Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
17 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Προτιμώ τα χαμηλά κρεμάσματα για δυο λογούς:
Εχω πιο άμεση πληροφόρηση της θέσης της πτέρυγας κυρίως κατά την διάρκεια της απογείωσης.
Μου είναι πιο εύκολη η πρόσδεση με το αλεξίπτωτο και γενικά μ έχουν βολέψει περισσότερο απ τα ψηλά(για τα μεσαία δυστυχώς δεν έχω άποψη).
Εχω πιο άμεση πληροφόρηση της θέσης της πτέρυγας κυρίως κατά την διάρκεια της απογείωσης.
Μου είναι πιο εύκολη η πρόσδεση με το αλεξίπτωτο και γενικά μ έχουν βολέψει περισσότερο απ τα ψηλά(για τα μεσαία δυστυχώς δεν έχω άποψη).
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Τα κρεμάσματα είναι 2 ειδών.
α) Τα ψηλά που το καραμπίνερ είναι πάνω από το κέντρο βάρους του παραμοτέρ.
β) Τα χαμηλά που χωρίζονται σε κρεμάσματα κάτω από το κέντρο βάρους και πάνω από το κέντρο βάρους
Τα ψηλά κρεμάσματα δίνουν μια ψευδαίσθηση ασφάλειας λόγο του χαμηλού κέντρου βάρους που αναγκάζει τον όγκο του παραμοτέρ να στέκετε και να ανταποκρίνεται σαν εκκρεμές. Δεν είναι τόσο επιρρεπείς στην ροπή στρέψης όσο στο τουίστ.
Συνήθως παρουσιάζουν δυσκολία στο τρέξιμο (η ζώνη πιέζει τα πόδια) κατά την απογείωση και στην έξοδο για την προσγείωση. Ελάχιστες έως μηδενικές πωλήσεις.
Τα χαμηλά κρεμάσματα πάνω από το κέντρο βάρους είναι ελεγχόμενα ενεργά κατά την πτήση και μεταφέρονται άμεσα τα μηνύματα από την πτέρυγα προς τον πιλότο και το αντίστροφο ειδικά όταν εκτελούνται ελιγμοί. Είναι πολύ εύκολα στην απογείωση την είσοδο στο κάθισμα και την προσγείωση. Δεν αλλάζει η γωνία του παραμοτέρ σε οποιαδήποτε στάση του πιλότου και δεν είναι επιρρεπείς σε ροπή ή τουίστ.
Νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως
Τα χαμηλά κρεμάσματα κάτω από το κέντρο βάρους είναι ενεργά κατά την πτήση και μεταφέρονται άμεσα τα μηνύματα από την πτέρυγα προς τον πιλότο. Είναι δύσκολα στην απογείωση και την προσγείωση. Αλλάζει η γωνία του παραμοτέρ σε οποιαδήποτε αλλαγή της ώσης και είναι πολύ επιρρεπείς σε ροπή και τουίστ.
Παρακολουθήστε προσεκτικά το βιντεάκι
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=167832656619954
α) Τα ψηλά που το καραμπίνερ είναι πάνω από το κέντρο βάρους του παραμοτέρ.
β) Τα χαμηλά που χωρίζονται σε κρεμάσματα κάτω από το κέντρο βάρους και πάνω από το κέντρο βάρους
Τα ψηλά κρεμάσματα δίνουν μια ψευδαίσθηση ασφάλειας λόγο του χαμηλού κέντρου βάρους που αναγκάζει τον όγκο του παραμοτέρ να στέκετε και να ανταποκρίνεται σαν εκκρεμές. Δεν είναι τόσο επιρρεπείς στην ροπή στρέψης όσο στο τουίστ.
Συνήθως παρουσιάζουν δυσκολία στο τρέξιμο (η ζώνη πιέζει τα πόδια) κατά την απογείωση και στην έξοδο για την προσγείωση. Ελάχιστες έως μηδενικές πωλήσεις.
Τα χαμηλά κρεμάσματα πάνω από το κέντρο βάρους είναι ελεγχόμενα ενεργά κατά την πτήση και μεταφέρονται άμεσα τα μηνύματα από την πτέρυγα προς τον πιλότο και το αντίστροφο ειδικά όταν εκτελούνται ελιγμοί. Είναι πολύ εύκολα στην απογείωση την είσοδο στο κάθισμα και την προσγείωση. Δεν αλλάζει η γωνία του παραμοτέρ σε οποιαδήποτε στάση του πιλότου και δεν είναι επιρρεπείς σε ροπή ή τουίστ.
Νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως
Τα χαμηλά κρεμάσματα κάτω από το κέντρο βάρους είναι ενεργά κατά την πτήση και μεταφέρονται άμεσα τα μηνύματα από την πτέρυγα προς τον πιλότο. Είναι δύσκολα στην απογείωση και την προσγείωση. Αλλάζει η γωνία του παραμοτέρ σε οποιαδήποτε αλλαγή της ώσης και είναι πολύ επιρρεπείς σε ροπή και τουίστ.
Παρακολουθήστε προσεκτικά το βιντεάκι
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=167832656619954
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Μ αρέσεις......διότι είσαι αντικειμενικός πάνω απ όλα!!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
αν τυχόν υπήρχε κάποιο βιντεάκι, το οποίο για να δούμε, να μην είμασταν υποχρεωμένοι να έχουμε λογαριασμό, ΑΦΜ, αρ. ταυτότητος, κλπ και να αναφέρουμε ευπειθώς οτι το είδαμε στο μεγάλο αφεντικό, θα το έβρισκα λόγο να το δώ κι εγώ..aris έγραψε:Παρακολουθήστε προσεκτικά το βιντεάκι
http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?v=167832656619954
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
BARBATUS έγραψε:Μ αρέσεις......διότι είσαι αντικειμενικός πάνω απ όλα!!
φιλε BARBATUS δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις.
φιλε JollyRoger σόρυ αλλά το εχω μόνο στο facebook
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
.
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Σε άλλους αρέσει να οδηγούν μηχανές με ψηλά τιμόνια και μακριά μούσια, άλλους αρέσει το κλασικό τιμόνι στα GT και μεγάλες τριπλές βαλίτσες, και άλλοι φτιάχνονται με clip-ons και κομμένη την σέλα με το σιδεροπρίονο.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, με ότι βολεύεται ο καθένας , π.χ εμένα με βόλεψαν τα ψηλά κρεμάσματα αλλά θα ήθελα να περάσω κάποια στιγμή στα μεσαία , αλλά δεν καίγομαι κιόλας!!
Για τα χαμηλά δεν το συζητώ ,δεν τα έχω δοκιμάσει, με προβληματίζει η έξοδος από το κάθισμα, αλλά κάτι θα ξέρουν και εκείνοι οι έρμοι στην PXP έτσι δεν είναι Barbatus?
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Σε άλλους αρέσει να οδηγούν μηχανές με ψηλά τιμόνια και μακριά μούσια, άλλους αρέσει το κλασικό τιμόνι στα GT και μεγάλες τριπλές βαλίτσες, και άλλοι φτιάχνονται με clip-ons και κομμένη την σέλα με το σιδεροπρίονο.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, με ότι βολεύεται ο καθένας , π.χ εμένα με βόλεψαν τα ψηλά κρεμάσματα αλλά θα ήθελα να περάσω κάποια στιγμή στα μεσαία , αλλά δεν καίγομαι κιόλας!!
Για τα χαμηλά δεν το συζητώ ,δεν τα έχω δοκιμάσει, με προβληματίζει η έξοδος από το κάθισμα, αλλά κάτι θα ξέρουν και εκείνοι οι έρμοι στην PXP έτσι δεν είναι Barbatus?
debill.FlyProducts Top80 Advance E5 28
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
-
debill - Site Admin
- Δημοσ.: 195
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2004 10:15 am
- Τοποθεσία: 2 θερμικά μπροστά
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Εδώ μπορεί να μας πει ο Αιμίλιος για τα χαμηλά κάτω από το κέντρο βάρους που τα έχει δοκιμάσει πρόσφατα . Μπορεί να μας πει και γιατί άλλαξε τα ψηλά κρεμάσματα.
Τα υπέρ και τα κατά.
Μπορεί να μας πει και ο BARBATUS γιατί άλλαξε τα ψηλά.
Μπορεί να μας πουν όλοι όσοι έχουν αλλάξει κρεμάσματα γενικώς.
Τα υπέρ και τα κατά.
Μπορεί να μας πει και ο BARBATUS γιατί άλλαξε τα ψηλά.
Μπορεί να μας πουν όλοι όσοι έχουν αλλάξει κρεμάσματα γενικώς.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
λετε ρε παιδια να τα αλλαξω και εγω?
για να λεω την αληθεια οταν πεταξα του
BARBATOUS στα μασαια μου αρεσε πως
εμπαινα στις στροφες!!με βυθηση μου
θυμισε αεροπλανακι!!!!!αλλα απο την
αλλη μου εκοψε τους ωμους!!!γαιτι
αυτο γερνει καπως πισω και ειναι πολυ
ποιο βαρυ απο το miniplane
Αρη καποια στιγμη θα ηθελα να δοκιμασω
και το δικο σου πλαισιο, εχω του λευτερη με την
πρωτη ευκαιρια και τα ξαναλεμε!!
η αληθεια παντος ειναι οτι βολευει τον
καθενα
για να λεω την αληθεια οταν πεταξα του
BARBATOUS στα μασαια μου αρεσε πως
εμπαινα στις στροφες!!με βυθηση μου
θυμισε αεροπλανακι!!!!!αλλα απο την
αλλη μου εκοψε τους ωμους!!!γαιτι
αυτο γερνει καπως πισω και ειναι πολυ
ποιο βαρυ απο το miniplane
Αρη καποια στιγμη θα ηθελα να δοκιμασω
και το δικο σου πλαισιο, εχω του λευτερη με την
πρωτη ευκαιρια και τα ξαναλεμε!!
η αληθεια παντος ειναι οτι βολευει τον
καθενα
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Το δημοψήφισμα το ανέβασα για να δούμε τι βολεύει τον καθένα κι αν θέλει μας λέει και τον λόγο που τον βολεύει κι όχι για να πούμε πιο είναι το καλύτερο, το καθ ένα έχει τα υπέρ και τα κατά του θα ήταν σαν να ρωτούσαμε πια είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα όπως πολύ σωστά ανέλυσε κι ο debill ,όσο για τον προβληματισμό περί ΡΧΡ και εξόδου απ το κάθισμα δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα, το μόνο μειονέκτημα που έχω βρει (μέχρι στιγμής) είναι το βάρος του όπως λέει κι ο φίλος μου ο Πέτρος(25,5kg κομπλέ), αλλά αυτό το γνώριζα από πριν και είναι αναμενόμενο από ένα στιβαρό πλαίσιο με διπλό στεφάνι από ανοξείδωτο ατσάλι.
Φίλε JollyRoger καιρό έχουμε να τα πούμε έστω και δικτυακά..το video που λέει ο aris είναι αυτό:
το έχει ανεβάσει ο ίδιος και πιθανόν να το έχει ξεχάσει.
Φίλε JollyRoger καιρό έχουμε να τα πούμε έστω και δικτυακά..το video που λέει ο aris είναι αυτό:
το έχει ανεβάσει ο ίδιος και πιθανόν να το έχει ξεχάσει.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Ωστόσο ακούγονται δίφορα περί ασφάλειας πχ τα ψιλά κρεμάσματα είναι επικίνδυνα ενώ τα χαμηλά όχι και το αντίστροφο, ότι τα μεν είναι επιρρεπείς σε twist ενώ τα άλλα όχι κλπ....
Απ τα λίγα που έχω διαβάσει σαν νέος πιλότος που είμαι έχω καταλήξει στο εξής: ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΚΡΕΜΆΣΜΑΤΑ ΕΦ ΌΣΟΝ ΕΊΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΈΝΑ ΣΩΣΤΆ.
Ο κάθε κατασκευαστής δίνει κάποια στάνταρ ως προς την κλήση του μοτέρ επί του εδάφους.
Στα χαμηλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα κάτω(μπροστά) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα πάνω(πίσω) κάποιες μοίρες: Τα Ppg.gr 10 τα ΡΑΡ 15 τα ΡΧΡ 25 κλπ.
Στα ψιλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα πάνω(πίσω) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα κάτω κάποιες μοίρες: 0-5 ή και παραπάνω..το αντίθετο δηλαδή.
Αν τώρα η ρύθμιση που έχεις στο πλαίσιο σου απέχει αρκετά απ αυτές του κατασκευαστή και ΜΟΝΟ τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.
Αυτά περί κινδυνολογίας υπάρχουν βέβαια κι άλλοι μύθοι, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω κείμενο και προσέξτε την εισαγωγή!!!
http://footflyer.com/Equipment/SuspensionSystems/index.htm
Το ξέρω έχω ανοίξει μεγάλο θέμα άλλα νομίζω ότι μας ενδιαφέρει όλους.
Απ τα λίγα που έχω διαβάσει σαν νέος πιλότος που είμαι έχω καταλήξει στο εξής: ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΚΡΕΜΆΣΜΑΤΑ ΕΦ ΌΣΟΝ ΕΊΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΈΝΑ ΣΩΣΤΆ.
Ο κάθε κατασκευαστής δίνει κάποια στάνταρ ως προς την κλήση του μοτέρ επί του εδάφους.
Στα χαμηλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα κάτω(μπροστά) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα πάνω(πίσω) κάποιες μοίρες: Τα Ppg.gr 10 τα ΡΑΡ 15 τα ΡΧΡ 25 κλπ.
Στα ψιλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα πάνω(πίσω) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα κάτω κάποιες μοίρες: 0-5 ή και παραπάνω..το αντίθετο δηλαδή.
Αν τώρα η ρύθμιση που έχεις στο πλαίσιο σου απέχει αρκετά απ αυτές του κατασκευαστή και ΜΟΝΟ τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.
Αυτά περί κινδυνολογίας υπάρχουν βέβαια κι άλλοι μύθοι, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω κείμενο και προσέξτε την εισαγωγή!!!
http://footflyer.com/Equipment/SuspensionSystems/index.htm
Το ξέρω έχω ανοίξει μεγάλο θέμα άλλα νομίζω ότι μας ενδιαφέρει όλους.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Γιατί το σκεπτικό όταν λέω κάτι να είναι - ο έμπορος που προσπαθεί να πουλήσει ότι έχει.
Γιατί να μην είναι έτσι
– Για να το λέει αυτός κάποια βάση θα έχει ,
Γιατί έχει 17 χρόνια εμπειρία στις κατασκευές και ασχολείται από το πρωί μέχρι το βραδύ με τα παραμοτέρ και την εξέλιξη τους.
Γιατί μέσα σε τρία χρόνια σαν κατασκευαστής γέμισε την Ελλάδα παραμοτέρ και από 20 σκορπιούς πιλότους σήμερα πετάνε πάνω από 150 ευχαριστημένοι.
Γιατί κανένα παραμοτέρ του δεν έχει βγάλει προβλήματα και η εγγύηση είναι πραγματική.
Με λίγα λόγια, γιατί ξέρει κάτι παραπάνω ρε αδελφέ.
Γιατί αυτός έχει επικοινωνία με όλους τους πιλότους στην Ελλάδα και ξέρει τι προβλήματα παρουσιάζει το καθένα.
Δεν απαιτώ να περάσει η άποψη μου αλλά δεν μου αρέσει το ειρωνικό στυλάκι ειδικά από ανθρώπους που πρωτόειδαν παραμοτέρ πριν από 5 μήνες.
Γιατί να μην είναι έτσι
– Για να το λέει αυτός κάποια βάση θα έχει ,
Γιατί έχει 17 χρόνια εμπειρία στις κατασκευές και ασχολείται από το πρωί μέχρι το βραδύ με τα παραμοτέρ και την εξέλιξη τους.
Γιατί μέσα σε τρία χρόνια σαν κατασκευαστής γέμισε την Ελλάδα παραμοτέρ και από 20 σκορπιούς πιλότους σήμερα πετάνε πάνω από 150 ευχαριστημένοι.
Γιατί κανένα παραμοτέρ του δεν έχει βγάλει προβλήματα και η εγγύηση είναι πραγματική.
Με λίγα λόγια, γιατί ξέρει κάτι παραπάνω ρε αδελφέ.
Γιατί αυτός έχει επικοινωνία με όλους τους πιλότους στην Ελλάδα και ξέρει τι προβλήματα παρουσιάζει το καθένα.
Δεν απαιτώ να περάσει η άποψη μου αλλά δεν μου αρέσει το ειρωνικό στυλάκι ειδικά από ανθρώπους που πρωτόειδαν παραμοτέρ πριν από 5 μήνες.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Φίλε Αρη σου ζητώ συγνώμη δημόσια μέσα απ αυτό το forum για το ειρωνικό στυλάκι όπως λες και συμφωνώ ότι δεν έχω τις γνώσεις σου και πιθανόν να μην τις αποκτήσω ποτέ αλλά όταν λες:
Και μου δείχνεις το miniplane που ως γνωστόν δεν έχει τα μειονεκτήματα που ανέφερες αλλά ευχαριστημένους πελάτες και τεράστια εμπορική επιτυχία για να μην πω Νο 1 σε πωλήσεις σ όλη την Ευρώπη κι όχι μόνο....
Όταν λες:
Κι αναφέρεσαι στα PAP PXP KOBRA κλπ(δεν παρατήρησα κάτι απ τα παραπάνω που αναφέρεις στο δικό μου) που ως γνωστόν έχουν κερδίσει πάρα πολλά ευρωπαϊκά και παγκόσμια πρωταθλήματα- αγώνες κι αυτά με πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία......και έπειτα μου θεοποιείς τα προϊόντα σου και τα παρουσιάζεις σαν τα νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως...Ε μην περιμένεις να χειροκροτήσω την άποψη σου κι ούτε να με πείσεις ότι είσαι αμερόληπτος κι αντικειμενικός.
Φιλικά πάντα BARBATUS
aris έγραψε:
Τα ψηλά κρεμάσματα ..... Δεν είναι τόσο επιρρεπείς στην ροπή στρέψης όσο στο τουίστ.
Συνήθως παρουσιάζουν δυσκολία στο τρέξιμο (η ζώνη πιέζει τα πόδια) κατά την απογείωση και στην έξοδο για την προσγείωση. Ελάχιστες έως μηδενικές πωλήσεις.
Και μου δείχνεις το miniplane που ως γνωστόν δεν έχει τα μειονεκτήματα που ανέφερες αλλά ευχαριστημένους πελάτες και τεράστια εμπορική επιτυχία για να μην πω Νο 1 σε πωλήσεις σ όλη την Ευρώπη κι όχι μόνο....
Όταν λες:
aris έγραψε:
Τα χαμηλά κρεμάσματα.......είναι δύσκολα στην απογείωση και την προσγείωση.....και είναι πολύ επιρρεπείς σε ροπή και τουίστ.
Κι αναφέρεσαι στα PAP PXP KOBRA κλπ(δεν παρατήρησα κάτι απ τα παραπάνω που αναφέρεις στο δικό μου) που ως γνωστόν έχουν κερδίσει πάρα πολλά ευρωπαϊκά και παγκόσμια πρωταθλήματα- αγώνες κι αυτά με πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία......και έπειτα μου θεοποιείς τα προϊόντα σου και τα παρουσιάζεις σαν τα νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως...Ε μην περιμένεις να χειροκροτήσω την άποψη σου κι ούτε να με πείσεις ότι είσαι αμερόληπτος κι αντικειμενικός.
Φιλικά πάντα BARBATUS
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Θα ηθελα να πω την αποψη μου για το θεμα μιας και το ανοιξατε. Πριν 2 χρονια αγορασα ενα miniplane καινουριο με χαμηλα κρεμασματα και εκανα με αυτο μπολικες πτησεις. Ηταν το πρωτο μου παραμοτερ και ημουν πολυ ευχαριστημενος μπορω να πω μιας και ηταν ευχρηστο, ελαφρυ και απροβληματιστο.Ολα αυτα τα πιστευα γιατι δεν ειχα δοκιμασει κατι αλλο μεχρι στιγμης ωσπου μια μερα δοκιμασα ενα πλαισιο που ειχε φτιαξει ο Αρης σε εναν φιλο μου στην Θηβα. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι το πλαισιο ηταν καταπληκτικο. Πολυ καλυτερη η αισθηση του καθισματος και στην πτηση αλλα και στην ευκολια να μπεις μεσα, πολυ καλο ζυγισμα και εξομαλυνση της ροπης στρεψης στις αυξομειωσεις του γκαζιου..Επισης θεωρω το πλαισιο του Αρη πολυ πιο στιβαρο και καλυτερης ποιοτητας κατασκευης..Αυτο που θα ηθελα να πω ειναι οτι θαυμαζω τον Αρη γιατι δεν ειναι απλα ενας κατασκευαστης αλλα ενας πολυ καλος δημιουργος..Επειδη το επαγγελμα μου σχετιζεται με κατασκευες και δημιουργιες γνωριζω απο πρωτο χερι τι αγωνας χρειαζεται για να φτασει καποιος να χτυπαει στα ισια μεγαλα εργοστασια παραγωγης που εχουν πισω τους ενα σωρο ανθρωπους και υπερσυγχρονα μηχανηματα και εργαλεια..Ξυπνηστε λοιπον και στηριξτε τους Ελληνες που λιγοι ειναι αυτοι που εχουν το μυαλο και την ψυχικη δυναμη για να ξημεροβραδιαζονται μεσα σε ενα υπογειο για να κανουν ολους εμας κριτες για το δημιουργημα τους δουλευοντας ωρες ατελειωτες. Και ποσο μαλλον οταν αποτελεσματα της δουλειας τους ειναι τοσο καλα! Θα ηθελα να πω οτι δεν εχω κανενα συμφερον να υπερασπιζομαι τον Αρη γιατι απλα δεν τον ξερω απλα θελω να υπερασπιστω εναν Ελληνα που χαραμιζεται σε μια χωρα σαν αυτην.
- Car00ly
- Friend
- Δημοσ.: 11
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 07, 2012 3:45 pm
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
BARBATUS διαβασε τι λεει η φωτογραφία από κάτω.
Το ξεκαθαρίζω ότι η φωτογραφία είναι για να δείξω τα κρεμάσματα όχι το παραμοτέρ ούτε τον φίλο μου το Νίκο.
Μιλάμε για τα ψηλά κρεμάσματα και γράφω., Ελάχιστες έως μηδενικές πωλήσεις.
Δηλαδή στα 100 miniplane που πωλούνται 2 είναι με ψηλά κρεμάσματα
Δεν είπα ότι δεν πουλάει η miniplane μην τρελαθούμε
......και έπειτα μου θεοποιείς τα προϊόντα σου και τα παρουσιάζεις σαν τα νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως...
Είπα εγώ κάτι τέτοιο παραπάνω και δεν το κατάλαβα.
Νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως είναι τα χαμηλά πάνω από το κέντρο βάρους κρεμάσματα.
Αν δεν το κατάλαβες μιλάμε για τα κρεμάσματα και σου μίλησα για την ιστορία μου με τα μπράτσα γενικώς για να καταλάβεις ότι για να καταλήξω να χρησιμοποιώ μόνο αυτού του τύπου τα μπράτσα που κοστίζουν πολύ παραπάνω από οτιδήποτε άλλο κρέμασμα έχω κάνει ατελείωτες ώρες δοκιμών και αυτά που λέω δεν τα λέω επειδή έτσι νομίζω η επειδή απλά το εμπορεύομαι και πρέπει να το προωθήσω γιατί μονό αυτό βγάζει η τάδε ιταλική ή ισπανική εταιρία .
Μπορώ να κατασκευάζω όλα τα κρεμάσματα αλλά δεν το κάνω.
Αναρωτήσου λίγο γιατί .
Το ξεκαθαρίζω ότι η φωτογραφία είναι για να δείξω τα κρεμάσματα όχι το παραμοτέρ ούτε τον φίλο μου το Νίκο.
Μιλάμε για τα ψηλά κρεμάσματα και γράφω., Ελάχιστες έως μηδενικές πωλήσεις.
Δηλαδή στα 100 miniplane που πωλούνται 2 είναι με ψηλά κρεμάσματα
Δεν είπα ότι δεν πουλάει η miniplane μην τρελαθούμε
......και έπειτα μου θεοποιείς τα προϊόντα σου και τα παρουσιάζεις σαν τα νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως...
Είπα εγώ κάτι τέτοιο παραπάνω και δεν το κατάλαβα.
Νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως είναι τα χαμηλά πάνω από το κέντρο βάρους κρεμάσματα.
Αν δεν το κατάλαβες μιλάμε για τα κρεμάσματα και σου μίλησα για την ιστορία μου με τα μπράτσα γενικώς για να καταλάβεις ότι για να καταλήξω να χρησιμοποιώ μόνο αυτού του τύπου τα μπράτσα που κοστίζουν πολύ παραπάνω από οτιδήποτε άλλο κρέμασμα έχω κάνει ατελείωτες ώρες δοκιμών και αυτά που λέω δεν τα λέω επειδή έτσι νομίζω η επειδή απλά το εμπορεύομαι και πρέπει να το προωθήσω γιατί μονό αυτό βγάζει η τάδε ιταλική ή ισπανική εταιρία .
Μπορώ να κατασκευάζω όλα τα κρεμάσματα αλλά δεν το κάνω.
Αναρωτήσου λίγο γιατί .
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
BARBATUS έγραψε:Ωστόσο ακούγονται δίφορα περί ασφάλειας πχ τα ψιλά κρεμάσματα είναι επικίνδυνα ενώ τα χαμηλά όχι και το αντίστροφο, ότι τα μεν είναι επιρρεπείς σε twist ενώ τα άλλα όχι κλπ....
Απ τα λίγα που έχω διαβάσει σαν νέος πιλότος που είμαι έχω καταλήξει στο εξής: ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΑ ΚΡΕΜΆΣΜΑΤΑ ΕΦ ΌΣΟΝ ΕΊΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΈΝΑ ΣΩΣΤΆ.
Ο κάθε κατασκευαστής δίνει κάποια στάνταρ ως προς την κλήση του μοτέρ επί του εδάφους.
Στα χαμηλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα κάτω(μπροστά) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα πάνω(πίσω) κάποιες μοίρες: Τα Ppg.gr 10 τα ΡΑΡ 15 τα ΡΧΡ 25 κλπ.
Στα ψιλά κρεμάσματα όταν ανοίγεις το γκάζι έχουν την τάση να γερνούν προς τα πάνω(πίσω) γι αυτό οι κατασκευαστές λένε ότι με σβηστό μοτέρ αυτό θα πρέπει να έχει κλίση προς τα κάτω κάποιες μοίρες: 0-5 ή και παραπάνω..το αντίθετο δηλαδή.
Αν τώρα η ρύθμιση που έχεις στο πλαίσιο σου απέχει αρκετά απ αυτές του κατασκευαστή και ΜΟΝΟ τότε εγκυμονούν κίνδυνοι.
Αυτά περί κινδυνολογίας υπάρχουν βέβαια κι άλλοι μύθοι, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω κείμενο και προσέξτε την εισαγωγή!!!
http://footflyer.com/Equipment/SuspensionSystems/index.htm
Το ξέρω έχω ανοίξει μεγάλο θέμα άλλα νομίζω ότι μας ενδιαφέρει όλους.
Αυτο το κείμενο έχει μεταφράστει και στα ελληνικά πριν μερικά χρόνια, τότε που ψαχνόμασταν όλοι για το ποια είναι τα καλύτερα. Τελικά οι περισσότεροι (σχεδόν όλοι) πήγαν στα χαμηλά. Εγω αν και έκανα αρκετές δοκιμές ώστε να είμαι σε θέση να αποφασίσω με σιγουριά για το τι θέλω, έμεινα στα ψηλά γιατί σε εμένα μου φαίνονται πολύ ποιο εύκολα στο κοντρόλ, και στις στροφές χωρίς πρόβλημα με χρήση "κυρίος" της ροπής και λίγο σώμα.
Engine: Simonini 202cc
Wing: Powerglider 26
Wing: Powerglider 26
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
Εδω θα συμφωνησω με τον Βασιλη,την ιδια
αποψη εχω και καλως ηρθες.τα βρισκω ρε παιδια
πολυ ποιο ευκολα και επειδη η πτηση για μενα
ειναι αναψυχη θελω την ευκολια μου,δεν θελω να
ειμαι στην μπριζα!!ουτε ακροβατικα θελω να κανω
ουτε ο ποιο γρηγορος να ειμαι!παντος πιστευω οτι
ενας αρχαριος θα μαθαινε πολυ ποιο ευκολα σε ψηλα
κια ειδικα με ενα miniplane!μετα απο αρκετες πτησουλες
θες κατι ποιο σπορ?παιρνας στα μεσαια-χαμηλα να πας
απο παπακι σε μηχανη!!!!παντος ειμαι πολυ χαρουμενος
που αυτο το παπακι του αερα μου χαριζει ομορφες στιγμες......
αποψη εχω και καλως ηρθες.τα βρισκω ρε παιδια
πολυ ποιο ευκολα και επειδη η πτηση για μενα
ειναι αναψυχη θελω την ευκολια μου,δεν θελω να
ειμαι στην μπριζα!!ουτε ακροβατικα θελω να κανω
ουτε ο ποιο γρηγορος να ειμαι!παντος πιστευω οτι
ενας αρχαριος θα μαθαινε πολυ ποιο ευκολα σε ψηλα
κια ειδικα με ενα miniplane!μετα απο αρκετες πτησουλες
θες κατι ποιο σπορ?παιρνας στα μεσαια-χαμηλα να πας
απο παπακι σε μηχανη!!!!παντος ειμαι πολυ χαρουμενος
που αυτο το παπακι του αερα μου χαριζει ομορφες στιγμες......
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Χαμηλά ή Ψηλά κρεμάσματα; (Δημοψήφισμα)
vasilis έγραψε:Αυτο το κείμενο έχει μεταφράστει και στα ελληνικά πριν μερικά χρόνια, τότε που ψαχνόμασταν όλοι για το ποια είναι τα καλύτερα.
Η μετάφραση του Βασίλη(να σαι καλά):
Χαμηλά η ψιλά κρεμάσματα? Πιο είναι καλύτερο?
Είναι ντροπή και τσατίζομαι όταν ακούω από ανθρώπους που εμπορεύονται εξοπλισμούς παραμοτορ να λένε φράσεις όπως
αυτό είναι το μόνο,
θα σου πω εγώ,
το καλύτερο,
όλα τα άλλα είναι χάλια κλπ.
τα έχετε ακούσει ποτέ αυτά?
Τα παραμοτερια είναι εξοπλισμένα με τρεις διαφορετικούς τρόπους κρεμάσματος
Το κάθε ένα έχει την δική του φιλοσοφία
Είναι τα ψιλά, τα μεσαία και τα χαμηλά κρεμάσματα
ψιλά κρεμάσματα
Τα ψιλά κρεμάσματα είναι πάνω από τους ώμους συνήθως κοντά ή πάνω από το επίπεδο των ματιών
Χαμηλά κρεμάσματα
Τα χαμηλά κρεμάσματα είναι συνήθως στο κέντρο βάρους άξονα με την προπέλα από το παραμοτερ
Μεσαία κρεμάσματα
Τα μεσαία κρεμάσματα είναι τα πιο σπάνια και είναι συνήθως αρκετά χαμηλά αλά πάνω από τον άξονα του κέντρου βάρους της προπέλας
Μύθος 1:
Τα χαμηλά είναι μόνο για προχωρημένους πιλότους.
Η αλήθεια είναι ότι οι πιο πολλοί εκπαιδευτές παραμοτερ δίνουν τα πρώτα μαθήματα με τα ψηλά, αν και μερικοί εκπαιδεύουν με χαμηλά με αρκετά καλά αποτελέσματα
Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, πολλά σχολεία διδάσκουν αποκλειστικά σε χαμηλά κρεμάσματα. Θα μπορούσε να είναι ότι, στην Ευρώπη, ελεύθερη πτήση είναι πολύ πιο διαδεδομένη
Μύθος 2:
Τα ψιλά κρεμάσματα είναι μόνο για αρχάριους
Μερικοί από τους πιο έμπειρους πιλότους στο χώρο του παραμοτερ πετανε με ψιλά κρεμάσματα. Είναι θέμα προσωπικής προτίμησης περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Έχω πετάξει τους τρεις τύπους, δεν βρίσκω απολύτως καμία διαφορά στην ικανότητά μου να πετάξω με ακρίβεια ή και με ελιγμούς με τα ψιλά κρεμάσματα.
Μύθος 3:
Τα χαμηλά κρεμάσματα είναι επικίνδυνα.
Το κάθε ένα εχει τα υπέρ και τα κατά του, ναι μπορεί τα φρένα να είναι πιο κοντά στη προπέλα με τα χαμηλά που αυτό είναι επικίνδυνο αλά και στα ψιλά είναι επικίνδυνο να γίνει υπερβολική χρήση τον φρένων
στα χαμηλά, το μοτέρ έχει τη τάση να κλίνει προς τα πίσω στην πτήση με αποτέλεσμα να είναι πιο ευαίσθητο σε twist "για αυτούς που δεν γνωρίζουν τι θα πει twist, περιστροφή 180 μοίρες βλεπε το βιντεο παρακατω" αν δεν κλίσεις το γκάζι αμέσως μπορεί να είναι και η τελευταία σου πτήση.
ο χειρότερος συνδυασμός που θα προκαλούσε twist είναι να έχεις χαμηλά κρεμάσματα, δυνατό μοτέρ, το μοτέρ να έχει μειωτήρα με ιμάντα, ο μειωτήρας να είναι μικρός "για μύωση του θορύβου προπέλας" και να είσαι ελαφρύς πιλότος. κακός συνδυασμός όλα αυτά μαζί . αυτό θα μπορούσε να συμβεί ακομα και με τα ψιλά
http://www.youtube.com/user/shira0919#p ... pMl53KGNTw
παντός η στατιστικές από έρευνες που έχω κάνει είναι ότι δεν είδα στα χαμηλά να υπάρχει επικινδυνότητα
μύθος 4:
οι έμπυροι πιλότοι πετανε μόνο με χαμηλά κρεμάσματα
Σαχλαμάρες. Πολύ από τους επαγγελματίες πιλότους σε αγώνες που γίνανε στης Ηνωμένες Πολιτείες και στην Αγγλία που διακριθήκαν πετούσαν με ψιλά . έχει να κάνει με της ικανότητες του πιλότου και όχι με τον εξοπλισμό
Οι καλοί πιλότοι πετανε την πτέρυγα το μοτέρ απλά σπρώχνει
Μύθος 5:
Τα ψιλά κρεμάσματα δεν έχουν ροπή στρέφεις
λάθος. Ελέγξτε την PPG Βίβλος για το τι προκαλεί "ροπής στροφών
έχουν απλά σε λιγότερο βαθμό
κε στα ψιλά όπως και στα χαμηλά μπορεί να έχει ροπή στρέφεις
στα ψιλά έχει αν είναι ρυθμισμένα τα καραμπινερ λάθος και το μοτέρ γέρνει προς τα πίσω
μύθος 6:
στα ψιλά κρεμάσματα δεν ακούει στης στροφές με το σώμα
Είναι όλα σχετικά με την τεχνική και χρειάζεται κάποια προσπάθεια για να κυριαρχήσει σε οποιοδήποτε παραμοτερ
Η εμπειρία μου και τα τεστ που έχω κάνει δήξανε ότι και με τα ψιλά ακούει στης στροφές με το σώμα ειδικά όταν είναι και οι μπάρες μετακινούμενες ακόμα καλύτερα
Μύθος 7:
οι μπάρες είναι όλες το ίδιο καλές.
Θα εκπλαγείτε σε ό, τι τι μπορούν να κάνουν μερικά εκατοστά.
Όταν Sky Cruiser βγήκε με περιστρεφόμενο μετατόπιση βάρους μπαρ διαρθρώνεται από την ορθοστάτες πλαίσιο αυτό δεν ήταν πολύ αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, ήταν λιγότερο αποτελεσματικό από το πρόσθετο σύστημα.
Υπάρχουν και άλλες τοποθετήσεις και τις ρυθμίσεις που μπορεί να μεταβάλλεται το ύψος των διαθέσιμων μετατόπιση βάρους δραματικά όπως ιμάντες σφίξιμο στο στήθος, περιορίζοντας ιμάντες και όταν η μπάρα εξαρτάται από το πλαίσιο κάθετα. Μετατόπιση του βάρους θα πρέπει να μειωθεί, εάν η περιστρεφόμενο μπαρ είναι υπό γωνία προς τα πάνω κατά την πτήση
Δεν είναι όλα τα μηχανήματα μετατόπιση του βάρους δημιουργούνται ίσοι και μερικές φορές λεπτές διαφορές έχουν μεγάλο αντίκτυπο.
συμπερασμα: τελικα ολα καλα ειναι
Tα κειμενα τα εχω παρει απο τον Jeff Goin Τον μεγαλύτερο συλλέκτη γνώσεων στο χώρο του παραμοτερ
http://footflyer.com/Equipment/SuspensionSystems/index.htm
Μεταφραση Βασιλης Μπαρμπαγιαννης
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
17 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση