Ozone Slalom On 19m² collapse
96 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
νομιζετε οτι δεν εχω πετάξει αλλα φτερά? και το Nukleon
tου Μακη πέταξα και Lift του Βαρβατους πέταξα, revo 2,revolusion
to Παλιο και το πρωτο reflex action του χαρηδιμου............
Fusion kai pali fusion..................... φιλε μου εγω κοσμηματα πουλαω!!!!!!!!
tου Μακη πέταξα και Lift του Βαρβατους πέταξα, revo 2,revolusion
to Παλιο και το πρωτο reflex action του χαρηδιμου............
Fusion kai pali fusion..................... φιλε μου εγω κοσμηματα πουλαω!!!!!!!!
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
εννοω καποιον που
1.να πεταει πολλά χρονια
2.να πεταει ρεφλεξ πολλά χρονια
3.να εχει πεταξει/αλλάξει διαφορα ρεφλεξ (οχι 1 φορα, αλλα αρκετα για να το συνηθίσει, να δει τη συμπεριφορά σε διαφορες συνθήκες κλπ)
και ετσι, να μπορει να δωσει μια γνώμη του στυλ:
πεταξα αυτο, και ειδα αυτα...
πεταξα εκεινο, και ειδα εκεινα...
προτιμω αυτο για μενα επειδη....
προτείνω αυτο για εκείνη τη χρήση διότι...
κλπ κλπ...
1.να πεταει πολλά χρονια
2.να πεταει ρεφλεξ πολλά χρονια
3.να εχει πεταξει/αλλάξει διαφορα ρεφλεξ (οχι 1 φορα, αλλα αρκετα για να το συνηθίσει, να δει τη συμπεριφορά σε διαφορες συνθήκες κλπ)
και ετσι, να μπορει να δωσει μια γνώμη του στυλ:
πεταξα αυτο, και ειδα αυτα...
πεταξα εκεινο, και ειδα εκεινα...
προτιμω αυτο για μενα επειδη....
προτείνω αυτο για εκείνη τη χρήση διότι...
κλπ κλπ...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Φίλε Μιχάλη δε πιστεύω να βρεις τέτοιο πιλότο στη Ελλάδα, ο Αιμίλιος ίσος να έχει κάποια άποψη επί του θέματος.
Κατά τη γνώμη μου οι Ozone Paramania Dudek Apco είναι απ τις καλύτερες στο χώρο απ αυτά που εχω διαβάσει κι όχι από προσωπική εμπειρία....από κει και πέρα είναι τι ταιριάζει στον καθένα άλλος το θέλει γρήγορο άλλος όμορφο κλπ
Πάντως τον Έλληνα πιλότο αν τον ρωτήσεις πιο είναι το καλύτερο η απάντηση είναι μια: Το δικό μου!!
Κατά τη γνώμη μου οι Ozone Paramania Dudek Apco είναι απ τις καλύτερες στο χώρο απ αυτά που εχω διαβάσει κι όχι από προσωπική εμπειρία....από κει και πέρα είναι τι ταιριάζει στον καθένα άλλος το θέλει γρήγορο άλλος όμορφο κλπ
Πάντως τον Έλληνα πιλότο αν τον ρωτήσεις πιο είναι το καλύτερο η απάντηση είναι μια: Το δικό μου!!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
[/quote]Πάντως τον Έλληνα πιλότο αν τον ρωτήσεις πιο είναι το καλύτερο η απάντηση είναι μια: Το δικό μου!! [/quote]
Σωστος ο Κωστας. χα χα !!!
Όσοι πετούν πολλά χρόνια, πετούν Paramania ή Dudek γιατί μέχρι πριν 2 χρόνια δεν υπήρχαν άλλα. Ο μόνος νομίζω που έχει αλλάξει είναι ο Ντίνος με Νervur Fusion Nukleon Ozone νομίζω πρόσφατα.
οι μόνοι που έχουμε πετάξει άλλα ρεφλέξ είμαι εγώ και ο Χάρης.
Ο Αιμίλιος ήταν πάντα του πλαγιάς, όσο και αν προσπάθησα δεν τον κατάφερα να δοκιμάσει ρεφλέξ.
Θα προσπαθήσω με απλά λόγια να δώσω μια εικόνα για τις διαφορές με τον τρόπο που τις είδα εγώ.
Το 2005 μετά από 12 χρόνια ελεύθερο και παραμοτερ είχα κινδυνέψει πολλές φορές και είχα αρχίσει να βαριέμαι μέχρι σημείου να τα παρατήσω τις πτήσεις. Τότε πετούσα το Ε4 ένα από τα ποιο ασφαλές πλάγιας. γνωρίστηκα με τον Χάρη και πήγαμε στους πρώτους αγώνες υπερελαφρων στο Μεσολόγγι. οι αγώνες ήταν παρωδία άλλα εκεί γνώρισα τον Χαρίδημο ο οποίος είχε εκπαιδευτεί στην Αγγλία από τον γνωστό Mike Campbell-Jones που τότε διατηρούσε σχολή. Είδα και τον Χάρη να πετά με το καινούριο του ReAction.
ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ !!! μόλις είδα τον Χαρίδημο να κάνει βόλτες πάνω από το αεροδρόμιο με ταχύτητες αεροπλάνου. Παράλληλα είδα και τον Χάρη να πετά άνετα στον κάμπο με τρελό ξύλο μέσα στο καταμεσήμερο , ενώ εγώ δεν τολμούσα να φουσκώσω καν το ασφαλέστερο πλαγιάς που κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή.
Μετά από λίγες μέρες δοκίμασα το ReAction του Χάρη και έπαθα πλάκα. Μια νέα αρχή είχε γίνει μέσα μου. Στο μυαλό μου τριγύριζε συνέχεια ένα πράγμα. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΟΟΟΟΛΟΙ !! Μετά από λίγες μέρες έστειλα εμαιλ, πήρα την Dudek και το πρώτο μου ρεφλέξ. ΛΥΣΑΞΑ στις πτήσεις , δεν το χόρταινα. Δεν μπορούσα όμως να ξεχάσω την πτήση του Χαρίδημου και από το περιορισμένο τότε ιντερνέτ γνώρισα την Paramania και την πήρα αμέσως και ας μην είχα δοκιμάσει φτερό της. Μόλις ήρθε το Revolution από την πρώτη πτήση άλλαξαν πάλι όλα αυτά που ήξερα. Ένοιωθα σαν να πετώ αεροπλάνο, από πλευράς σταθερότητας. Λίγο αργότερα έκανα και το πρώτο πανελλήνιο ρεκόρ 320χιλ
Οι διαφορές
Τα πλαγιάς στις αναταράξεις σου δίνουν μια αίσθηση σαν βάρκα πάνω σε κύματα που ως γνωστόν αν δεν είσαι καλός καπετάνιος μπορεί να αναποδογυρίσει. τα ρεφλέξ τα ένοιωσα σαν τζετ σκι.
Αυτή είναι η διαφορά.
ή Dudek είχε λίγο από αυτή την αίσθηση της βάρκας αλλά δεν μασαγε με τίποτα. Η Paramania είχε και έχει την Αίσθηση τζετ σκι 200 ίππων. Κτύπαγε στα κύματα αλλά αταλάντευτο τελείως.
Όταν νιώσεις αυτήν την αίσθηση δεν ξεκολλάς.
Έχω πετάξει από τότε σχεδόν όλα τα φτερά αλλά αυτήν την αίσθηση δεν την βρήκα αλλού εκτός από την Paramania . Δεν χρειάζεται να πετάξεις ώρες για να το καταλάβεις , αρκεί μια πτήση.
Βέβαια όταν προέρχεσαι από το πλαγιάς οι αλλαγές είναι μεγάλες λόγο ταχύτητας διαφορετικών χειρισμών και δεν είναι εύκολο να καταλάβεις. Αλλά αν έχεις πετάξει λίγο καιρό ρεφλέξ η διαφορά κάνει μπάμ.
Για μένα αυτή είναι η σημαντικότερη διαφορά
Σωστος ο Κωστας. χα χα !!!
JollyRoger έγραψε:εννοω καποιον που
1.να πεταει πολλά χρονια
2.να πεταει ρεφλεξ πολλά χρονια
3.να εχει πεταξει/αλλάξει διαφορα ρεφλεξ (οχι 1 φορα, αλλα αρκετα για να το συνηθίσει, να δει τη συμπεριφορά σε διαφορες συνθήκες κλπ)
και ετσι, να μπορει να δωσει μια γνώμη του στυλ:
πεταξα αυτο, και ειδα αυτα...
πεταξα εκεινο, και ειδα εκεινα...
προτιμω αυτο για μενα επειδη....
προτείνω αυτο για εκείνη τη χρήση διότι...
κλπ κλπ...
Όσοι πετούν πολλά χρόνια, πετούν Paramania ή Dudek γιατί μέχρι πριν 2 χρόνια δεν υπήρχαν άλλα. Ο μόνος νομίζω που έχει αλλάξει είναι ο Ντίνος με Νervur Fusion Nukleon Ozone νομίζω πρόσφατα.
οι μόνοι που έχουμε πετάξει άλλα ρεφλέξ είμαι εγώ και ο Χάρης.
Ο Αιμίλιος ήταν πάντα του πλαγιάς, όσο και αν προσπάθησα δεν τον κατάφερα να δοκιμάσει ρεφλέξ.
Θα προσπαθήσω με απλά λόγια να δώσω μια εικόνα για τις διαφορές με τον τρόπο που τις είδα εγώ.
Το 2005 μετά από 12 χρόνια ελεύθερο και παραμοτερ είχα κινδυνέψει πολλές φορές και είχα αρχίσει να βαριέμαι μέχρι σημείου να τα παρατήσω τις πτήσεις. Τότε πετούσα το Ε4 ένα από τα ποιο ασφαλές πλάγιας. γνωρίστηκα με τον Χάρη και πήγαμε στους πρώτους αγώνες υπερελαφρων στο Μεσολόγγι. οι αγώνες ήταν παρωδία άλλα εκεί γνώρισα τον Χαρίδημο ο οποίος είχε εκπαιδευτεί στην Αγγλία από τον γνωστό Mike Campbell-Jones που τότε διατηρούσε σχολή. Είδα και τον Χάρη να πετά με το καινούριο του ReAction.
ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ !!! μόλις είδα τον Χαρίδημο να κάνει βόλτες πάνω από το αεροδρόμιο με ταχύτητες αεροπλάνου. Παράλληλα είδα και τον Χάρη να πετά άνετα στον κάμπο με τρελό ξύλο μέσα στο καταμεσήμερο , ενώ εγώ δεν τολμούσα να φουσκώσω καν το ασφαλέστερο πλαγιάς που κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή.
Μετά από λίγες μέρες δοκίμασα το ReAction του Χάρη και έπαθα πλάκα. Μια νέα αρχή είχε γίνει μέσα μου. Στο μυαλό μου τριγύριζε συνέχεια ένα πράγμα. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΟΟΟΟΛΟΙ !! Μετά από λίγες μέρες έστειλα εμαιλ, πήρα την Dudek και το πρώτο μου ρεφλέξ. ΛΥΣΑΞΑ στις πτήσεις , δεν το χόρταινα. Δεν μπορούσα όμως να ξεχάσω την πτήση του Χαρίδημου και από το περιορισμένο τότε ιντερνέτ γνώρισα την Paramania και την πήρα αμέσως και ας μην είχα δοκιμάσει φτερό της. Μόλις ήρθε το Revolution από την πρώτη πτήση άλλαξαν πάλι όλα αυτά που ήξερα. Ένοιωθα σαν να πετώ αεροπλάνο, από πλευράς σταθερότητας. Λίγο αργότερα έκανα και το πρώτο πανελλήνιο ρεκόρ 320χιλ
Οι διαφορές
Τα πλαγιάς στις αναταράξεις σου δίνουν μια αίσθηση σαν βάρκα πάνω σε κύματα που ως γνωστόν αν δεν είσαι καλός καπετάνιος μπορεί να αναποδογυρίσει. τα ρεφλέξ τα ένοιωσα σαν τζετ σκι.
Αυτή είναι η διαφορά.
ή Dudek είχε λίγο από αυτή την αίσθηση της βάρκας αλλά δεν μασαγε με τίποτα. Η Paramania είχε και έχει την Αίσθηση τζετ σκι 200 ίππων. Κτύπαγε στα κύματα αλλά αταλάντευτο τελείως.
Όταν νιώσεις αυτήν την αίσθηση δεν ξεκολλάς.
Έχω πετάξει από τότε σχεδόν όλα τα φτερά αλλά αυτήν την αίσθηση δεν την βρήκα αλλού εκτός από την Paramania . Δεν χρειάζεται να πετάξεις ώρες για να το καταλάβεις , αρκεί μια πτήση.
Βέβαια όταν προέρχεσαι από το πλαγιάς οι αλλαγές είναι μεγάλες λόγο ταχύτητας διαφορετικών χειρισμών και δεν είναι εύκολο να καταλάβεις. Αλλά αν έχεις πετάξει λίγο καιρό ρεφλέξ η διαφορά κάνει μπάμ.
Για μένα αυτή είναι η σημαντικότερη διαφορά
Τελευταία επεξεργασία από aris και Δευτ Απρ 01, 2013 11:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Αρη ειλικρινά αυτή είναι απ τις καλύτερες δημοσιεύσεις που έχεις κάνει ποτέ!!!Πραγματικά με ταξίδεψε σε άλλες εποχές μπράβο πάντα τέτοια!!!
Φαντάσου τι ποίημα θα γράψεις αν πετάξεις κι ένα απ τα καινούρια Apco!!!!
ΧΕΧΕΧΕΧΕ πάμε πάλι:
Φαντάσου τι ποίημα θα γράψεις αν πετάξεις κι ένα απ τα καινούρια Apco!!!!
ΧΕΧΕΧΕΧΕ πάμε πάλι:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Από κει και περά υπάρχουν διάφοροι τύποι πιλότων και διάφορες απαιτήσεις.
Υπάρχει ο τύπος του Αιμίλιου που θέλει να κάνει μόνιμα ενεργή πτήση σε θερμικά και παραμοτορ. Αυτό απαιτεί γνώσεις και εμπειρία αλ. Πλαγιάς που ο Αιμίλιος τις έχει.
Υπάρχει ο τύπος του ανεμουρίου δηλ αυτός που δεν απομακρύνετε από το ανεμούριο. Αυτός βολεύεται και με ένα καλό 1-2 πλαγιάς.
Υπάρχει ο τύπος των αποστάσεων που χρειάζεται ότι ποιο σταθερό υπάρχει και γνώσεις μετεωρολογίας.
Υπάρχει ο τύπος των αγώνων που θέλει ότι ποιο γρήγορο σταθερό και ευέλικτο υπάρχει αλλά θα πρέπει να έχει την εμπειρία με υποδεέστερα επιδόσεων αλεξίπτωτα και να πετά τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα
Υπάρχει και ο περιστασιακός πιλότος (όπως έχουμε γίνει όλοι μας τελευταία) που ζητά την μεγαλύτερη ασφάλεια, εύκολη απογείωση και προσγείωση, ικανοποιητική ταχύτητα και να μπορεί σε δεύτερο βαθμό να κάνει όλα τα παραπάνω.
Όταν ο πιλότος πετά αλεξίπτωτο του τύπου του αποκτά αυτοπεποίθηση και πετάει με ασφάλεια.
Γι αυτό υπάρχουν
α) τα ρεφλέξ αρχαρίων που συνίστανται σε αυτούς που μπαίνουν στο παραμοτερ απευθείας , δηλ δίχως εμπειρία στο αλ. Πλαγιάς.
β)τα ρεφλέξ μεσαίας κατηγορίας που πετά το 95% των πιλότων.
γ)τα ρεφλέξ αγώνων
δ)υπάρχουν και τα υβριδικά που για μένα είναι ξεπερασμένα.
(Αυτή τη φορά τα είπα υβριδικά για να μην ξεσηκώσω πάλι θύελλες)
Υπάρχει ο τύπος του Αιμίλιου που θέλει να κάνει μόνιμα ενεργή πτήση σε θερμικά και παραμοτορ. Αυτό απαιτεί γνώσεις και εμπειρία αλ. Πλαγιάς που ο Αιμίλιος τις έχει.
Υπάρχει ο τύπος του ανεμουρίου δηλ αυτός που δεν απομακρύνετε από το ανεμούριο. Αυτός βολεύεται και με ένα καλό 1-2 πλαγιάς.
Υπάρχει ο τύπος των αποστάσεων που χρειάζεται ότι ποιο σταθερό υπάρχει και γνώσεις μετεωρολογίας.
Υπάρχει ο τύπος των αγώνων που θέλει ότι ποιο γρήγορο σταθερό και ευέλικτο υπάρχει αλλά θα πρέπει να έχει την εμπειρία με υποδεέστερα επιδόσεων αλεξίπτωτα και να πετά τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα
Υπάρχει και ο περιστασιακός πιλότος (όπως έχουμε γίνει όλοι μας τελευταία) που ζητά την μεγαλύτερη ασφάλεια, εύκολη απογείωση και προσγείωση, ικανοποιητική ταχύτητα και να μπορεί σε δεύτερο βαθμό να κάνει όλα τα παραπάνω.
Όταν ο πιλότος πετά αλεξίπτωτο του τύπου του αποκτά αυτοπεποίθηση και πετάει με ασφάλεια.
Γι αυτό υπάρχουν
α) τα ρεφλέξ αρχαρίων που συνίστανται σε αυτούς που μπαίνουν στο παραμοτερ απευθείας , δηλ δίχως εμπειρία στο αλ. Πλαγιάς.
β)τα ρεφλέξ μεσαίας κατηγορίας που πετά το 95% των πιλότων.
γ)τα ρεφλέξ αγώνων
δ)υπάρχουν και τα υβριδικά που για μένα είναι ξεπερασμένα.
(Αυτή τη φορά τα είπα υβριδικά για να μην ξεσηκώσω πάλι θύελλες)
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
BARBATUS έγραψε:Αρη ειλικρινά αυτή είναι απ τις καλύτερες δημοσιεύσεις που έχεις κάνει ποτέ!!!Πραγματικά με ταξίδεψε σε άλλες εποχές μπράβο πάντα τέτοια!!!
Φαντάσου τι ποίημα θα γράψεις αν πετάξεις κι ένα απ τα καινούρια Apco!!!!
ΧΕΧΕΧΕΧΕ πάμε πάλι:
Μόνο το Lift δεν έχω πετάξει, από τα αλλά δεν ενθουσιαστικά.
Πέτα του Πέτρου ή του Λευτέρη, αν και μεγάλα για σένα, θα πάρεις μια ιδέα από original reflex.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
γιατι θα θεωρούσες ξεπερασμενο το "υβριδικό" για τον τύπο "αιμίλιος";
(υγ. ωραια ποστς! )
(υγ. ωραια ποστς! )
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Γιατί με ένα ρεφλέξ μεσαίας κατηγορίας αλλά στο κάτω όριο της ακτίνας βάρους θα μπορούσε να κάνει τα ιδία με το υβριδικό με την μέγιστη ασφάλεια εχοντας και επιπλεων την επιτάχυνση του ρεφλέξ .
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Το lift το πέταξα το καλοκαίρι, είναι ενα πολύ
ελαφρύ αλεξίπτωτο μαλακό στο χειρισμό του εύκολο στο φούσκομα
με το λίγο έρχεται επάνω, τα φρένα απο την μέση
και ποιο κάτω, μπορώ να σου πω οτι μεταμορφώνεται!!εχει ωραίο
προφίλ αλλα δεν ειναι Fusion!!!!!θέλει απότομη και πολυ
ενέργεια στα φρένα για να σταματήσει!!κατι που δεν το θελει
το Fusion!! εχει κατι ψηλά σχοινάκια που σε τρομάζουν!!!το
δε ύφασμα του μοιάζει σαν αδιάβροχο απο κόντινεντ!!!!χα χα χα!!
οι ενισχύσεις του απο μέσα ειναι οι μισές απο το Fusion!!
και στην τελική ειναι φθηνότερο!!!το μισό fusion!! μπορει
να είναι το ίδιο? 1700 το ενα 3000 το αλλο!!! τα συμπεράσματα
δικα σας!!!!!!! εσυ Βαρβάτε πρεπει να ακους γιατι μόνο
Μόγιο και Λιφτ πέταξες!!!καλά σου λεει ο Αρις πέτα ενα Fusion
και θα δεις το φώς !!!!!!
ελαφρύ αλεξίπτωτο μαλακό στο χειρισμό του εύκολο στο φούσκομα
με το λίγο έρχεται επάνω, τα φρένα απο την μέση
και ποιο κάτω, μπορώ να σου πω οτι μεταμορφώνεται!!εχει ωραίο
προφίλ αλλα δεν ειναι Fusion!!!!!θέλει απότομη και πολυ
ενέργεια στα φρένα για να σταματήσει!!κατι που δεν το θελει
το Fusion!! εχει κατι ψηλά σχοινάκια που σε τρομάζουν!!!το
δε ύφασμα του μοιάζει σαν αδιάβροχο απο κόντινεντ!!!!χα χα χα!!
οι ενισχύσεις του απο μέσα ειναι οι μισές απο το Fusion!!
και στην τελική ειναι φθηνότερο!!!το μισό fusion!! μπορει
να είναι το ίδιο? 1700 το ενα 3000 το αλλο!!! τα συμπεράσματα
δικα σας!!!!!!! εσυ Βαρβάτε πρεπει να ακους γιατι μόνο
Μόγιο και Λιφτ πέταξες!!!καλά σου λεει ο Αρις πέτα ενα Fusion
και θα δεις το φώς !!!!!!
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Fusion επι το εργον!!!!!!!!!!!!στις μπροστινες δεν παιζεται!!
http://www.youtube.com/watch?v=nDwsBJo0nFw
http://www.youtube.com/watch?v=nDwsBJo0nFw
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
γιατι να μη μπορεί;petros vlahos έγραψε:και στην τελική ειναι φθηνότερο!!!το μισό fusion!! μπορει
να είναι το ίδιο? 1700 το ενα 3000 το αλλο!!! τα συμπεράσματα
δικα σας!!!!!!!
λες οι κατασκευαστές να μην το εχουν σκεφτεί και πιθανώς χρησιμοποιήσει ήδη αυτο το σκεπτικό;
ή θα ειναι η πρώτη φορά που βλεπεις δυσαναλογο ποσοστό κερδους;
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Βεβαιως και γίνετε αν αντί για 3,5 χιλ αρτανες βάλεις 1,5χιλ
Αν αφαιρέσεις τα εσωτερικά έξτρα χιαστά στηρίγματα που είναι απαραίτητα για να αντέχει σε βάθος χρόνου τις μεγάλες πιέσεις που ασκεί ο κινητήρας
Αν χρησιμοποιείς ύφασμα αραιής πλέξης εμπλουτισμένο με πολύ σιλικόνη.
Αν δεν χρησιμοποιείς θυλάκια που να ενώνουν το πάνω με το κάτω μέρος του αλεξιπτώτου με τις αρτανες.
Αν δεν χρησιμοποιείς μπανέλες και διπλές ραφές το κόστος πέφτει κατακόρυφα.
Είναι και αυτός ένας τρόπος για να μπεις στην αγορά.
Γι αυτό έβαλα παραπάνω τις τιμές μεταχειρισμένων που μπορείτε να τις τσεκάρετε στο ιντερνέτ ανά πάσα στιγμή.
Γι αυτό είπα παραπάνω ότι η apco μου έκανε προσφορά εξευτελιστική για να μου κατασκευάζει τις ζώνες αλλά δεν δέχτηκα. Ήταν άλλοι τρεις παρόν στη φάση.
Υπόψην . Το πρώτο Revolution που αγόρασα το 2006 πετά ακόμα στην Θήβα με 370 πορόσιτη. Όταν το έλεγξε ο φυσερός μου μου είπε ότι δεν έχει ξαναδεί τέτοια ποιότητα σε αλεξίπτωτο.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι τα αλεξίπτωτα διάσωσης.
Ένα αλεξίπτωτο διάσωσης 300 κιλών για παρατραικ κοστίζει 900 ευρω.
Ένα αλεξίπτωτο διάσωσης 300 κιλών για υπερελαφρο αεροπλανάκι κοστίζει 2500 ευρώ . Γιατί??
Γιατί το αλεξίπτωτο διάσωσης για παρατραικ δεν αντέχει άνοιγμα στις ταχύτητες του υπερελαφρου.
Δεν είναι θέμα ποσοστού κέρδους αλλά ποιότητας ,αντοχής, και αξίας μεταπώλησης.
Αν αφαιρέσεις τα εσωτερικά έξτρα χιαστά στηρίγματα που είναι απαραίτητα για να αντέχει σε βάθος χρόνου τις μεγάλες πιέσεις που ασκεί ο κινητήρας
Αν χρησιμοποιείς ύφασμα αραιής πλέξης εμπλουτισμένο με πολύ σιλικόνη.
Αν δεν χρησιμοποιείς θυλάκια που να ενώνουν το πάνω με το κάτω μέρος του αλεξιπτώτου με τις αρτανες.
Αν δεν χρησιμοποιείς μπανέλες και διπλές ραφές το κόστος πέφτει κατακόρυφα.
Είναι και αυτός ένας τρόπος για να μπεις στην αγορά.
Γι αυτό έβαλα παραπάνω τις τιμές μεταχειρισμένων που μπορείτε να τις τσεκάρετε στο ιντερνέτ ανά πάσα στιγμή.
Γι αυτό είπα παραπάνω ότι η apco μου έκανε προσφορά εξευτελιστική για να μου κατασκευάζει τις ζώνες αλλά δεν δέχτηκα. Ήταν άλλοι τρεις παρόν στη φάση.
Υπόψην . Το πρώτο Revolution που αγόρασα το 2006 πετά ακόμα στην Θήβα με 370 πορόσιτη. Όταν το έλεγξε ο φυσερός μου μου είπε ότι δεν έχει ξαναδεί τέτοια ποιότητα σε αλεξίπτωτο.
Ένα άλλο παράδειγμα είναι τα αλεξίπτωτα διάσωσης.
Ένα αλεξίπτωτο διάσωσης 300 κιλών για παρατραικ κοστίζει 900 ευρω.
Ένα αλεξίπτωτο διάσωσης 300 κιλών για υπερελαφρο αεροπλανάκι κοστίζει 2500 ευρώ . Γιατί??
Γιατί το αλεξίπτωτο διάσωσης για παρατραικ δεν αντέχει άνοιγμα στις ταχύτητες του υπερελαφρου.
Δεν είναι θέμα ποσοστού κέρδους αλλά ποιότητας ,αντοχής, και αξίας μεταπώλησης.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
αρη, διαβαζα πως τα λεει το manual του fusion σχετικά με τα τριμ...
και βλέπω οτι στην ουσία οι θεσεις που προτείνει για μανουβρες ή θερμικάρισμα, ειναι με κλειστά τριμ...
συμπερενω δηλαδη, οτι για τον τυπο "αιμιλιος" που λεγαμε πριν, εννουσες οτι το μεσαιας κατηγορίας ρεφλεξ, με κλειστά τριμ, ειναι ασφαλέστερο (κλεινει δυσκολοτερα), απο ενα "υβριδικό"... και χωρίς να χάνει σε χειρισμό-ευελιξία..
ισχύει κατι τετοιο; ειναι πιο "πλαγίας" δηλαδή το fusion με κλειστά τριμ, απο ενα 'υβριδικό' με κλειστά τριμ?
και βλέπω οτι στην ουσία οι θεσεις που προτείνει για μανουβρες ή θερμικάρισμα, ειναι με κλειστά τριμ...
συμπερενω δηλαδη, οτι για τον τυπο "αιμιλιος" που λεγαμε πριν, εννουσες οτι το μεσαιας κατηγορίας ρεφλεξ, με κλειστά τριμ, ειναι ασφαλέστερο (κλεινει δυσκολοτερα), απο ενα "υβριδικό"... και χωρίς να χάνει σε χειρισμό-ευελιξία..
ισχύει κατι τετοιο; ειναι πιο "πλαγίας" δηλαδή το fusion με κλειστά τριμ, απο ενα 'υβριδικό' με κλειστά τριμ?
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Ναι με κλειστά τα τριμ στο 0 είναι σαν το πλαγιάς αλλά λίγο ποιο γρήγορο δηλ θέλει συνθήκες μεταξύ των συνθηκών που χρειάζεται το αλ πλαγιάς και ο Αετός. (Και τα 2 θερμικάρουν) Ποσοστο ρεφλεξ 40-60%
Στο -5 τα τριμ είναι σαν το αλ πλαγιάς. Δεν συνιστάτε δυναμική χρήση κινητήρα λόγο ότι έχει συμπεριφορά αλ. Πλαγιάς. Ποσοστό ρεφλέξ 20%.
Μέχρι το +3 έχει την δυνατότητα άψογων ελιγμών με τα κανονικά φρένα. Σλαλομ κλπ.
Από το +3 εως +10 είναι φουλ ρεφλέξ και αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε φρένα γιατί χαλάει το ρεφλέξ και γίνετε αλ. πλαγιάς .
Τα φρένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν άψογα με ανοικτα τα τριμ σε περίπτωση αναγκαστικής που δεν προλάβεις να κλείσεις τα τριμ.
Στο -5 τα τριμ είναι σαν το αλ πλαγιάς. Δεν συνιστάτε δυναμική χρήση κινητήρα λόγο ότι έχει συμπεριφορά αλ. Πλαγιάς. Ποσοστό ρεφλέξ 20%.
Μέχρι το +3 έχει την δυνατότητα άψογων ελιγμών με τα κανονικά φρένα. Σλαλομ κλπ.
Από το +3 εως +10 είναι φουλ ρεφλέξ και αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε φρένα γιατί χαλάει το ρεφλέξ και γίνετε αλ. πλαγιάς .
Τα φρένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν άψογα με ανοικτα τα τριμ σε περίπτωση αναγκαστικής που δεν προλάβεις να κλείσεις τα τριμ.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
αυτο που εννουσα ειναι οτι δεν υπάρχει κανενας τροπος (εκτος αν εισαι ο κατασκευαστης ο ίδιος), να αντιστοιχηθεί η τιμη πώλησης με την ποιότητα του προιόντος... μονο ενας ξερει τι κοστισε, αυτος που πληρωσε το κοστολογιο..aris έγραψε:Δεν είναι θέμα ποσοστού κέρδους αλλά ποιότητας ,αντοχής, και αξίας μεταπώλησης.
κατα τα άλλα η τιμή ορίζεται απο τα παιχνίδια της αγοράς... οπως η αξια μεταπώλησης ορίζεται απο τη ζήτηση, κλπ...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
petros vlahos έγραψε:Fusion επι το εργον!!!!!!!!!!!!στις μπροστινες δεν παιζεται!!
http://www.youtube.com/watch?v=nDwsBJo0nFw
Πετρο μαλλον δεν ειδες καποιο speedster.
Οταν λεμε πεταξα ενα πανι εννοουμε οτι εβαλα αρκετες ωρες μαζι του σε διαφορα μερη και διαφορετικες συνθηκες πχ Χαρης Αρης (το πεταξα σε δυνατα θερμικα, σε αναταραξεις, το εβαλα σε διαφορες δοκιμασιες κτλ). Δεν σου λεω οτι το Fusion δεν ειναι αυτο που λες αλλα δεν ειναι το μοναδικο το αξεπεραστο το ανεπαναλειπτο. Δεν το δοκιμασα γιατι το να το παρω για μια βολτιτσα σε συναντηση δεν θα μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα περα απο μια πρωτη εντυπωση. Προσωπικα αλλαξα 4 εταιριες, ξεκινησα με SWING sinus, pilot ONE (με ιμαντες για παραμοτερ), NERVURES everglade (με ιμαντες για παραμοτερ), οταν πηρα το πλαγιας OZONE swift (βαρος 3,8kg) μου αρεσε παρα πολυ η αισθηση του και ειπα να δοκιμασω παραμοτερισιο της OZONE το viper2, το ειχα 3 εβδομαδες περιπου το πεταξα και στον Ολυμπο και στα Πιερια, το ειχα και σε μια συναντηση-σεμιναριο στο Καστρο. Το'στριψα ωστε να αγγιξει το ακροπτερυγιο το νερο (μαρτυρας ο Μακροβασιλης ο οποιος μ'αρχισε τις κλωτσιες οταν κατεβηκα για τις μλκ μου) αλλα μου φανηκε πολυ για'μενα και ετσι περιμενα ωσπου να βγει το speedster. Δυστυχως φιλε απο εδω και περα αν βελτιωθει η κατασταση μου το trike και οι απλες βολτες (χωρις αλατοπιπερο) ειναι μονοδρομος και εικονες σαν τις παρακατω δεν θα εχω.
Απλα σε μια στιγμιαια απροσεξια. ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Δεν θα σχολιάσω άλλο τις τιμές των ισραηλιτών.
Mόλις βρεθούμε θα δεις το τιμολόγιο αγοράς του GoFly που είναι πλαγιάς τροποποιημένο για παραμοτερ και του Fusion που είναι ρεφλέξ για να σου φύγει η απορία. Με ένα Fusion αγοράζεις σχεδόν 2 GoFly.
Mόλις βρεθούμε θα δεις το τιμολόγιο αγοράς του GoFly που είναι πλαγιάς τροποποιημένο για παραμοτερ και του Fusion που είναι ρεφλέξ για να σου φύγει η απορία. Με ένα Fusion αγοράζεις σχεδόν 2 GoFly.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
ρε συ δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σου, για να μου δειξεις τιμολογια...
οτι δεν εχεις κανενα τροπο να ξερεις το κοστολογιο του mike, εχω αδικο;
οτι δεν εχεις κανενα τροπο να ξερεις το κοστολογιο του mike, εχω αδικο;
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Το βλέπω. Είναι πασιφανές.
Αν βάλεις τα αλεξίπτωτα δίπλα δίπλα θα το δεις και συ.
Αυτό είδε και ο φίλος ο Νικος και το έδωσε άρον άρον για το Synthesis.
Αν βάλεις τα αλεξίπτωτα δίπλα δίπλα θα το δεις και συ.
Αυτό είδε και ο φίλος ο Νικος και το έδωσε άρον άρον για το Synthesis.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
τα ρεφλεχ δεν πετανε οπως τα πλαγιας χα χα χα.
Ενα βιντεακι απο τον φιλο Λίνο στην πανεμορφη ζακυνθο.
Ενα βιντεακι απο τον φιλο Λίνο στην πανεμορφη ζακυνθο.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
τα "υβριδικά" τοσο μεγάλες διαδρομές εχουν στα φρένα;
(αναφερομαι στο βιντεο στο 2.19 και την σχετική συμπεριφορα του αλεξιπτώτου)
(αναφερομαι στο βιντεο στο 2.19 και την σχετική συμπεριφορα του αλεξιπτώτου)
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Κι'ο γαιδαρος πεταει....... λεω να παρω εναν
Δυναμικο κανει ρε Αρη, και πατσαβουρα να εχεις πετας. Mαλλον τα λες για καποιον ασχετο γιατι ενας γνωστης θα χαμογελασει μ'αυτα που λες. Οταν καποιος κανει ενα ελευθερο cross country 50km+ με reflex τα ξαναλεμε.
Δυναμικο κανει ρε Αρη, και πατσαβουρα να εχεις πετας. Mαλλον τα λες για καποιον ασχετο γιατι ενας γνωστης θα χαμογελασει μ'αυτα που λες. Οταν καποιος κανει ενα ελευθερο cross country 50km+ με reflex τα ξαναλεμε.
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: Ozone Slalom On 19m² collapse
Μια και λεμε και για ταχυτητες για δειτε τα αποτελεσματα του 2011 απο το PXP paramotor speedrace στην Ισπανια. Πρωτο OZONE speedster δευτερο OZONE viper, στα 11 πρωτα μονο 2 paramania στην 7η και 9η θεση.
http://www.ojovolador.com/es/lee/report ... peed_race/
Φετος θα γινει απο 27 Απρ εως 30Απρ.
http://www.pxparamotorspeedrace.com/en
και ενα βιντεο απο το 2011
http://vimeo.com/pxparamotor/speedrace2011
http://www.ojovolador.com/es/lee/report ... peed_race/
Φετος θα γινει απο 27 Απρ εως 30Απρ.
http://www.pxparamotorspeedrace.com/en
και ενα βιντεο απο το 2011
http://vimeo.com/pxparamotor/speedrace2011
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
96 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 3 από 4 • 1, 2, 3, 4
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση