Message from French Pilots
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Message from French Pilots
Message from French paramotor Pilots to engine Manufacturers !
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Message from French Pilots
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Message from French Pilots
..Το θέμα δεν είναι τόσο απλό. Οι κινητήρες για παραμοτερ είναι ειδικές κατασκευές υψηλών επιδόσεων σε σχέση με το βάρος τους. Η σύγκριση με τα θαμνοκοπτικα και τις μηχανές είναι λάθος. Ο υπερβολικά ελαφρύς κινητήρας προϋποθέτει άριστο συνδυασμό μηχανικής, στατικής και ατελείωτες ώρες δοκιμών και εμπειρίας πάνω στο αντικείμενο.
Δεν μπορεί να πει κάνεις ότι η polini δεν ξέρει από κινητήρες. Γιατί λοιπόν έχει προβλήματα ? . Γιατί πρώτη φορά ασχολήθηκε με τέτοιου τύπου κινητήρες και παρόλα αυτά δεν είναι και οι ελαφρύτεροι .
Το πρόβλημα είναι ότι αφού διαπιστώνουν τα προβλήματα του κινητήρα που πωλούν δεν σταματούν την παραγωγή μέχρι την επίλυση των προβλημάτων του κινητήρα αλλά συνεχίζουν να παράγουν ψάχνοντας λύσεις, παράλληλα ρίχνουν και λίγα χρήματα παραπάνω στην διαφήμιση.
Αυτό συμβαίνει γιατί οι επιχειρήσεις ή τα τμήματα εταιριών που κατασκευάζουν κινητήρες για παραμοτερ αποτελούνται από 5-15 εργαζόμενους λόγο ελαχίστης ζήτησης του προϊόντος εν σχέση με τα θαμνοκοπτικα μηχανές και άλλα.
Από την άλλη οι πιλότοι που είχαν την άτυχη εμπειρία να φορτωθούν ένα προβληματικό παραμοτερ, ως συνήθως αποφεύγουν να ενημερώσουν τους υπόλοιπους πιλότους για να μην χάσει την εμπορική του αξία.
Ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση με τα πλαίσια της ζώνες τα κρεμάσματα ειδικα στα μεγάλα ονόματα του χώρου.
Βέβαια η πρώτη μεγαλη απογοήτευση είναι όταν το ζυγίζεις και αντί για 28 κιλα είναι 35 και η δεύτερη όταν το δυναμομετρησεις και αντί για 80 κιλά δεις 65-68 68 και η τρίτη όταν πας να πετάξεις και αλλού ήθελες να πας και αλλού η ζωή σε πάει.
Δεν μπορεί να πει κάνεις ότι η polini δεν ξέρει από κινητήρες. Γιατί λοιπόν έχει προβλήματα ? . Γιατί πρώτη φορά ασχολήθηκε με τέτοιου τύπου κινητήρες και παρόλα αυτά δεν είναι και οι ελαφρύτεροι .
Το πρόβλημα είναι ότι αφού διαπιστώνουν τα προβλήματα του κινητήρα που πωλούν δεν σταματούν την παραγωγή μέχρι την επίλυση των προβλημάτων του κινητήρα αλλά συνεχίζουν να παράγουν ψάχνοντας λύσεις, παράλληλα ρίχνουν και λίγα χρήματα παραπάνω στην διαφήμιση.
Αυτό συμβαίνει γιατί οι επιχειρήσεις ή τα τμήματα εταιριών που κατασκευάζουν κινητήρες για παραμοτερ αποτελούνται από 5-15 εργαζόμενους λόγο ελαχίστης ζήτησης του προϊόντος εν σχέση με τα θαμνοκοπτικα μηχανές και άλλα.
Από την άλλη οι πιλότοι που είχαν την άτυχη εμπειρία να φορτωθούν ένα προβληματικό παραμοτερ, ως συνήθως αποφεύγουν να ενημερώσουν τους υπόλοιπους πιλότους για να μην χάσει την εμπορική του αξία.
Ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση με τα πλαίσια της ζώνες τα κρεμάσματα ειδικα στα μεγάλα ονόματα του χώρου.
Βέβαια η πρώτη μεγαλη απογοήτευση είναι όταν το ζυγίζεις και αντί για 28 κιλα είναι 35 και η δεύτερη όταν το δυναμομετρησεις και αντί για 80 κιλά δεις 65-68 68 και η τρίτη όταν πας να πετάξεις και αλλού ήθελες να πας και αλλού η ζωή σε πάει.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
3 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση