. Θα πρέπει να γίνουν και σε σας γνωστά τα ονόματα των φερομένων ως υπογράψαντες την επιστολή
αυτή, ώστε να γνωρίζετε ποιοι θα έχουν συμβάλει θετικά ή αρνητικά στην οποιαδήποτε εξέλιξη για
την συγκεκριμένη δραστηριότητα ή ακόμα και αν αυτό το γεγονός επηρεάσει πάλι θετικά ή αρνητικά
και τις παραπλήσιες δραστηριότητες άλλων αεραθλημάτων.


Η επιστολή αυτή παραδόθηκε στην Γραμματεία της ΕΛΑΟ από τον Τεχνικό Σύμβουλο της Επιτροπής
Υπερελαφρών και Paramotor, κ. Μανώλη Δρακάκη, και πρωτοκολλήθηκε παρόλο που δεν έφερε καμία
υπογραφή, παρά μόνο ονόματα όπως θα διαπιστώσετε και σείς. Αντιλαμβάνεστε φυσικά και σεις, πια μπορεί
να είναι η βαρύτητα ή εγκυρότητα μιας επιστολής που δεν φέρει ούτε μία υπογραφή. Επειδή όμως αυτό, αν
και είναι σημαντικό θέμα για την αξιοπιστία του περιεχομένου, αλλά και την αυθεντικότητά του, δεν είναι το
πρωτεύον ζήτημα. Σημασία έχει κυρίως το περιεχόμενο της.
[/quote]

Οι ηλεκτρονικές υπογραφές των υπογραφόντων την επιστολή διαμαρτυρίας βρίσκονται στα αρχεία της Πρωτοβουλίας και θα είναι διαθέσιμη σε όποιο σωματείο με ενασχόληση παραμοτερ τυχόν αμφισβητήσει υπογραφή μέλους του. Παράλληλα αυτοί που έχουν υπογράψει γνωρίζουν ότι όποιος αθλητής θέλει ανά πάσα στιγμή μπορεί στείλει ένα ε-μαιλ να πάρει πίσω την υπογραφή του. Αντί αυτού οι υπογραφές πλησιάζουν τις 45 , τους μισούς δηλαδή από του απογραφέντες και επειδή κάπου ακούστηκε ότι υπάρχουν και υπογράφοντες που δεν είναι μέλη σωματίων (2-3 άτομα) θα σας παρότρυνα να κοιτάξετε τα αρχεία της ΕΛΑΟ πριν το 2006 που αναρτήθηκε ο κανονισμός υπερελαφρων και καθήλωσε με τεκμήρια πτυχία ασφάλειες κλπ όλα τα υπερελαφρα και παραμοτορ.
Νομίζω ότι καλύψαμε τις απορίες σας όσον αφορά τις υπογραφές.


Η πρώτη ανακρίβεια αφορά αυτό που αναφέρεται στην δεύτερη σελίδα για τον αποδοχή πρότασης ορισμού
υποδειχθέντος “εκπροσώπου” από την πρόσφατη Γενική Συνέλευση της ΕΛΑΟ, για συμμετοχή του κ. Δρακάκη
στις συνεδριάσεις του ΔΣ της ΕΛΑΟ. Η ΕΛΑΟ ουδέποτε έλαβε καμία πρόταση για το συγκεκριμένο πρόσωπο
από κανένα σωματείο και φυσικά την έκανε δεκτή. Το αληθές είναι ότι ο κ. Δρακάκης είχε προταθεί από το
σωματείο του και ψηφίστηκε από τους εκπροσώπους των σωματείων και εξελέγη μέλος της Εξελεγκτικής
Επιτροπής, το δε Διοικητικό Συμβούλιο σε μεταγενέστερο χρόνο, με απόφασή του όρισε τον κ. Δρακάκη ως
Τεχνικό Σύμβουλο της Επιτροπής. Το ΔΣ και η Επιτροπή δεν είχε καμία υποχρέωση για τον ορισμό αυτό από
την στιγμή που υπήρχε εκλεγμένη επιτροπή από άτομα που είχαν προταθεί από τα ενασχολούμενα με τα
υπερελαφρά και το paramotor σωματεία, το έκανε όμως αυτό εκτιμώντας την συμμετοχή του κ. Δρακάκη στο
προ της Γενικής Συνέλευσης διάστημα. Ο κ. Δρακάκης όποτε είχε συνεδρίαση το ΔΣ και μεταξύ των θεμάτων
υπήρχαν και θέματα για το paramotor ελάμβανε πρόσκληση παρόλο που η συμμετοχή του θα μπορούσε να
περιοριστεί μόνο στις συνεδριάσεις ή συζητήσεις της Επιτροπής.


Προφανώς ή ο γραμματέας δεν διάβασε αυτά που γράψατε στην επιστολή ή δεν σας ενημέρωσε ότι μέχρι πρόσφατα που ανακοινώσατε την συνάντηση στο χορτερό η ΕΛΑΟ δεν έχει έρθει σε επαφή με σωματεία για θέματα παραμοτορ αλλά μόνο με 2-3 αναγνωρισμένους πιλότους παραμοτερ που γνωρίζουν το άθλημα (θα πούμε παρακάτω γιατί). Οι διαφορετικές απόψεις όμως δημιουργούσαν προβλήματα στην αποτελεσματικότητα των συναντήσεων και στην τελευταία συνάντηση αποφασίσαμε να προτείνουμε έναν εκπρόσωπο ήπιων τόνων που να είναι αποδεκτός από όλους τους εμπλεκόμενους. Η πρόταση μας για τον κ. Δρακάκη έγινε άτυπα άμεσα δεκτή και στη συνέχεια (για να περάσει μετά από το συμβούλιο κάποιο σωματείο έπρεπε τυπικά να τον προτείνει) την επικυρώσατε με την απόφαση του συμβουλίου. Κάποιοι βέβαια συνεχίζουν να σας συμβουλεύουν παρασκηνιακά παρακάμπτοντας την απόφαση του συμβουλίου. Δεν ζητήσαμε ποτέ ο κ Δρακακης να λαμβάνει μέρος στα συμβούλια της ΕΛΑΟ. Ζητησαμε να λαβάνετε υποψη σαν εκπρόσωπος 89 πιλότων κατ' εσάς 250 κατ εμάς.


2 Στην συνέχεια η επιστολή αναφέρεται αόριστα σε παραπλάνηση του “αναγνωρισμένου εκπροσώπου” χωρίς
φυσικά να αναφέρει τα συγκεκριμένα θέματα στα οποία παραπλανήθηκε ο κ. Δρακάκης, ο οποίος και φυσικά
θα προσκληθεί να είναι παρών και στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ ώστε ο ίδιος πλέον να δηλώσει και να
γίνουν γνωστά τα θέματα στα οποία παραπλανήθηκε. Φυσικά το καλύτερο θα ήταν να είναι παρών και στην
συνάντηση των σωματείων στο Χορτερό, όπου ενώπιον των εκπροσώπων σας, θα αναφέρει και ο ίδιος τις
θέσεις του. Αλλά φυσικά αυτό είναι θέμα δικό του.

Στην συνάντηση των σωματείων στο Χορτερό, θα γίνει πλήρης ανάλυση των ενεργειών της Επιτροπής και της
ΕΛΑΟ, από το 2011 έως και σήμερα και για τις προτάσεις που υπέβαλε στην ΥΠΑ για το θέμα του κανονισμού.
Γίνεται επίσης ιδιαίτερη αναφορά στην παράτυπη έκδοση κανονισμού από την ΕΛΑΟ. Είναι ιδιαίτερα λυπηρό
να ακούγεται ή να προσυπογράφεται αυτός ο ισχυρισμός ιδιαίτερα μάλιστα από άτομα που στο παρελθόν
ήταν και μέλη του ΔΣ της ΕΛΑΟ. Για να μην υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, θα βρείτε επισυναπτόμενο το
ΦΕΚ Β’155/1986 όπου είναι δημοσιευμένη η απόφαση της ΥΠΑ 43221, όπου στην παράγραφο 3, εδάφιο η, η
ΕΛ.Α.Ο. (ως καθολικός διάδοχος της Ε.ΑΛ.Ε.) έχει την αρμοδιότητα να «εκπονεί κανονισμούς οργανώσεως,
λειτουργίας, διοίκησης και πτήσεων για χρήση από τα αεραθλητικά σωματεία». Αξίζει τον κόπο να διαβάσετε
όλη την σχετική απόφαση στο ΦΕΚ, για πληρέστερη ενημέρωση σας.


Η επιτροπή υπερελαφρών στις αρχές του 2014 ολοκλήρωσε απογραφή χειριστών paramoter που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα μέχρι σήμερα εκτός νομοθετικού πλαισίου. Τον Απρίλιο του 2014 η επιτροπή εκπόνησε και δημοσίευσε στο διαδίκτυο Κανονισμό Τεχνικής Εκμετάλλευσης μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων paramοter-PPG
(http://www.elao.gr/web/documents/elao_EP.pdf). Mε νομιμοποιητική βάση αυτόν τον κανονισμό η επιτροπή εξέδωσε κατ’ απονομή άδειες χειριστών Paramoter σε 89 αθλητές από 17 σωματεία. Στην εισαγωγή του συγκεκριμένου κανονισμού αναφέρεται επί λέξη: «Η Επιτροπή Υπερελαφρών της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛΑΟ), στα
πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, όπως αυτές προκύπτουν από τον Κανονισμό Λειτουργίας Επιτροπών Αεραθλημάτων της ΕΛ.Α.Ο (Άρθρο 2, παρ. 8 ), παρουσιάζει τον Κανονισμό Τεχνικής Εκμετάλλευσης μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων (paramoter, PPG)». Αν διαβάσουμε όμως προσεκτικά τον Κανονισμό Λειτουργίας Επιτροπών Αεραθλημάτων της ΕΛ.Α.Ο.
(http://www.elao.gr/web/documents/elao_EP.pdf). στο Άρθρο 2, παρ. 8 αναφέρει σαν αρμοδιότητα της επιτροπής την: «,.., κρίση των υποβαλλοµένων δικαιολογητικών των αεραθλητών για απόκτηση αεραθλητικών εμβλημάτων και αναγνώριση αεραθλητικών επιδόσεων». Πουθενά δεν προκύπτει σαν αρμοδιότητα η έκδοση και κατ΄ απονομή χορήγηση αδειών χειριστών παραμοτέρ! Τα αεραθλητικά εμβλήματα και η αναγνώριση αεραθλητικών επιδόσεων δεν νοούνται σε καμία περίπτωση, άδειες χειριστή αεροσκάφους.

Δύο ερωτήματα λοιπών σχετικά με την διαδικασία εκπόνησης του κανονισμού τεχνικής εκμετάλλευσης μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων paramoter- PPG Πρώτο Ερώτημα Ανεξαρτήτως του περιεχομένου του, τίθεται το εξής ερώτημα: Ο κανονισμός τεχνικής εκμετάλλευσης μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων paramoter- PPG, που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο στην διεύθυνση http://microlights.elao.gr/docs/PPG_Regulation_2014.pdf μέσα από ποιά διαδικασία προέκυψε; Πότε συνήλθε η πενταμελής επιτροπή υπερελαφρών για να συζητήσει και να ψηφίσει τον συγκεκριμένο κανονισμό; Υπήρχε απαρτία; Ποια από τα μέλη συζήτησαν και ψήφισαν αυτό τον κανονισμό; Υπάρχουν πρακτικά; Δεύτερο Ερώτημα Επίσης, αφού η επιτροπή υπερελαφρών έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα (σύμφωνα πάντα με τον ισχύοντα κανονισμό λειτουργίας επιτροπών αεραθλημάτων: «Οι κανονισµοί εγκρίνονται από το ∆Σ της ΕΛ.Α.Ο. και εφόσον απαιτείται υποβάλλονται στην ΓΓΑ για την τελική έγκριση τους από τον αρµόδιο για τον Υπουργό αθλητισµού») τίθεται ένα το ερώτημα: Πότε συνήλθε το ενδεκαμελές Δ.Σ. της ΕΛΑΟ για να συζητήσει και να ψηφίσει τον συγκεκριμένο κανονισμό που πρότεινε η επιτροπή υπερελαφρών; Υπήρχε απαρτία; Ποια από τα μέλη του Δ.Σ. συζήτησαν και ψήφισαν αυτό τον κανονισμό; Υπάρχουν πρακτικά; Στη συνάντηση που θα γίνει στο Χορτερό θα πρέπει να απαντηθούν αυτά τα δύο πολύ σημαντικά ερωτήματα διότι εάν δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία τότε η δημοσίευση του κανονισμού τεχνικής εκμετάλλευσης μηχανοκίνητων αλεξιπτώτων paramoter- PPG είναι άκυρη. Μια παρατήρηση και μια ερώτηση σχετικά με το ΦΕΚ του 1986 Ο πρόεδρος της επιτροπής υπερελαφρών σαν νομική θεμελίωση του δικαιώματος της ΕΛΑΟ να εκδίδει κανονισμούς σαν αυτόν που εκδόθηκε για τα παραμοτέρ, ανήρτησε σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης της επιτροπής ένα ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε το 1986 και αναφέρεται στην Εθνική Αερολέσχη της Ελλάδας. Εάν πράγματι υπάρχει νομοθεσία που να δικαιώνει την ΕΛΑΟ γιατί δεν απαντούν επίσημα στο από 15/5/14 ερώτημα της διεύθυνσης πτητικών προτύπων της ΥΠΑ που αναφέρεται σε υπέρβαση αρμοδιοτήτων και επιφυλάσσεται για περαιτέρω νομικές ενέργειες; Πέρα από κίνηση για την δημιουργία εντυπώσεων τι άλλο μπορεί να
προσφέρει η ανάρτηση ενός μάλλον ανεπίκαιρου νόμου προγενέστερου όλων των κανονισμών ΥΠΑΜ;



Ποιο από τα δυο ισχύει. Ο κανονισμός λειτουργίας ή το αρχαίο φεκ του 1986 και γιατί δεν το έχετε σημειώσει στην σελίδα σας αλλά αναφέρεστε στο Άρθρο 2, παρ. 8 του κανονισμού ?
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Ιουν 25, 2014 9:02 am, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Ιουν 24, 2014 1:29 am

Φυσικά και δεν πρόκειται να αναφερθούμε ή να κρίνουμε σε όσα προσάπτονται στον Πρόεδρο κυρίως, αλλά
και τα λοιπά μέλη της Επιτροπής Υπερελαφρών και Paramotor, από την στιγμή που η εν λόγω επιστολή δεν
φέρει καμία υπογραφή με στοιχεία του/των υπογράφοντος/ωντων, ώστε και να έχει και την ευθύνη των
όσων σωστών ή μη ή και συκοφαντικών περιγράφονται, αναφέρονται ή καταλογίζονται.

Περιμένουμε να αναλογιστείτε και να κρίνετε τα όσα προσάπτονται στον Πρόεδρο της ΕΥ γιατί όπως λέει ο Ελληνικός λαός χωρίς φωτιά καπνός δεν βγαίνει.

Είναι επίσης απορίας άξιον με πόση ευκολία ορισμένοι θεωρούν εαυτούς ως σχετικούς και χαρακτηρίζουν
άλλους ως ασχέτους. Όταν μας γίνουν γνωστά τα κριτήρια αξιολόγησης τότε όλοι θα είναι δυνατόν να
κριθούν αναλόγως.

Ποιος από την ΕΥ έχει πετάξει έστω μια φορά παραμοτερ ?. ποιος έχει έστω την παραμικρή εμπειρία για να προτείνει ή να βοηθήσει τον Πρόεδρο που είδε πρώτη φορά παραμοτέρ πριν ένα χρόνο στους αγώνες στην Κρήτη ?
Αν αποδεχτούμε ότι ποσοστό από την σχέση που του λείπει με το παραμοτορ το αναπληρώνει με τις γνώσεις που έχει στην σύνταξη μελετών κανονισμών και άλλα , φαίνετε να μην τα καταφέρνει κρίνοντας τις τελευταιες εξεληξεις στο χώρο του παραμοτερ και την παρούσα επιστολή.

Από την άλλη ίσως ελάχιστοι μπορεί να αμφισβητήσουν ότι η εμπειρία ορισμένων πιλότων που υπογραφούν την επιστολή διαμαρτυρίας με πάνω από 1500 ώρες πτήσης που έχουν ασχοληθεί χρόνια με τα κοινά του παραπεντε και του παραμότορ που έχουν δει παρόμοιες καταστάσεις σε άλλες χώρες θα μπορούσαν να βοηθήσουν από την σύνταξη μέχρι την υπογραφή του κανονισμού από την ΥΠΑ με τους ευνοϊκότερους δυνατόν όρους για την κοινότητα του παραμοτέρ.
Και επειδή μιλήσαμε για συμπτώσεις που μόνο τυχαίες δεν τις θεωρούμε δώστε εσείς μόνοι σας τις
απαντήσεις.
Ο αιωροπτερισμός και ο αλεξιπτωτισμός πλαγιάς ξεκίνησαν την δραστηριότητα τους στην Ελλάδα την
δεκαετία του 1980 και ανδρώθηκαν την δεκαετία του 90. Ο κανονισμός από την ΥΠΑ για τα δύο αυτά
αεραθλήματα που μέχρι και σήμερα ισχύει, εκδόθηκε το 2006. Βεβαίως υπήρξαν και προγενέστερες εκδόσεις
κανονισμών (2003) από την ΥΠΑ, που στο ίδιο νομικό πλαίσιο είχαν εντάξει τόσο τα υπερελαφρά όσο και τα
προαναφερόμενα αεραθλήματα, αλλά, ουσιαστικά, ουδέποτε εφαρμόστηκαν στην πράξη. Μήπως
ενθυμούνται και μερικοί από τους φερόμενους ως υπογράψαντες το κείμενο αυτό, αν και τότε η ΕΛΑΟ δεν
είχε εκδώσει εσωτερικούς δικούς της κανονισμούς που είχαν εφαρμογή φυσικά μόνο για τα σωματεία της?
Θυμάται κανείς να υπήρξε καμία ανάλογη διαμαρτυρία από τα ίδια ή άλλα άτομα ή το κυριότερο σωματεία;
Εφαρμόστηκαν με επιτυχία πάνω από μία δεκαετία;

Δηλ εδώ μας λέτε λίγο πολύ ότι ο αιωροπτερισμός και ο αλεξιπτωτισμός πλαγιάς υποχρεούνται υπογραφής του κανονισμού από την ΥΠΑ ενώ για τα παραμοτορ αρκεί η υπογραφή της ΕΛΑΟ γιατί το νομικό πλαίσιο ποτέ δεν εφαρμόζετε στην πράξη. Μα έτσι ήμασταν απο το 1988 που προτοπέταξε παραμοτερ στην Ελλάδα μέχρι τώρα και χωρίς την βοήθεια της ΕΛΑΟ.


Είναι επίσης τυχαίο το γεγονός ότι λίγες ημέρες πριν η ΥΠΑ αποφασίσει ότι δεν εγκρίνει την διεξαγωγή της
εκδήλωσης στο Τυμπάκι, ο κ. Α. Κολιάκος τηλεφώνησε στον Γεν. Γραμματέα της ΕΛΑΟ, κ. Παπαδόπουλο και
του ανέφερε ότι το αγώνισμα του slalom είναι το πλέον επικίνδυνο και διεθνώς έχει τον μεγαλύτερο δείκτη
ατυχημάτων, και μία από τις αιτιολογίες της ΥΠΑ για την μη έγκριση της διεξαγωγής της εκδήλωσης είναι η
επικινδυνότητα του συγκεκριμένου αγωνίσματος;
Βέβαια η ΕΛΑΟ επικοινώνησε στην συνέχεια με την Επιτροπή Υπερελαφρών και Paramotor της FAI και
συγκεκριμένα με τον πρόεδρο της και έχει λάβει εγγράφως την σχετική ενημέρωση που σε καμία περίπτωση δεν συμπίπτει με τις αναφορές ή ισχυρισμούς του κ. Α. Κολιάκου. Θα λέγαμε ότι είναι εκ διαμέτρου αντίθετες και φυσικά μη αμφισβητήσιμες. Εσείς πάλι θα κρίνετε αν ο Πρόεδρος της Επιτροπής της FAI είναι σχετικός ή άσχετος και αυτός.

Βεβαίως και επικοινώνησα με τον κ Παπαδόπουλο που μέχρι τότε μου είχε δώσει την ευχέρεια να επικοινωνώ μαζί του για διάφορα θέματα και πράγματι του επισήμανα τον βαθμό επικινδυνότητας ενός αγώνα σλσλομάνια με συμμετέχοντες πιλότους αγνώστου ικανοτήτων. Μάλιστα του εξήγησα ότι στο παραβατιξ και το σλαλομανια που δεν είναι αγώνες της FAI αλλά χορηγών , απαιτητέ ο αγωνιζόμενος να έχει διακριθεί σε πρωτάθλημα η αγώνα κυπέλου στην χώρα του για να λάβει μέρος, Φανταστείτε τα αποτελέσματα ενός ατυχήματος στον πρώτο επίσημο αγώνα. Όσοι έχουν δοκιμάσει σλάλομ ξέρουν τι εννοώ.
Θεώρησα σωστό να αντιπροτείνω τσακ πλοήγησης , που θα ελευθέρωνε και το αεροδρόμιο εφόσον ο χρόνος για το παραμοτορ ήταν ελάχιστος και θα μπορούσε να αυξηθεί από 2 σε 6 ή 8 ώρες με προσγειώσεις ακριβείας και με άλλα 2 -3 τασκ που μπορούσαν να γίνουν άνετα εκτός αεροδρόμιου . Απ’ ότι φαίνετε ήταν ανούσιο και ο κ Μακράκης βρήκε την ευκαιρία να με στοχοποιήσει όπως κάνει συνήθως όταν κάποιος δεν συμφωνεί μαζί του.
Οι προσωπικοί σας συμβουλάτορες σας οδήγησαν σε αυτές τις τραγελαφικές καταστάσεις με τον κανονισμό αγώνων για ένα και μοναδικό τσακ κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους και όχι εγώ όπως προσπαθείτε να περάσατε με αυτήν την βλακώδη προσπάθεια στοχοποιήσης στο πρόσωπο μου.
Θεωρώ λάθος την ανάρτηση κανονισμού αγώνα αν δεν έχει πρώτα μεταφραστεί υπογράφει και αναρτηθεί ο αθλητικός κανονισμός παραμοτορ στην σελίδα της ΕΥ.
Δεν τηλεφώνησα στην ΥΠΑ κ Μακράκη, δεν έχω ψηλά ιστάμενες γνωριμίες και ως εκ τούτου δεν δίναμε να επηρεάσω κρατικούς οργανισμούς και ειδικά στρατιωτικού χαρακτήρα όπως η ΥΠΑ. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι αρέσκομαι να περνώ την ζωή μου στο εργαστήριο προσπαθώντας για το καλύτερο και όχι στα πολιτικά γραφεία.
Τηλεφωνήματα ενημέρωσης δέχομαι κ Μακρακη από άτομα που στοχοποιησατε και υποβαθμίσατε γιατί δεν ενέκριναν τις παράδοξες μεθόδους σας και δεν είναι ένας ή δυο αφού κάθε πληροφορία διασταυρώνετε από 2-3 τηλεφωνήματα δίχως να το ζητήσω.
Τα Συμπεράσματα σας φαντάζουν συμπεράσματα καφενείου και όχι προέδρου της ΕΥ.θα σας παρακαλούσα την επόμενη φορά που θα με κατηγορήσετε θα πρέπει να έχετε αποδήξεις και οχι να κάνετε υποθέσεις.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τρί Ιουν 24, 2014 1:29 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Ιουν 24, 2014 12:20 pm

Ειδικά
3 Το ΔΣ της ΕΛΑΟ και η Επιτροπή Υπερελαφρών και Paramotor της ΕΛΑΟ εμπράκτως έχει αποδείξει ότι
ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη και της συγκεκριμένης αυτής δραστηριότητας. Είναι τώρα η σειρά και των
σωματείων να αποδείξουν εμπράκτως και αυτά ότι τους ενδιαφέρει αυτή η προσπάθεια, ορίζοντας
εκπροσώπους που θα παρευρεθούν στην συνάντηση των σωματείων, ώστε να εκφράσουν τις όποιες θέσεις
τους για τις μέχρι αυτή την στιγμή ενέργειες και κυρίως να παρουσιάσουν και τις προτάσεις τους για το
μέλλον.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΑΟ
Μάλαμας Χρήστος Παπαδόπουλος Αντώνης
Πρόεδρος Γεν. Γραμματέας


Άλλη μια παρωδία εξελίσσετε εις βάρος του παραμοτερ αυτές τις μέρες.
Η ΕΛΑΟ ανακοίνωσε συνάντηση σωματίων στο Χορτερό με θέμα μεταξύ άλλων τον κανονισμό παραμοτερ και ζητά από τα σωματεία να αποδείξουν εμπράκτως και αυτά ότι τους ενδιαφέρει αυτή η προσπάθεια.
Από τα 85 περίπου σωματεία μέλη τις ΕΛΑΟ που καλούνται να συμμετάσχουν μόνο 8 έχουν δικαίωμα ψήφου και σε 3 από αυτά προεδρεύουν η μετέχουν μέλη της ΕΛΑΟ και της ΕΥ. Παράλληλα μόνο 2 σωματεία έχουν εγγεγραμμένους έναν η δυο πιλότους παραμοτερ.
Ας δούμε γιατί γίνετε αυτό. Βάση του κανονισμού της ΕΛΑΟ δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο όσα σωματεία έχουν λάβει μέρος σε αγώνες τον τελευταίο χρόνο. Έτσι η επιτροπή πάτησε σε αυτό και απέκλισε 75 σωματεία από την δυνατότητα ψήφου.
Και ρωτώ εγώ ο άσχετος έχουν γίνει επίσημοι αγώνες παραμοτερ ? Όχι βέβαια.
Δεν θα έπρεπε όλα τα σωματεία με ενασχόληση παραμοτερ να έχουν δικαίωμα ψήφου αφού δεν έχουν γίνει αγώνες παραμοτερ. ???
Πιστεύετε ότι πρέπει να αποφασίσουν για το μέλλον του παραμοτερ 8 σωματεία που δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό??
Σας ενημερώνω λοιπόν ότι 4 σωματεία με πρότειναν σαν εκπρόσωπο για την συνάντηση στο Χορτερο αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να εμπλακώ στο λαϊκό δικαστήριο παρωδία που έχει στήσει ο πρόεδρος της επιτροπής υπερελαφρών για να δικαιολογήσει προειλημμένες αποφάσεις.
Πέραν αυτού έχω την αδιασταύρωτη πληροφορία ότι η ΥΠΑ έχει ήδη έτοιμο τον κανονισμό παραμοτορ τον όποιο έφτιαξε μονή της και βρίσκετε για υπογραφή στο γραφείο του διευθυντή της ΥΠΑ . Τις επόμενες μέρες θα αναρτηθεί στο σαιτ της ΥΠΑ για διαβούλευση.
Και ρωτώ εγώ ο άσχετος αν ισχύουν τα παραπάνω ποιος ο λόγος της συνάντησης στο Χορτερό και ποιος θα κάνει την διαβούλευση αφού οι σχέσεις ΕΛΑΟ - ΥΠΑ βρίσκονται στο χειρότερο δυνατόν σημείο μετά την ανάρμοστη επίθεση του κ Μακρακη στην ΥΠΑ για τον παράνομο κανονισμό που ανάρτησε η ΕΛΑΟ με παρότρυνση του πρόεδρου της ΕΥ χωρίς ψηφοφορία και απόφαση από το συμβούλιο της???
Βλέπετε λοιπών ότι εγώ ο κακός και άσχετος έχω περισσότερη πληροφόρηση απ’ ότι το θεσμικό όργανο που είναι η ΕΛΑΟ και αυτό γιατί οι σχέσεις ΥΠΑ και ΕΛΑΟ έχουν διακοπεί εντελώς λόγο των παράνομων ενεργειών του σχετικού κ Μακρακη που παρέσυρε σε λάθος ατραπούς με την θρασύτατη επιμονή του το συμβούλιο της ΕΛΑΟ

Άλλο ένα στημένο παιχνίδι λοιπόν εις βάρος του παραμοτορ εξελίσσετε στην πλάτη του παραγκωνισμένου και εγκαταλειμμένου αθλήματος προς όφελος προσωπικών συμφερόντων ορισμένων που έχουν καταλάβει καίριες θέσεις.
Και όλα αυτά τη στιγμή που το παραμοτορ έχει πολύ περισσότερα μέλη από τα υπερελαφρα και τον αερομοντελισμό και πάνω από 500% ανάπτυξη τα τελευταία 5 χρόνια.


Αντί λοιπών κ Μακρακη να συντάσσετε επιστολές ενημέρωσης των σωματείων (2 μέχρι στιγμής) στοχοποιώντας το πρωσωπό μου, το τίποτα δηλαδή, καλύτερα θα ήταν να συντάξετε μια απαντητική επιστολή στην ανακοίνωση κόλαφος της ΥΠΑ που σας εγκάλει στην τάξη με επιπληκτικό τρόπο.


Νομίζω ότι σας απάντησα στα ερωτήματα σας και λέω σας απάντησα γιατί οι υπογράφοντες την επιστολή διαμαρτυρίας που συνεχώς τα μέλη της αυξάνονται δεν έχουν λάβει γνώση της απάντησης που σας έδωσα πριν την δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Πέμ Ιουν 26, 2014 1:15 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: Επιστολή Παραμοτερ Διαμαρτυρία

Δημοσίευσηαπό aris » Τετ Ιουν 25, 2014 2:03 pm

Επιβεβαιώθηκε τελικά η πληροφορία που θέλει την ΥΠΑ να έχει έτοιμο τον κανονισμό παραμοτερ δίχως την συμμετοχή των άμεσα εμπλεκομένων ΕΥ ΕΛΑΟ Σωματεία.
Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα ανέβει στο site της ΥΠΑ για διαβούλευση.
Όπως καταλαβαίνετε η συνάντηση στο Χορτερό για το θέμα του κανονισμου παραμοτερ είναι ανούσια .
Το βασικό ερώτημα στην συνάντηση αυτή πρέπει είναι ποιος θα κάνει την διαβούλευση με το αρνητικό κλίμα που επικρατεί μεταξύ ΕΛΑΟ και ΥΠΑ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαβούλευσης τα πράγματα είναι απλά
Η ΕΛΑΟ πρέπει να κάνει σχολή εκπαιδευτών και να βγουν οι πρώτοι εκπαιδευτές (παραδειγματιστείτε κύριοι τις ΕΛΑΟ από την Αλβανία. Στο κάτω κάτω το παραμοτερ πληρώνει χρόνια στα σωματεία και την ομοσπονδία δίχως να έχει λάβει ποτέ τίποτα). Μετά οι αερολέσχες που επιθυμούν θα ζητήσουν από την ΕΛΑΟ να αναλάβουν την διενέργεια εξετάσεων για πτυχία χειριστού παραμοτερ και από κει και πέρα το νερό μπαίνει στο αυλάκι.

Ευτυχώς που η ΥΠΑ αυτή την φορά ενάντια στα σχέδια ορισμένων αντέδρασε θετικά για το μέλλον του παραμοτορ και οχι αρνητικά.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι


Επιστροφή στο Συζητήσεις

  • Συνολικά υπάρχουν 22 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 22 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 514 την Πέμ Μάιος 02, 2024 11:04 am
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες