Ozone Slalom On 19m² collapse
96 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
δεν μπορω να καταλαβω γιατι το τραβατε τοσο το σχοινι και μπαινετε σε τετοιες λεπτομεριες του τυπου το ενα ειναι πιο γρηγορο απο το αλλο με διαφορα λιγων χιλιομετρων.στουσ περισοτερους το θεμα εχει να κανει καθαρα με την ασφαλεια και μονο.αλεξιπτωτο πεταμε οχι αετο.και ολοι πανω κατω μια παρεα "μετρημενοι στα δαχτυλα" ειμαστε.Και μενα μου αρεσει το ελευθερο δεν μπορω χωρις αυτο,αλλα οταν πετας παραμοτερ θες ασφαλεια,να ανοιξεις τριμ και να μην σε νοιαζει τι κανει το πανι να νοιωθεις τι σιγουρια του ρεφλεξ και κυριως να μην κρεμεσαι στα φρενα ολη την ωρα θα πιαστεις!!!.παντως ομολογω οτι το φορουμ το τελευταιο καιρο εχει αποκτισει πολυ ενδιαφερων .και σαν ελληνας που ειμαι και εγω θα πω οτι το δικο μου πανι ειναι το καλυτερο!!!
απογειωση στα 800,κορυφη 1500 περιπου.παραμυθια-γλυκη και πισω.
http://www.youtube.com/watch?v=q4cHsJrJ ... BDEcbHU_uA
http://www.sky.gr/leonardo/flight/17274
http://www.sky.gr/leonardo/flight/17275
η πτηση εκεινη την ημερα,λογω μπλοκαρισματος gps την ανεβασα σε 2 δοσεις. ειναι συνεχομενη!!συγνωμη για τυχον ορθογραφικα λαθη
απογειωση στα 800,κορυφη 1500 περιπου.παραμυθια-γλυκη και πισω.
http://www.youtube.com/watch?v=q4cHsJrJ ... BDEcbHU_uA
http://www.sky.gr/leonardo/flight/17274
http://www.sky.gr/leonardo/flight/17275
η πτηση εκεινη την ημερα,λογω μπλοκαρισματος gps την ανεβασα σε 2 δοσεις. ειναι συνεχομενη!!συγνωμη για τυχον ορθογραφικα λαθη
-
vlachos dimitris - Friend
- Δημοσ.: 61
- Εγγραφή: Δευτ Ιαν 16, 2012 1:10 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
aimilios έγραψε:Κι'ο γαιδαρος πεταει....... λεω να παρω εναν
Δυναμικο κανει ρε Αρη, και πατσαβουρα να εχεις πετας. Mαλλον τα λες για καποιον ασχετο γιατι ενας γνωστης θα χαμογελασει μ'αυτα που λες. Οταν καποιος κανει ενα ελευθερο cross country 50km+ με reflex τα ξαναλεμε.
Δηλ ο άλλος γιατί πήγε κάτω.
Το σχόλιο του Βασίλη στο Κανάλι για το Fusion όταν δεν κρατιόταν στον αέρα κανένας το ξέχασες
"τι πιστοποίηση έχει αυτό ..... αερόστατου¨
Απορία, Οι αετοί δηλ δεν κάνουν cross country ???
Μπορεί να μας πει την εμπειρία του από το ελεύθερο ο Δημήτρης από τα Συμποτα που το έχει πετάξει αρκετά, αν κάνει η όχι cross country.
Για την ταχύτητα σύντομα θα τα μετρήσουμε με τον Ντίνο δίπλα δίπλα όπως κάναμε και με το Nukleon που υποτίθετο για μερικούς ότι ήταν πολύ ποιο γρήγορο και τελικά έχουν ακριβώς την ιδία ταχύτητα.
Πάντως δεν έχω ξανακούσει να λένε ότι το υβριδικό είναι ποιο γρήγορο από το ρεφλέξ.
Τι άλλο θα ακούσουμε
Πέρσι στο S.Hillare πουλήθηκαν για πρώτη φορά 10 Fusion για cross country και δεν το άκουσα μόνο εγώ. Το πρόβλημα εκεί είναι ότι οι αποστάσεις είναι μεγάλες και τα κλασικά πλαγιάς δεν φτάνουν εύκολα απέναντι για να πάρουν την επόμενη οροσειρά.
Μπορείς να ρωτήσεις και τους πιλότους στο Κιθερωνα που τελευταία βλέπουν όλο και ποιο συχνά τα Fusion να πετανε περιμένοντας να πέσουν τα θερμικά.
Έλα πάρε και ένα βιντεακι με θερμικά να μην παραπονιέσαι.
Σας αφήνω και πάω να μοντάρω το καινούριο μπιμπελό.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Δεν εχω πετάξει άλλο ρεφλέξ για να ξέρω πιο είναι το καλύτερο ή αν αυτό που εχω είναι καλό η κακό αλλά θα διευκρινίσω ορισμένα πράγματα για τη τιμή και την ποιότητα.
Κατ αρχάς λέτε ότι η Apco έχει σχεδόν τη μισή τιμή...ΛΑΘΟΣ είναι πανάκριβα κάντε μια εύρυνα στην αγορά τα lift & force κάνουν πάνω από 3000 ευρό σας προκαλώ να το τσεκάρετε.
Στη Ελλάδα όμως ο αντιπρόσωπος κάνει φανταστικές προσφορές (1750 - 1850 ευρό)διότι θέλει να προωθήσει την εταιρεία, και τα κατάφερε αν παρατηρήσεις στης συγκεντρώσεις που γίνονται.
Για την ποιότητα ασ τα πάρουμε ένα ένα.
Τα σκοινάκια λέει είναι λίγα και λεπτά...συμφωνώ, απ ότι λέει η εταιρεία:Great drag reduction - almost 100m. less lines - advanced 3 row bottom line construction. και είναι γνωστό ότι όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν γι αυτό και δεν έχει να κάνει με το κόστος αλλά για λιγότερο βάρος και οπισθέλκουσα.
Για το ύφασμα τώρα που μοιάζει με νάιλον αυτό συμβαίνει διότι:The glider is made from tear resistant Ripstop Nylon cloth, which is P.U. coated to zero porosity and then siliconized to give the fabric high resistance to the elements.Είναι πολύ λείο και σου δίνει την αίσθηση λαδωμένου οι άγγλοι λένε ότι είναι αδιάβροχο και τους εξυπηρετεί στα μόνιμος βρεγμένα πεδία τους.Όταν το είδε ο Πέτρος έπαθε πλάκα και ισχυρίστηκε ότι αυτό το κανε για λιγότερη οπισθέλκουσα και την επόμενη μέρα πήρε ένα σπρέι σιλικόνης για ταμπλό αυτοκινήτου και ψέκαζε ένα παλιό φτερό που έχει λέγοντας: Γιατί δηλαδή;; οι εβραίοι είναι πιο έξυπνοι;;
Και να τελειώνουμε με το θέμα ποιότητας η Apco δίνει 250 ώρες εγγύηση ή 3 χρόνια The Lift comes in an ergonomic rucksack incl. an inner stuff bag, compression strap, spares kit, owner's manual and an industry first 3 yr/250 hr warranty - all as standard.πόσα δίνει η Paramania;;;
Και να μην αρχίσουμε να μιλάμε για τεχνολογικές καινοτομίες όπως SRS,HIT valve,Flexon και αρκετά άλλα http://www.apcoaviation.com/products.asp?section=paragliders&product=lift
Κατ αρχάς λέτε ότι η Apco έχει σχεδόν τη μισή τιμή...ΛΑΘΟΣ είναι πανάκριβα κάντε μια εύρυνα στην αγορά τα lift & force κάνουν πάνω από 3000 ευρό σας προκαλώ να το τσεκάρετε.
Στη Ελλάδα όμως ο αντιπρόσωπος κάνει φανταστικές προσφορές (1750 - 1850 ευρό)διότι θέλει να προωθήσει την εταιρεία, και τα κατάφερε αν παρατηρήσεις στης συγκεντρώσεις που γίνονται.
Για την ποιότητα ασ τα πάρουμε ένα ένα.
Τα σκοινάκια λέει είναι λίγα και λεπτά...συμφωνώ, απ ότι λέει η εταιρεία:Great drag reduction - almost 100m. less lines - advanced 3 row bottom line construction. και είναι γνωστό ότι όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν γι αυτό και δεν έχει να κάνει με το κόστος αλλά για λιγότερο βάρος και οπισθέλκουσα.
Για το ύφασμα τώρα που μοιάζει με νάιλον αυτό συμβαίνει διότι:The glider is made from tear resistant Ripstop Nylon cloth, which is P.U. coated to zero porosity and then siliconized to give the fabric high resistance to the elements.Είναι πολύ λείο και σου δίνει την αίσθηση λαδωμένου οι άγγλοι λένε ότι είναι αδιάβροχο και τους εξυπηρετεί στα μόνιμος βρεγμένα πεδία τους.Όταν το είδε ο Πέτρος έπαθε πλάκα και ισχυρίστηκε ότι αυτό το κανε για λιγότερη οπισθέλκουσα και την επόμενη μέρα πήρε ένα σπρέι σιλικόνης για ταμπλό αυτοκινήτου και ψέκαζε ένα παλιό φτερό που έχει λέγοντας: Γιατί δηλαδή;; οι εβραίοι είναι πιο έξυπνοι;;
Και να τελειώνουμε με το θέμα ποιότητας η Apco δίνει 250 ώρες εγγύηση ή 3 χρόνια The Lift comes in an ergonomic rucksack incl. an inner stuff bag, compression strap, spares kit, owner's manual and an industry first 3 yr/250 hr warranty - all as standard.πόσα δίνει η Paramania;;;
Και να μην αρχίσουμε να μιλάμε για τεχνολογικές καινοτομίες όπως SRS,HIT valve,Flexon και αρκετά άλλα http://www.apcoaviation.com/products.asp?section=paragliders&product=lift
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Και να μην αρχίσουμε να μιλάμε για τεχνολογικές καινοτομίες όπως SRS,HIT valve,Flexon και αρκετά άλλα
Θες να δεις τεχνολογικές καινοτομίες
http://www.dudek.eu/en/paramotor-ppg/nucleon-wrc.html
Στη Ελλάδα όμως ο αντιπρόσωπος κάνει φανταστικές προσφορές (1750 - 1850 ευρό)διότι θέλει να προωθήσει την εταιρεία, και τα κατάφερε αν παρατηρήσεις στης συγκεντρώσεις που γίνονται.
Αφού τα παίρνει 1100 ευρώ από τους εβραίους.....Κανε το λογαριασμο να δεις
Υποψην τον γνωριζω απο το 1994.
Δεν εχει πεταξει ποτέ παραμοτερ.
Τα σκοινάκια λέει είναι λίγα και λεπτά...συμφωνώ, απ ότι λέει η εταιρεία:Great drag reduction - almost 100m. less lines - advanced 3 row bottom line construction. και είναι γνωστό ότι όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν γι αυτό και δεν έχει να κάνει με το κόστος αλλά για λιγότερο βάρος και οπισθέλκουσα
Δηλ. με 100 μ λιγοτερες αρτανες και οι υποληπες στο μισο παχος απο τα αλλα ρεφλεχ εχει μισο χρονο περισοτερι αντοχη? Εκλησιαστικο Θαυμα μου μυριζει.
για λιγότερο βάρος και οπισθέλκουσα ?? στο παραμοτορ ?? χα χα
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τρί Απρ 02, 2013 6:14 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Και θα μου πεις:Αν είναι έτσι γιατί οι πιο πολλοί πιλότοι κάτοχοι ρεφλέξ λένε ότι τα Apco δεν είναι καλά;;
Λοιπόν είναι θέμα καθαρά εγωισμού όταν κάποιος παίρνει ένα Paramania πχ τετραετίας περιμένει 3-6 μήνες να του ρθει και σκάει 2500-3000 ευρό ενώ κάποιος άλλος πιλότος παίρνει ένα φτερό που βγήκε μόλις πριν ένα μήνα το οποίο είναι πιο ελαφρύ πιο γρήγορο πιο σύγχρονο με καλύτερα χαρακτηριστικά το παραλαμβάνει μέσα σ ένα μήνα και δίνει 1830 ευρό τότε προσπαθεί να το βγάλει άχρηστο για να μην παραδεχτεί ότι έκανε λάθος επιλογή...όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια με λίγα λόγια
Κι αλλάζω θέμα η ανώτατη ταχύτητα που αναφέρει ο κάθε κατασκευαστής πτέρυγας ισχύει για το πάνω όριο κιλών που δίνει. Δηλαδή αν λέει ότι είναι για 100-160 κιλά και ανώτατη ταχύτητα 60 χλμ εννοεί 60 χλμ στα 160, λιγότερα κιλά = λιγότερα χιλιόμετρα ανα ώρα.
Λοιπόν είναι θέμα καθαρά εγωισμού όταν κάποιος παίρνει ένα Paramania πχ τετραετίας περιμένει 3-6 μήνες να του ρθει και σκάει 2500-3000 ευρό ενώ κάποιος άλλος πιλότος παίρνει ένα φτερό που βγήκε μόλις πριν ένα μήνα το οποίο είναι πιο ελαφρύ πιο γρήγορο πιο σύγχρονο με καλύτερα χαρακτηριστικά το παραλαμβάνει μέσα σ ένα μήνα και δίνει 1830 ευρό τότε προσπαθεί να το βγάλει άχρηστο για να μην παραδεχτεί ότι έκανε λάθος επιλογή...όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια με λίγα λόγια
Κι αλλάζω θέμα η ανώτατη ταχύτητα που αναφέρει ο κάθε κατασκευαστής πτέρυγας ισχύει για το πάνω όριο κιλών που δίνει. Δηλαδή αν λέει ότι είναι για 100-160 κιλά και ανώτατη ταχύτητα 60 χλμ εννοεί 60 χλμ στα 160, λιγότερα κιλά = λιγότερα χιλιόμετρα ανα ώρα.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
aris έγραψε:
Θες να δεις τεχνολογικές καινοτομίες
http://www.dudek.eu/en/paramotor-ppg/nucleon-wrc.html
Πολύ καλό!!!! δες κι αυτό:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Στο βίντεο βλέπεις την πατέντα του Μισέλ Καρνετ που την έδωσε στον Χάρι πριν 3 χρόνια και την τοποθέτησαν όλοι οι αθλητές για τους αγώνες, Η Paramania και η Doudek την πουλανε σε κιτ μόνο για πιλότους αγώνων για να μην φορτώνονται μπιχλιμπίδια και οι απλοί πιλότοι που δεν τους χρειάζεται.
Λοιπόν τέρμα οι διευκρινήσεις πολλά έμαθες και μάθατε.
Όταν θα μικρύνει το ΕΓΩ σου και μεγαλώσεις εσύ, τότε να έρθεις να σου πω κι άλλα.
Λοιπόν είναι θέμα καθαρά εγωισμού όταν κάποιος παίρνει ένα Paramania πχ τετραετίας περιμένει 3-6 μήνες να του ρθει και σκάει 2500-3000 ευρό ενώ κάποιος άλλος πιλότος παίρνει ένα φτερό που βγήκε μόλις πριν ένα μήνα το οποίο είναι πιο ελαφρύ πιο γρήγορο πιο σύγχρονο με καλύτερα χαρακτηριστικά το παραλαμβάνει μέσα σ ένα μήνα και δίνει 1830 ευρό τότε προσπαθεί να το βγάλει άχρηστο για να μην παραδεχτεί ότι έκανε λάθος επιλογή...όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια με λίγα λόγια
Λοιπόν τέρμα οι διευκρινήσεις πολλά έμαθες και μάθατε.
Όταν θα μικρύνει το ΕΓΩ σου και μεγαλώσεις εσύ, τότε να έρθεις να σου πω κι άλλα.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
[attachment=0]SAM_0380.JPG[/attachment ] http://www.air-sport.pl/oferta/paralotn ... 4_pol.html αγνωστη εδω ,αλλα ποιοτηκη εταιρια εκει δεν υστερη απο τους αλλους,τιμες απο 1350 -2100,τα ρεφλεξ 1800+Ε[ 68ΧΛΜ ΤΕΛΙΚΗ], ΤΩΡΑ για μενα οι γυρω μου πεταν του ελευθερου , ΚΑΙ καποιοι 1 φουσιον κι 1 σπητσνερ οζον,ομως εγω με 3,5 χρονια σινθεσις με ξεχασμενες ωρες αλλα και κατα εμενα κατορθωματα που μονο με ρεφλεξ και αναλογα μοτερ θα εκανα δεν το αλαζω ακομα , ομως για νοσταλγια πεταω κι ενα 2ρι ΖΟΟΜ για αισθηση απο φτερο ελευθερου , ειναι ομως "νευρικο" και καπως γρηγορο,ΓΙΑ σταθεροτητα και να συχγωρη τα λαθη μας ΠΟΙΟ? η ΦΩΤΩ ΤΟ ΛΕΕΙ=ΝΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ 2000Ε ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥ
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
http://paramoter.gr/phpbb3/viewtopic.php?p=13415#p13415
σορρυ για την επαναληψη, μηπως ξεχαστηκε την ξανακανω... επειδή με ενδιαφέρει η απαντηση...
αν ξερει κανεις..?..
JollyRoger έγραψε:τα "υβριδικά" τοσο μεγάλες διαδρομές εχουν στα φρένα;
(αναφερομαι στο βιντεο στο 2.19 και την σχετική συμπεριφορα του αλεξιπτώτου)
σορρυ για την επαναληψη, μηπως ξεχαστηκε την ξανακανω... επειδή με ενδιαφέρει η απαντηση...
αν ξερει κανεις..?..
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
aris έγραψε:
Αφού τα παίρνει 1100 ευρώ από τους εβραίους.....Κανε το λογαριασμο να δεις
Υποψην τον γνωριζω απο το 1994.
Δεν εχει πεταξει ποτέ παραμοτερ.
Δεν ξέρω πόσο τ αγοράζει...αλλά ξέρω πόσο πουλάνε λιανική τα Paramania στη Βουλγαρία εχω τον πινάκα....αλλά δεν τον ανεβάζω διότι θα σηκώσω θύελλες..
Λες ότι δεν έχει πετάξει πότε ε μάθε ότι ήταν ο πρώτος στην Ελλαδα:http://www.youtube.com/watch?v=h8tj86dFhsI
aris έγραψε: με 100 μ λιγοτερες αρτανες και οι υποληπες στο μισο παχος απο τα αλλα ρεφλεχ εχει μισο χρονο περισοτερι αντοχη? Εκλησιαστικο Θαυμα μου μυριζει.
για λιγότερο βάρος και οπισθέλκουσα ?? στο παραμοτορ ?? χα χα
Όταν μια αρτάνη σηκώνει πάνω από 300 κιλα δεν υπάρχει λόγος να βάζεις 30 απ αυτές (Superaramide 1.9 320kg) εκτός κι αν δεν έχεις την τεχνογνωσία ακόμα.
Λιγότερη οπισθέλκουσα και βάρος στη πτέρυγα παραμοτέρ σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα ευκολότερο φούσκωμα και πολλά άλλα....μη το γελάς καθόλου.
Αμάν βρε Αρη εγώ θα στα μαθαίνω που πέρυσι δεν ήξερα τι πα να πει πτήση..
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
ο πρώτος που πέταξε παραμοτερ στην Ελλάδα είναι ο Χανζηκυρλης
Αυτή αν λέγετε πτήση είναι και η μοναδική του.
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας
O Βούλγαρος δεν θα σου δώσει να δοκιμάσεις δεν θα σου πάρει το πανί όταν αποφασίσεις να το αλλάξεις δεν έχει 23%φπα ούτε φόρο 35% επί των κερδών.
Πήγαινε πάρτο από κει τουλάχιστον να μην πετάς κακά αντίγραφα.
Αυτή αν λέγετε πτήση είναι και η μοναδική του.
Λιγότερη οπισθέλκουσα και βάρος στη πτέρυγα παραμοτέρ σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα και μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα ευκολότερο φούσκωμα και πολλά άλλα....μη το γελάς καθόλου.
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας
O Βούλγαρος δεν θα σου δώσει να δοκιμάσεις δεν θα σου πάρει το πανί όταν αποφασίσεις να το αλλάξεις δεν έχει 23%φπα ούτε φόρο 35% επί των κερδών.
Πήγαινε πάρτο από κει τουλάχιστον να μην πετάς κακά αντίγραφα.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
η επεξηγηση που ειναι;aris έγραψε:Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Ετσι έδειχνε σε βιντεάκι να τρώει σάντουιτσ με force και
καλά απογειώνεται αλλα αλλιώς ειναι στην πραγματικοτητα!!!
τωρα δείχνουν το lift οτι κάθεται και πετάει μονο του!!
Μάθατε τωρα όλοι και μιλάτε για οπισθέλκουσες!!!δικαιολογίες!!
να ηταν κανενα F16 να το συζητήσουμε!!!δε λες οτι κανουν
τσιγκουνιά στα σχοινάκια!!!για να βγει φθηνιάρικο!!
ξεχνάς οτι fusion εψαχνες και εσυ?????!!!!!!!!!
εδω τωρα ειναι χρεωμένος ο Αρις για την αδικαιολόγιτη καθυστέρηση των φτερών! ηθελα να εχει ετοιμοπαράδοτα να έβλεπα
τι φτερό θα παίρνατε!! ολοι paramania fusion θα είχατε!!!!
καλά απογειώνεται αλλα αλλιώς ειναι στην πραγματικοτητα!!!
τωρα δείχνουν το lift οτι κάθεται και πετάει μονο του!!
Μάθατε τωρα όλοι και μιλάτε για οπισθέλκουσες!!!δικαιολογίες!!
να ηταν κανενα F16 να το συζητήσουμε!!!δε λες οτι κανουν
τσιγκουνιά στα σχοινάκια!!!για να βγει φθηνιάρικο!!
ξεχνάς οτι fusion εψαχνες και εσυ?????!!!!!!!!!
εδω τωρα ειναι χρεωμένος ο Αρις για την αδικαιολόγιτη καθυστέρηση των φτερών! ηθελα να εχει ετοιμοπαράδοτα να έβλεπα
τι φτερό θα παίρνατε!! ολοι paramania fusion θα είχατε!!!!
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Η αντισταση απο τις αρτανες στο παραμοτορ(οπισθελκουσα δημιουργει το φτερο οχι οι αρτανες)δεν επιρεαζει καθολου την πτηση. Απλα εχει μια σχεδον μηδενικη αντισταση.
Ναι στο ελευθερο που λειτουργει με το βαρος του πιλοτου ειναι ενα ελαχιστο θέμα αλλά στο παραμοτορ ειναι αστείο.
Η οπισθελκουσα στο πανι ρεφλεχ,
Αντίθετα με τους αετους ή τα αλεξίπτωτα πλαγιάς η γωνία προσβολής παραμένει διαρκώς αναλλοίωτη με τον ίδιο τρόπο σαν ένα φτερό που έχει άτρακτο και ουρά αεροπλάνου, με αποτέλεσμα το φτερό να χρειάζεται ελάχιστο χειρισμό.
Το ανακλαστικό σχεδιάγραμμα ενισχύει την σταθερότητα του χείλους προσβολής, και αυξάνει την άνωση στο φτερό, ταυτόχρονα κρατά το κέντρο της άνωσης /της πίεσης κοντά στο χείλος προσβολής. Η φόρτωση των φτερών είναι υψηλότερη μόνο στο τμήμα του φτερού που χρησιμοποιείται από την άνωση για να αποδίδει. Έτσι η σταθερότητα και η ταχύτητα αυξάνονται χωρίς την ανάγκη να αλλαχτεί η γωνία προσβολής.
Υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό με περισσότερη απόδοση στην ταχύτητα λογο μειωμένης οπισθέλκουσας και μεγαλύτερη σειρά ταχύτητας (μια πιό επίπεδη πολική καμπύλη). Έτσι δημιουργείται μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του stall και των cruising speeds και γενικά μειώνετε η πιθανότητα κλεισίματος στις αναταράξεις.
Πετρο τα αλεξίπτωτα τρώγονται φρέσκα.
Κανένας δεν θέλει αλεξίπτωτο περσινό ή προπέρσινο.
Σε κάποια φάση έφερα αλεξίπτωτα στοκ που τρόμαξαν να πουληθούν και με έκπτωση.
Γιατί ο ένας ήθελε κόκκινο και εγώ είχα κίτρινο ο άλλος ήθελε να είναι κατασκευής του τελευταίου μήνα και ήταν 3 μηνών, ο άλλος ήθελε λόγγο για να κερδίσει 200 ευρώ από την έκπτωση κλπ.
Το ίδιο γίνετε και με τα μοτέρ έφερα πέρσι 8 κινητήρες SKY 110 . Μου έμειναν 2. Tώρα πρέπει να τους δώσω με γενναία έκπτωση γιατί βγήκε το καινούριο SKY 110ς.
Φαντάσου να είχα 2-3 αλεξίπτωτα και να έβγαινε το καινούριο μοντέλο.
Δυστυχώς η αγορά είναι πολύ μικρή για να υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Πάντως τώρα με τη παγκόσμια κρίση έχουν πέσει οι παραγγελίες και δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης.
ΥΓ.3 ΜΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ??? ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΘΙΞΑ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ.
Ναι στο ελευθερο που λειτουργει με το βαρος του πιλοτου ειναι ενα ελαχιστο θέμα αλλά στο παραμοτορ ειναι αστείο.
Η οπισθελκουσα στο πανι ρεφλεχ,
Αντίθετα με τους αετους ή τα αλεξίπτωτα πλαγιάς η γωνία προσβολής παραμένει διαρκώς αναλλοίωτη με τον ίδιο τρόπο σαν ένα φτερό που έχει άτρακτο και ουρά αεροπλάνου, με αποτέλεσμα το φτερό να χρειάζεται ελάχιστο χειρισμό.
Το ανακλαστικό σχεδιάγραμμα ενισχύει την σταθερότητα του χείλους προσβολής, και αυξάνει την άνωση στο φτερό, ταυτόχρονα κρατά το κέντρο της άνωσης /της πίεσης κοντά στο χείλος προσβολής. Η φόρτωση των φτερών είναι υψηλότερη μόνο στο τμήμα του φτερού που χρησιμοποιείται από την άνωση για να αποδίδει. Έτσι η σταθερότητα και η ταχύτητα αυξάνονται χωρίς την ανάγκη να αλλαχτεί η γωνία προσβολής.
Υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό με περισσότερη απόδοση στην ταχύτητα λογο μειωμένης οπισθέλκουσας και μεγαλύτερη σειρά ταχύτητας (μια πιό επίπεδη πολική καμπύλη). Έτσι δημιουργείται μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του stall και των cruising speeds και γενικά μειώνετε η πιθανότητα κλεισίματος στις αναταράξεις.
Πετρο τα αλεξίπτωτα τρώγονται φρέσκα.
Κανένας δεν θέλει αλεξίπτωτο περσινό ή προπέρσινο.
Σε κάποια φάση έφερα αλεξίπτωτα στοκ που τρόμαξαν να πουληθούν και με έκπτωση.
Γιατί ο ένας ήθελε κόκκινο και εγώ είχα κίτρινο ο άλλος ήθελε να είναι κατασκευής του τελευταίου μήνα και ήταν 3 μηνών, ο άλλος ήθελε λόγγο για να κερδίσει 200 ευρώ από την έκπτωση κλπ.
Το ίδιο γίνετε και με τα μοτέρ έφερα πέρσι 8 κινητήρες SKY 110 . Μου έμειναν 2. Tώρα πρέπει να τους δώσω με γενναία έκπτωση γιατί βγήκε το καινούριο SKY 110ς.
Φαντάσου να είχα 2-3 αλεξίπτωτα και να έβγαινε το καινούριο μοντέλο.
Δυστυχώς η αγορά είναι πολύ μικρή για να υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Πάντως τώρα με τη παγκόσμια κρίση έχουν πέσει οι παραγγελίες και δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης.
ΥΓ.3 ΜΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ??? ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΘΙΞΑ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Επέτρεψε μου να μη συμφωνήσω με το θέμα της οπισθέλκουσας..ότι κινείτε έχει οπισθέλκουσα που το επηρεάζει εδώ βλέπεις και βάζουν κολάν, βάζουν στεφάνια επίπεδα, αναδιπλώμενες προπέλες στα ηλεκτρικά παραμοτέρ, γιατί να μη συμβαίνει το ίδιο και στις αρτάνες;
Κι έπειτα θα φανεί στην πορεία αν εχω δίκιο ή άδικο απ τις νέες πτέρυγες που θα βγουν στο μέλλον...
Υ.Γ Δεν μου έθιξες το εγώ μου Αρη συζήτηση κάνουμε κι απ ότι κρίνω εποικοδομητική....κι όχι δεν σε διαβάλλω ένα τυχαίο παράδειγμα έφερα.
Κι έπειτα θα φανεί στην πορεία αν εχω δίκιο ή άδικο απ τις νέες πτέρυγες που θα βγουν στο μέλλον...
Υ.Γ Δεν μου έθιξες το εγώ μου Αρη συζήτηση κάνουμε κι απ ότι κρίνω εποικοδομητική....κι όχι δεν σε διαβάλλω ένα τυχαίο παράδειγμα έφερα.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Έχεις αρπάξει τόσο πολύ πληροφορία από το ιντερνετ μέσα σε ένα χρόνο που τα χεις κάνει κουλουβάχατα και το ασχημο ειναι είναι ότι εδώ διαβάζουν όλοι και πολλοί δέχονται λάθος προβληματισμούς.
το κολάν το φοράνε γιανά μην κτυπάει το παντελόνι από τον αέρα και να κινούνται άνετα στο κάθισμα,
Όλα τα άλλα ισχύουν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ
Δεν μειώνεις την ασφάλεια με τέτοια φορτία για να κερδίσεις τρίχες 0,05χιλ την στιγμή που ήδη έχεις 60.
Ειδικά όταν έχεις 20 έως 40 κιλά περισσευούμενη ώση.
Αν πετάς με 30 κιλά ώση μπορεί να σου χρειάζεται.
το κολάν το φοράνε γιανά μην κτυπάει το παντελόνι από τον αέρα και να κινούνται άνετα στο κάθισμα,
Όλα τα άλλα ισχύουν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ
Δεν μειώνεις την ασφάλεια με τέτοια φορτία για να κερδίσεις τρίχες 0,05χιλ την στιγμή που ήδη έχεις 60.
Ειδικά όταν έχεις 20 έως 40 κιλά περισσευούμενη ώση.
Αν πετάς με 30 κιλά ώση μπορεί να σου χρειάζεται.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Απρ 03, 2013 11:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
ΧΑ έρχεσαι στα λόγια μου σιγά σιγά!!!!!!
ΕΠ μη μου τ αλαλάζεις τώρα!!!(Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Απρ 03, 2013 11:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά)
ΕΠ μη μου τ αλαλάζεις τώρα!!!(Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Απρ 03, 2013 11:23 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά)
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Τότε (με 30-40κιλα ώση) κινδυνεύεις, δεν πετάς.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Συμφωνώ όταν πετάς με 50-70 κιλά ώση δεν σ επηρεάζει αρνητικά η οπισθέλκουσα σε πτέρυγα και σκοινάκια, μάλλον θετικά σ επηρεάζει διότι βρίσκεσαι σε απογείωση ή άνοδο.
ΑΛΛΑ όταν πετάς σε ευθύγραμμη οριζόντια πτήση, που είναι και ο περισσότερος χρόνος πτήσης χρησιμοποιείς 15-30 κιλά ώση ανάλογα το βάρος σου και την πτέρυγα, κι εκεί είναι που θες τη λιγότερη οπισθέλκουσα ώστε να (τρυπάς) ευκολότερα και να έχεις οικονομία καυσίμου και λιγότερες φθορές στον κινητήρα.
ΑΛΛΑ όταν πετάς σε ευθύγραμμη οριζόντια πτήση, που είναι και ο περισσότερος χρόνος πτήσης χρησιμοποιείς 15-30 κιλά ώση ανάλογα το βάρος σου και την πτέρυγα, κι εκεί είναι που θες τη λιγότερη οπισθέλκουσα ώστε να (τρυπάς) ευκολότερα και να έχεις οικονομία καυσίμου και λιγότερες φθορές στον κινητήρα.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Αντε παλι!!!
Όλα έχουν Οπισθέλκουσα η πτέρυγα, οι αρτανες, ο πιλότος η φόρμα το κράνος η ζώνη ακόμα και τα χέρια αν τα κρατάς ανοικτά και γενικά ότι εκτίθεται στον αέρα.
Καλά ως εδώ ?
Στο παραπέντε όλα τα παραπάνω παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί σαν σύνολο μπορούν να μειώσουν την ταχύτητα ως προς τον αέρα αρκετά , ειδικά όταν μπαίνει στα θερμικά.
Στο παραμοτερ όμως ουσιαστική οπισθέλκουσα έχει ΜΟΝΟ το αλεξίπτωτο γιατί την οπισθέλκουσα του παραμοτορ, στεφανιού, αρτανων κλπ την εξουδετερώνει ο κινητήρας με μισό κιλό ώση.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!!!!
Πως αλλιώς να στο δώσω να το καταλάβεις ???
Πάρε ένα κουβάρι σπάγκο 100-200μ για χαρταετό ξεδίπλωτο και όπως έχει πέσει κάτω ανακατεμένο κολησέτο με σιλοτειπ , ανέβα σε ένα αγροτικό με 50-60 χιλ κράτατο με τα χέρια κόντρα στον αέρα να δεις πόσα κιλά- τόνους αντίσταση έχει.
Πολλοί πετάνε με σημαία μόνιμα δεμένη στις αρτανες και δεν κάνει ούτε καμπύλη η αρτανη.
Εδώ τραβάμε 100 μετρά ουρά σωλήνα και δεν καταλαβαίνει τίποτα (εννοώ καμιά αλλαγή)
Μετά υπολόγισε από τα 500μ αρτανες τι κερδίζεις αν αφαιρέσεις 100μ. (120ευρο μαζί με το κοστος εργασιας )
Μετά υπολόγισε την ψυχολογία του πιλότου όταν πετά σε αναταράξεις και βλέπει τις λιγοστές αρτανες τσιτωμένες.
Όλα έχουν Οπισθέλκουσα η πτέρυγα, οι αρτανες, ο πιλότος η φόρμα το κράνος η ζώνη ακόμα και τα χέρια αν τα κρατάς ανοικτά και γενικά ότι εκτίθεται στον αέρα.
Καλά ως εδώ ?
Στο παραπέντε όλα τα παραπάνω παίζουν σημαντικό ρόλο γιατί σαν σύνολο μπορούν να μειώσουν την ταχύτητα ως προς τον αέρα αρκετά , ειδικά όταν μπαίνει στα θερμικά.
Στο παραμοτερ όμως ουσιαστική οπισθέλκουσα έχει ΜΟΝΟ το αλεξίπτωτο γιατί την οπισθέλκουσα του παραμοτορ, στεφανιού, αρτανων κλπ την εξουδετερώνει ο κινητήρας με μισό κιλό ώση.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!!!!
Πως αλλιώς να στο δώσω να το καταλάβεις ???
Πάρε ένα κουβάρι σπάγκο 100-200μ για χαρταετό ξεδίπλωτο και όπως έχει πέσει κάτω ανακατεμένο κολησέτο με σιλοτειπ , ανέβα σε ένα αγροτικό με 50-60 χιλ κράτατο με τα χέρια κόντρα στον αέρα να δεις πόσα κιλά- τόνους αντίσταση έχει.
Πολλοί πετάνε με σημαία μόνιμα δεμένη στις αρτανες και δεν κάνει ούτε καμπύλη η αρτανη.
Εδώ τραβάμε 100 μετρά ουρά σωλήνα και δεν καταλαβαίνει τίποτα (εννοώ καμιά αλλαγή)
Μετά υπολόγισε από τα 500μ αρτανες τι κερδίζεις αν αφαιρέσεις 100μ. (120ευρο μαζί με το κοστος εργασιας )
Μετά υπολόγισε την ψυχολογία του πιλότου όταν πετά σε αναταράξεις και βλέπει τις λιγοστές αρτανες τσιτωμένες.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
εξαιρετική ιδέα...aris έγραψε:Πολλοί πετάνε με σημαία μόνιμα δεμένη στις αρτανες
προσφέρει παθητική ασφάλεια... σε περίπτωση κλεισίματος, βοηθάει στις γραβάτες
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
96 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση