FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Τρί Μαρ 04, 2014 8:23 pm

Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aimilios » Πέμ Μαρ 06, 2014 7:18 pm

Αυτο απολυτο δικηο σ'αυτο που λεει ο Dell στο 1,00 λεπτο. Εχω ξαξα αναφερθει σ'αυτο το θεμα αλλα με αφορμη το βιντεο θα επαναλαβω. Οταν 3 μηνες μετα το ατυχημα μου κατεβηκα στο γκαραζ να δω το παραμοτερ και να καταλαβω τι ακριβως εγινε την στιγμη της προσκρουσης διαπιστωσα τα εξης. Δηλ οτι εσκασα καθετα κατω με τον κ....ο μου. Το πλαισιο βαση του παραμοτερ εμεινε ανεπαφο, μονο πρασινιλα απο τα χορτα στα προστατευτικα καλυματα των σωληνων της βασης ωστε να μην γρατσουνιουντε οταν ειναι στο εδαφος.
Στην πτηση υπαρχει μια αποσταση του καθισματος απο την βαση, αλλα στην δικη μου περιπτωση που η πτερυγα ηταν στολαρισμενη λογω των κινητων μπρατσων η βαση του καθισματος και η βαση του παραμοτερ ηταν στο ιδιο επιπεδο την στιγμη της προσκρουσης.
Αν ηταν σταθερα τα μπρατσα θα εβρισκε πρωτα στο εδαφος η βαση του παραμοτερ και θα ειχε αποσβεσει ενα μερος της κρουσης.
Βεβαια θα πω οτι 100% προτιμουσα τα κινητα μπρατσα για την αισθηση που δινουν ομως τωρα μετα το ατυχημα αναθεωρω.
Και μια αλλη απορια, γιατι δεν βαζουν οι κατασκευαστες καποιο ειδος αεροσακου οπως στις ζωνες για το ελευθερο; Ισως πειτε οτι θα εχει μεγαλυτερη οπισθελκουσα... συμφωνω η οτι θα κοβει απο την ροη του αερα προς την προπελλα και παλι συμφωνω, αλλα νομιζω οτι προεχει το θεμα της παθητικης ασφαλειας. Τωρα που βιωνω την κατασταση στην οποια βρισκομαι μπορω να πω..... ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΣΩ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΑ. Αυριο αν μπορεσω θα βγαλω καποιες φωτογραφιες απο το παραμοτερ μου για να γινω πιο ευκολα αυτα που λεω αν και το βιντεο τα εξηγει καλα.
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Πέμ Μαρ 06, 2014 7:49 pm

δεν το καταλαβα αυτο... γιατι θα εβρισκε πρωτα το μοτερ αν ηταν σταθερα τα μπρατσα?
σκεφτομαι ας πουμε ενα top80 που κρεμιεται και με τους 2 τροπους, τι αλλαζει αν το κρεμασεις απο τα ψηλα? :?

(μη βαρατε αν ρωταω κοτσανα, δεν εχω δοκιμασει ψηλα κρεμασματα :p)
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aris » Πέμ Μαρ 06, 2014 8:17 pm

Στην πτηση υπαρχει μια αποσταση του καθισματος απο την βαση, αλλα στην δικη μου περιπτωση που η πτερυγα ηταν στολαρισμενη λογω των κινητων μπρατσων η βαση του καθισματος και η βαση του παραμοτερ ηταν στο ιδιο επιπεδο την στιγμη της προσκρουσης

Αν ηταν σταθερα τα μπρατσα θα εβρισκε πρωτα στο εδαφος η βαση του παραμοτερ και θα ειχε αποσβεσει ενα μερος της κρουσης.
:clap: :roll:
Δηλ με τα ψηλα κρεμασματα θα σε κραταγανε τα μπρατσα σωλινακια αλουμινιου που στραβωνουν ακομα και εν πτηση για πλακα ???? :roll:
τα πραγματα θα ηταν πολυ χειροτερα γιατι οταν βρισκει το μοτερ γερνει μπροστα και σου κανει αποτομα μεγαλη γωνια στην μεση. Δες το βιντεο καλα !!!!

Οταν δεις το παραμοτερ σου βγαλε φωτο και τα ιμαντακια της ζωνης που δενουν το κατω μερος της ζωνης με το πλαισιο.
Αυτο το κατασκευαστικο λαθος (επειδη τα ειχε η ζωνη με τα ψηλα κρεμασματα μεταφερθηκαν και στα χαμηλα) σου έκανε την ζημια γιατι τα ιμαντακια δεν αφησαν το παραμοτερ να απομακρυνθει απο την μεση σου και αναγκαστικα μολις καρφωθηκε κατω σε διπλωσε γωνια.
Αν και με το αδειασμα που εφαγες δεν υπηρχε περιπτωση να την βγάλεις τελειως καθαρη. Παρομια φαση με τον Ντινο στην Γαλλια μονο που εγω τα ειχα καταργησει τα κατω ιμαντακια.

Και μια αλλη απορια, γιατι δεν βαζουν οι κατασκευαστες καποιο ειδος αεροσακου

υπαρχει αλλα κανενας δεν το θελει πριν το ατυχημα.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Πέμ Μαρ 06, 2014 8:47 pm

DSCF0006.JPG
flycastelluccio-airbag.jpg
to τι ειναι καλυτερο,ειναι αλλιως για τον καθενα αλλα βαρος,ασφαλεια,κοστος,εκπεδευση,πιστοποιησεις,κρεμασματα κλπ μπερδεμα,ομως κι εγω ξανα λεω για τα ψηλα κρεμασματα οτι ειναι πιο ασφαλη για εναν που θελη μονο να πεταει,και μια ανοιξε το θεμα,θα το επεκτινω αλλη ωρα,για αρχη,πριν 5-6 χρονια παρτε ρεφλεξ ολοι,οι τοτες πιλοτοι τωρα αλλαζουν/αλαξαν φτερα με ρεφλεξ 2η γενιας και οι περισοτεροι σε κατηγοριες πανω απο τις δυνατοτητες τους και ξερω τι λεω,π.χ ειχες revo παρε το 2 οχι το GTR,φταιη κι ολοι αυτη η μοδα με τους πιλονες,αυτα για αρχη....
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aimilios » Πέμ Μαρ 06, 2014 11:22 pm

Mηπως δεν τα ειπα καλα. Το δεξι μερος της πτερυγας το στολαρισα τραβωντας το φρενο τερμα κατω μηπως και προλαβω να αποφυγω το δενδρο το δε αριστερο μερος της πτερυγας βρηκε στο δενδρο και εκλεισε (συμφωνα με το Μεζιτη που ηταν πιο ψηλα ηταν μεγαλο το κλεισιμο).
Η πτερυγα επαψε να πεταει και λογω της απωλειας στηρηξης επεσα σχεδον καθετα. Τα ποδια μαλλον τα σηκωσα γιατι δεν ειχαν τιποτα και απο το ενα παπουτσι η φτερνα ηταν λιγο πρασινισμενη απο τα χορτα. Το καλοκαιρι που περασα απο εκει ειδα το δενδρο και το σημειο που επεσα. Εφ'οσον η πτερυγα δεν ειναι σε πτηση δεν κραταει το βαρος του σωματος μου και η βαση της ζωνης ειναι στο ιδιο υψος με την βαση του παραμοτερ._ Μπορει να μην με κραταγαν ανεπαφο αλλα σιγουρα η κρουση θα ηταν μικροτερη. Αν θα κραταγαν τα αλουμινενια σταθερα μπρατσα; Nαι ενα μικρο μερος της κρουσης θα αποσβεναν και ενα αλλο μικρο μερος η βαση του παραμοτερ και θα δεχομουν λιγοτερη καταπονηση στην σπονδυλικη στηλη.
Εχω και καποιο παρομοιο περιστατικο το 2006 οταν προσπαθωντας να μπω στο καθισμα (μην εξηγω τωρα το γιατι)η ντιζα του γκαζιου περασε απο το ανοιγμα στο κατω μερος του διχτυου το κοβει η προπελα και σβηνει ο κινητηρας, μπροστα γυμνα καλωδια της ΔΕΗ σχεδον στο υψος μου, μονη επιλογη στροφη 360. Δεν προλαβα ομως να την ολοκληρωσω και εσκασα με τον αερα απο το πλαι δεξια σηκωνω τα ποδια και σκαω με το σασι να βρισκει πρωτο.
Αποτελεσμα
1) τα μπρατσα στραβωσαν
2)το κοντρα πλακε της ζωνης εσπασε στην μεση σε δυο κομματια
3)και στραβωσε το σασι εγω τιποτα. Ναι ημουν σε πιο χαμηλο υψος απ'οτι στο τωρινο ατυχημα μου αλλα σηκωθηκα τα μαζεψα και σπιτι. Φωτο εχω μονο απο το σασι, τα μπρατσα τα ισιωσα δεν ειχαν παρει πολυ και δεν ραγισε το αλουμινιο στο ισιαγμα και στο καθισμα εβαλα αλλο καρμπον απο το πρωτο μου adventure F3.

υ.γ. το σασι στραβωσε γιατι το βαρος μου δεν ηταν ολο στα μπρατσα αλλα και στο πανω μερος του σασι απο οπου κρεμετε το καθισμα.

υ.γ. το παραμοτερ ηταν flyproduct top80 με σταθερα μπρατσα και ψηλο κρεμασμα.
Συνημμένα
DSC03889.JPG
DSC03888.JPG
DSC03886.JPG
Τελευταία επεξεργασία από aimilios και Παρ Μαρ 07, 2014 3:17 pm, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aimilios » Πέμ Μαρ 06, 2014 11:58 pm

Αρη δεν καταλαβα ποια ιμαντακια λες, μαλλον αυτα που κρατουν την πλατη του καθισματος στο υψος της μεσης μας περιπου. Λες οτι αυτα εκαναν την ζημια. Λαθος τα καταγματα στους δυο σπονδυλους ηταν εκρηκτικα, η σπονδυλικη στηλη δεχτηκε το κτυπημα κατα μηκος του αξονα της, οι σπονδυλοι συμπιεστηκαν απο τους πιο πανω σπονδυλους και οι πιο αδυναμοι εσπασαν και τα κομματια ανοιξαν προς τα εξω, αν ηταν οπως λες θα υπηρχε και μετατοπιση των σπονδυλων (αυτα δηλ το ειδος των καταγματων μου τα εξηγησε ο γιατρος που εκανε την εγχειρηση).
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aimilios » Παρ Μαρ 07, 2014 12:24 am

JollyRoger έγραψε:δεν το καταλαβα αυτο... γιατι θα εβρισκε πρωτα το μοτερ αν ηταν σταθερα τα μπρατσα?
σκεφτομαι ας πουμε ενα top80 που κρεμιεται και με τους 2 τροπους, τι αλλαζει αν το κρεμασεις απο τα ψηλα? :?

(μη βαρατε αν ρωταω κοτσανα, δεν εχω δοκιμασει ψηλα κρεμασματα :p)

Γιατι θα ηταν παντα πιο κατω απο το καθισμα. Παρε πχ το flattop δεστο 2 μετρα πανω απο το εδαφος κατσε μεσα και πες καποιον να κοψει το σκοινι. Θα βρει πρωτα το πλαισιο και μετα θα πεσεις μπροστα. Παρε τωρα το Nirvana και κανε το ιδιο, θα σκασεις με τον κωλο κατω. Ετσι απλα.
Το Flat top δεν το θεωρω καλο παραμοτερ, ασε που εχω δει και φωτο με σπασμενο πλαισιο, απλα ειναι καλο σαν παραδειγμα σ'αυτο που συζηταμε.
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Παρ Μαρ 07, 2014 2:24 pm

thanks :) ... (στην αρχη, ειχα νομισει οτι το ζητημα ηταν η σταση που κρεμεται ο πιλοτος κατα την καθοδο)
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Μαρ 07, 2014 5:45 pm

Τα μπρατσα αποστατες των ψηλών κρεμασματων δεν αντεχουν κανενα φορτιο. Σπανε ή σταβωνουν για πλάκα ακομα και εν πτηση. https://www.facebook.com/groups/paramotor/#!/photo.php?fbid=10203483929079398&set=gm.624351937617828&type=1&theater

Δεν κρατανε ούτε το μισό βάρος του πιλότου γιατί είναι απλώς ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ. Όποιος έχει ψηλά κρεμάσματα μπορεί να δοκιμάσει να κάτσει στην ζώνη δίχως να είναι κρεμασμένο αν το ρισκάρει.

Αιμίλιε (τώρα που αναθεώρησες την άποψη σου για τα κρεμάσματα) κανένα κάθισμα δεν ακουμπάει στο έδαφος ολόκληρο.
το πίσω μέρος της ζώνης κρέμεται από τα ιμαντακια στο πάνω μέρος του πλαισίου και δεν ακουμπάει ποτέ κάτω, Μόνο το μπροστινό κομμάτι τις ζώνης ακουμπά το έδαφος. Η θεωρία σου δεν έχει βάση.
Δηλ Δεν έπεσες τελείως κάθετα αλλιώς θα είχε στραβώσει το σασί. Έπεσες συρτά σχεδόν.... κάθετα, λόγο αδράνειας και ακούμπησε όλη η ζώνη και γι αυτό δεν στράβωσε το παραμοτερ όπως αυτό στην φωτογραφία που έβαλες. (επέτρεψε μου να αμφιβάλω, Έχει στραβώσει λίγο εκεί που πιάνουν τα ιμαντακια τα πλαϊνά, δίπλα στο ντεπόζιτο και τα ιμαντακια έχουν μισόξηλωθεί)
Βάλε καμοιά φωτό
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aimilios » Παρ Μαρ 07, 2014 6:31 pm

Oταν σταματησει να βρεχει και το βγαλω στην αυλη για να δω και τι χρειαζεται αντικατασταση θα βαλω φωτο. Τα ιμαντακια ειναι ανεπαφα, μονο απο το ενα αρσενικο κλιπσακι εχει σπασει το ενα δοντακι του ουτε εχει στραβωσει λιγο εκει που πιανουν τα ιμαντακια μια και αμφιβαλεις.
Γραφεις οτι δεν επεσα ακριβως καθετα, διαβασες κατι διαφορετικο στο σχολιο μου; εγραψα "σχεδον καθετα" την ζημια την εκανε η κρουση με το εδαφος και οχι το πιθανον ελαχιστο συρσιμο οπω δειχνει η ελαχιστη πρασινιλα στα χορτα. Γραφεις "η θεωρια σου δεν εχει βαση" ποια ειναι αυτη η θεωρια...
"μονο το μπροστινο κομματι ακουμπαει στο εδαφος" εγω δηλ ειπα κατι αλλο; Στο μπροστινο κομματι ηταν η "εδρα μου" οταν ηρθε σε επαφη με το εδαφος και αυτο βρηκε πρωτο. Κρεμασε ενα παραμοτερ σου απο το σασι και δεσου στο καθισμα και πες μου σε ποιο υψος βρισκεται η ..."εδρα σου".
aimilios
Άβαταρ μέλους
aimilios
Friend
 
Δημοσ.: 488
Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό petros vlahos » Παρ Μαρ 07, 2014 8:41 pm

Πεστε βρε παιδια που μπορουμε να βρουμε αεροσακο?
Αρη ξερεις κατι? εχεις εσυ?που βρισκουμε βαλτε καμια σελιδα
εδω που τα λεμε οταν ειχα τα ψηλα κρεμασματα στις πρωτες μου
πτησεις εσκασα σε κατι πετρες στην απογειωση και την ακουσα
στερεο!! καλα το λες τι να κρατησουν τα σωληνηνακια!!
αλλα αν σε περιπτωση πτωσεις δεν ειναι ασχημη ιδεα ενας
αεροσακος να σωσει εστω κατι..
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
Άβαταρ μέλους
petros vlahos
Friend
 
Δημοσ.: 477
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
Τοποθεσία: Malia Crete

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Μαρ 07, 2014 9:00 pm

Γραφεις "η θεωρια σου δεν εχει βαση" ποια ειναι αυτη η θεωρια


Δεν κρατανε ούτε το μισό βάρος του πιλότου γιατί είναι απλώς ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ. Όποιος έχει ψηλά κρεμάσματα μπορεί να δοκιμάσει να κάτσει στην ζώνη δίχως να είναι κρεμασμένο αν το ρισκάρει.

Μόνο το μπροστινό κομμάτι τις ζώνης ακουμπά το έδαφος


Επειδή με τα γραπτά δύσκολα γινόμαστε κατανοητοί, καλυτέρα είναι να το αναλύσουμε στην συνάντηση του Paraunion που θα έχουμε το σχετικό σεμινάριο και όλα τα μέσα. :hug:
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Παρ Μαρ 07, 2014 10:12 pm

image.jpg
Πετρο για σενα
image.jpg (9.43 KiB) 29279 προβολές
Training09.JPG
IMG_4923.jpg
rr200_01.jpg
rr200_01.jpg (25.76 KiB) 29279 προβολές
δεν τα επαινω αλλα αυτο το σασι με ενα κηνητηρα walker η simo και ενα φτερο χαμηλης κατηγοριας ειναι τα χω "τετρακοσια", to castelluccio που ειχα με το παραμικρο "βουτηρο" το σασι,μετα λεγαται οτι το aerosport που χα ειναι βαρυ,δεν μπορεις να ταχεις ολα,ο Αρης ειναι κατασκευαστης αυτο που φτιαξε το ερωτευτικε για ειναι το παθος του ,κι εγω αν ειχα τα"μεσα" θα φτιαχνα κατι που θα το υποστιριζα μεχρι τελος ,το λαθος ειναι ο αθρωπινος παραγοντας και τωρα συζηταμε,paraunion ? Μεχρι τωρα ενδιαφερον δηλωσαν 30, αντε ειναι ευκαιρια για πολλα πραγματα να γινουν δηλωστε συμετοχη.
Συνημμένα
P1010176.JPG
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aris » Σάβ Μαρ 08, 2014 4:12 pm

to castelluccio που ειχα με το παραμικρο "βουτηρο" το σασι,μετα λεγαται οτι το aerosport που χα ειναι βαρυ,


Με το castelluccio υπάρχει πιθανότητα να σωθείς ενώ με το aerosport την έχεις πάθει την ζημία στα σίγουρα.
ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Καλύτερα να δώσεις 300 ευρώ για να αλλάξεις το σασί παρά να μείνεις ανάπηρος για να μην στραβώσει το παραμοτερ

ο Αρης ειναι κατασκευαστης αυτο που φτιαξε το ερωτευτικε για ειναι το παθος του ,κι εγω αν ειχα τα"μεσα" θα φτιαχνα κατι που θα το υποστιριζα μεχρι τελος


Αυτο κανεις Παναγιωτη μου και ας μην ειναι δικη σου κατασκευη, μόνο και μόνο επειδη το επελεξες τυχαια.

Κανεις Λαθος όμως, εγω δεν το ερωτευτηκα αλλα το δημηουργησα μετα απο 15 χρονια ιδιοκατασκευων !! Το αρχικο εμπορεύσιμο πλαισιο του 2006 και γενικοτερα τα παραμοτερ εχουν δεχτει πληθος αλαγων και βελτιωσεων που προκειπτουν απο την εμπειρια μου και τις αναγκες των 250 κατοχων ανα την Ελλαδα.
Αν παλι εννοείς σχέδιο - εμφάνιση σε πληροφορώ ότι για να κατασκευάσεις το πλαίσιο και το στεφάνι πρέπει να επιτύχεις τον απόλυτο συνδυασμό ΣΤΑΤΙΚΗΣ και ΒΑΡΟΥΣ. Αυτά δεν σου αφήνουν μεγάλα περιθώρια να αλλάξεις σχεδιασμό ή υλικά γιατί η θα βαρύνει σαν το aerosport ή θα στραβώνει για πλάκα σαν το castelluccio και το flyproduct. Σε αυτά πρέπει να συνδυάσεις και το μεγαλύτερο δυνατόν ποσοστό ΑΝΤΟΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Πιστεύουμε οτι έχουμε επιτύχει την χρυσή τομή γι αυτό είμαστε περήφανοι για την κατασκευή μας και πιστεύουμε ότι είναι η καλύτερη μέχρι στιγμής παγκοσμίως.

Θα έπρεπε να υπήρχε ένας Διεθνής οργανισμός έλεγχου κατασκευής, συμπεριφοράς και βαθμολόγησης παραμοτερ.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό aris » Κυρ Μαρ 09, 2014 12:07 pm

Και λιγο Ιστορία

1998 Ιδιοκατασκευή Παραμοτερ.
Πλαίσιο αλουμινίου εργγαλ κολλητό. Στεφάνι 110εκ
Κινητήρας Ital system 100κε. 25 ίππων από καρτ
Μειωτήρας από ραντιστικό 1/3.50 δίχως συμπλέκτη.
Εξάτμιση συντονισμένη χειροποίητη
Ντεπόζιτο 10 λίτρων αποσπώμενο.
Πατεντα μίζα για την εκκίνηση
Βάρος 27 κιλά.
Ώση 55 κιλά

Ψηλά Κινούμενα Κρεμάσματα
Εικόνα 008 - Αντίγραφο (2).jpg


Το πετούσα μέχρι το 2004 όπου σε μια αναγκαστική προσγείωση έπεσα επάνω του και έκατσα ένα μήνα στο νοσοκομείο ενώ το παραμοτερ απλά γρατζουνίστηκε.

Αυτός είναι ένας από τους λογούς που δεν θέλω ούτε να βλέπω παραμοτερ (σαν αυτα παραπανω) γκουμούτσες σαν σιδεριές με διπλά στεφάνια και ότι άλλο ακατάλληλο στατικά υλικό. Για ασφαλειά προτιμώ το στεφάνι του miniplane απ΄αυτα και ας μην ειναι αρκετα δυνατό.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Κυρ Μαρ 09, 2014 6:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: FLAT TOP ΕΝΑΝΤΙΟΝ NIRVANA

Δημοσίευσηαπό panos hatzikallinikidhs » Κυρ Μαρ 09, 2014 2:10 pm

"ΤΥΧΑΙΑ"δεν το διαλεξα τυχαια,μετα το Σναπ ηθελα κατι δυνατο[σιμο ]τοτες η ADVENTURE,αλλαξε τον σιμο με walkerjet και η προσφορα με το X-RACE σασι ηταν δελεαστικη για τιμη εξπορτ,αλλα δεν τα καταφερα για λογιστικους παραγοντες,μετα μεσω γνωστου μας η walkerjet αργησε να μου κανη προσφορα και εφοσον κατελιξα στην aerosport[αψογη συνεργασια,αλλα παλι μεσω Ρωσου στην Ελλαδα] η οποια εχει τουλαχιστον 4 σχεδια ALU -INOX κλπ με τιμη που με τα μεταφορικα [380ε] και 2 ελικες + "μπιχλιμπιδια"εβγενε πιο κατω απο οτι υπηρχε τιμη τοτες στην Ελλαδα ,δεν το μετανιωσα γιατι μου χαρισε απιστευτα συνεσθηματα/κατορθοματα,μετανιωσα που δεν σε προλαβα απο την αρχη,πηρα το σναπ και μετα 2-3 μηνες παρουσιασες το δικο σου σασι,μακαρι να σε ειχαμε πιο κοντα,εχεις ενα πολυ καλο προιον και τωρα [ξερω ]και καλες τιμες,οποιος δεν θελη μπερδεματα και ψαξιματα=χασιμο, ειναι το δικο σου και ...να παρεις ενα ΕΣΠΑ και να απογειωσεις το προιον διεθνως :lol:
Άβαταρ μέλους
panos hatzikallinikidhs
Friend
 
Δημοσ.: 1044
Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
Τοποθεσία: THESSALONIKI


Επιστροφή στο Μοτέρ & Αλεξίπτωτα

  • Συνολικά υπάρχουν 29 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 29 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες