Δοκιμές το νέο polini 200cc από την PXP
4 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Δοκιμές το νέο polini 200cc από την PXP
Το νέο polini στα 200cc δυνατό αλλά στο σκελετό της PXP όπου τα κρεμάσματα είναι υπερβολικά χαμηλά, " χαμηλότερα ακόμα και απο τον άξονα της προπελας" δημιουργεί πολύ μεγάλο τόργκ. Για όσους δεν ξέρουν τι θα πει το "τόργκ" βάλτε το βίντεο στο 03:23 και δείτε πως στρίβει το μετέρ όταν πατάει το γκάζι στην συγκεκριμένη φάση είναι οκ γιατί ο πιλότος είναι έμπειρος και βαρύς γύρο στα 100 κιλά αλλιώς θα ήταν επικίνδυνο "ειδικά στην απογείωση"
Πάντως, προσωπικά το χειρότερο τόργκ που έχω δει ποτέ μου σε παραμοτέρ είναι αυτό της fresh breeze "γερμανικής εταιρίας" με simonini μοτέρ και ψηλά κινούμενα μπράτσα. τραγικός συνδυασμός!!
http://vimeo.com/31342051
..
Πάντως, προσωπικά το χειρότερο τόργκ που έχω δει ποτέ μου σε παραμοτέρ είναι αυτό της fresh breeze "γερμανικής εταιρίας" με simonini μοτέρ και ψηλά κινούμενα μπράτσα. τραγικός συνδυασμός!!
http://vimeo.com/31342051
..
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Re: Δοκιμές το νέο polini 200cc από την PXP
Φίλε Βασίλη τυγχάνει να είμαι κάτοχος PXP και θέλω να διευκρινίσω τα εξής:
Τα κρεμάσματα στο παρόν πλαίσιο είναι κάτω απ τον άξονα της προπέλας ΜΟΝΟ όταν δεν βρίσκετε σε πτήση,με το που απογειώνετε λόγο του ότι τα μπράτσα είναι κινητά ανεβαίνουν στο ύψος της προπέλας:
Για το τόργκ τώρα:
Όσο πιο ισχυρός- ροπάτος είναι κινητήρας σε συνδυασμό με ελαφρύ πιλότο(όπως ανέφερες) τόσο πιο ισχυρό είναι το φαινόμενο και δεν έχει να κάνει τόσο με το ύψος που έχουν τα κρεμάσματα αλλά λόγο της δράσης-αντιδρασης που δημιουργείται.
Στο PXP με κινητήρα Snap100 που έχω δεν συμβαίνει αυτό(στρίβει με το γκάζι ανοικτό κι απ της δυο πλευρές με την ίδια πίεση στα φρένα) διότι απ ότι παρατήρησα τα μπράτσα δεν είναι στο κέντρο του πλαισίου αλλά παράκεντρα πράγμα που εξισορροπεί τις ροπές στρέψης
Τα κρεμάσματα στο παρόν πλαίσιο είναι κάτω απ τον άξονα της προπέλας ΜΟΝΟ όταν δεν βρίσκετε σε πτήση,με το που απογειώνετε λόγο του ότι τα μπράτσα είναι κινητά ανεβαίνουν στο ύψος της προπέλας:
Για το τόργκ τώρα:
Όσο πιο ισχυρός- ροπάτος είναι κινητήρας σε συνδυασμό με ελαφρύ πιλότο(όπως ανέφερες) τόσο πιο ισχυρό είναι το φαινόμενο και δεν έχει να κάνει τόσο με το ύψος που έχουν τα κρεμάσματα αλλά λόγο της δράσης-αντιδρασης που δημιουργείται.
Στο PXP με κινητήρα Snap100 που έχω δεν συμβαίνει αυτό(στρίβει με το γκάζι ανοικτό κι απ της δυο πλευρές με την ίδια πίεση στα φρένα) διότι απ ότι παρατήρησα τα μπράτσα δεν είναι στο κέντρο του πλαισίου αλλά παράκεντρα πράγμα που εξισορροπεί τις ροπές στρέψης
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Δοκιμές το νέο polini 200cc από την PXP
Απο ότι βλέπω το έχεις αγοράσει και το έχεις κάνει και δοκιμές και σίγουρα εσύ είσαι αυτός που μπορείς να φέρεις την τελική γνώμη στο θέμα.
Μάλλον είναι το πρώτο PXP που ήρθε στην Ελλάδα
Καλοπέταχτο
Μάλλον είναι το πρώτο PXP που ήρθε στην Ελλάδα
Καλοπέταχτο
Engine: Simonini 202cc
Wing: Powerglider 26
Wing: Powerglider 26
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Re: Δοκιμές το νέο polini 200cc από την PXP
Ευχαριστώ φίλος......καλές πτήσεις σου εύχομαι!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
4 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση