Τα Χαμηλά και τα ψιλά κρεμάσματα και Μυθοι

Τα Χαμηλά και τα ψιλά κρεμάσματα και Μυθοι

Δημοσίευσηαπό vasilis » Τρί Σεπ 29, 2009 3:40 pm

Χαμηλά η ψιλά κρεμάσματα? Πιο είναι καλύτερο?

Είναι ντροπή και τσατίζομαι όταν ακούω από ανθρώπους που εμπορεύονται εξοπλισμούς παραμοτορ να λένε φράσεις όπως
αυτό είναι το μόνο,
θα σου πω εγώ,
το καλύτερο,
όλα τα άλλα είναι χάλια κλπ.
τα έχετε ακούσει ποτέ αυτά?

Τα παραμοτερια είναι εξοπλισμένα με τρεις διαφορετικούς τρόπους κρεμάσματος
Το κάθε ένα έχει την δική του φιλοσοφία
Είναι τα ψιλά, τα μεσαία και τα χαμηλά κρεμάσματα

ψιλά κρεμάσματα
Τα ψιλά κρεμάσματα είναι πάνω από τους ώμους συνήθως κοντά ή πάνω από το επίπεδο των ματιών

Χαμηλά κρεμάσματα
Τα χαμηλά κρεμάσματα είναι συνήθως στο κέντρο βάρους άξονα με την προπέλα από το παραμοτερ

Μεσαία κρεμάσματα
Τα μεσαία κρεμάσματα είναι τα πιο σπάνια και είναι συνήθως αρκετά χαμηλά αλά πάνω από τον άξονα του κέντρου βάρους της προπέλας




Μύθος 1:
Τα χαμηλά είναι μόνο για προχωρημένους πιλότους.

Η αλήθεια είναι ότι οι πιο πολλοί εκπαιδευτές παραμοτερ δίνουν τα πρώτα μαθήματα με τα ψηλά, αν και μερικοί εκπαιδεύουν με χαμηλά με αρκετά καλά αποτελέσματα
Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, πολλά σχολεία διδάσκουν αποκλειστικά σε χαμηλά κρεμάσματα. Θα μπορούσε να είναι ότι, στην Ευρώπη, ελεύθερη πτήση είναι πολύ πιο διαδεδομένη





Μύθος 2:
Τα ψιλά κρεμάσματα είναι μόνο για αρχάριους

Μερικοί από τους πιο έμπειρους πιλότους στο χώρο του παραμοτερ πετανε με ψιλά κρεμάσματα. Είναι θέμα προσωπικής προτίμησης περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Έχω πετάξει τους τρεις τύπους, δεν βρίσκω απολύτως καμία διαφορά στην ικανότητά μου να πετάξω με ακρίβεια ή και με ελιγμούς με τα ψιλά κρεμάσματα.





Μύθος 3:
Τα χαμηλά κρεμάσματα είναι επικίνδυνα.

Το κάθε ένα εχει τα υπέρ και τα κατά του, ναι μπορεί τα φρένα να είναι πιο κοντά στη προπέλα με τα χαμηλά που αυτό είναι επικίνδυνο αλά και στα ψιλά είναι επικίνδυνο να γίνει υπερβολική χρήση τον φρένων

στα χαμηλά, το μοτέρ έχει τη τάση να κλίνει προς τα πίσω στην πτήση με αποτέλεσμα να είναι πιο ευαίσθητο σε twist "για αυτούς που δεν γνωρίζουν τι θα πει twist, περιστροφή 180 μοίρες βλεπε το βιντεο παρακατω" αν δεν κλίσεις το γκάζι αμέσως μπορεί να είναι και η τελευταία σου πτήση.
ο χειρότερος συνδυασμός που θα προκαλούσε twist είναι να έχεις χαμηλά κρεμάσματα, δυνατό μοτέρ, το μοτέρ να έχει μειωτήρα με ιμάντα, ο μειωτήρας να είναι μικρός "για μύωση του θορύβου προπέλας" και να είσαι ελαφρύς πιλότος. κακός συνδυασμός όλα αυτά μαζί . αυτό θα μπορούσε να συμβεί ακομα και με τα ψιλά
http://www.youtube.com/user/shira0919#p ... pMl53KGNTw
παντός η στατιστικές από έρευνες που έχω κάνει είναι ότι δεν είδα στα χαμηλά να υπάρχει επικινδυνότητα





μύθος 4:
οι έμπυροι πιλότοι πετανε μόνο με χαμηλά κρεμάσματα

Σαχλαμάρες. Πολύ από τους επαγγελματίες πιλότους σε αγώνες που γίνανε στης Ηνωμένες Πολιτείες και στην Αγγλία που διακριθήκαν πετούσαν με ψηλά . έχει να κάνει με της ικανότητες του πιλότου και όχι με τον εξοπλισμό
Οι καλοί πιλότοι πετανε την πτέρυγα το μοτέρ απλά σπρώχνει





Μύθος 5:
Τα ψιλά κρεμάσματα δεν έχουν ροπή στρέφεις

λάθος. Ελέγξτε την PPG Βίβλος για το τι προκαλεί "ροπής στροφών
έχουν απλά σε λιγότερο βαθμό
κε στα ψιλά όπως και στα χαμηλά μπορεί να έχει ροπή στρέφεις
στα ψιλά έχει αν είναι ρυθμισμένα τα καραμπινερ λάθος και το μοτέρ γέρνει προς τα πίσω





μύθος 6:
στα ψιλά κρεμάσματα δεν ακούει στης στροφές με το σώμα

Είναι όλα σχετικά με την τεχνική και χρειάζεται κάποια προσπάθεια για να κυριαρχήσει σε οποιοδήποτε παραμοτερ
Η εμπειρία μου και τα τεστ που έχω κάνει δήξανε ότι και με τα ψιλά ακούει στης στροφές με το σώμα ειδικά όταν είναι και οι μπάρες μετακινούμενες ακόμα καλύτερα






Μύθος 7:
οι μπάρες είναι όλες το ίδιο καλές.

Θα εκπλαγείτε σε ό, τι τι μπορούν να κάνουν μερικά εκατοστά.
Όταν Sky Cruiser βγήκε με περιστρεφόμενο μετατόπιση βάρους μπαρ διαρθρώνεται από την ορθοστάτες πλαίσιο αυτό δεν ήταν πολύ αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, ήταν λιγότερο αποτελεσματικό από το πρόσθετο σύστημα.
Υπάρχουν και άλλες τοποθετήσεις και τις ρυθμίσεις που μπορεί να μεταβάλλεται το ύψος των διαθέσιμων μετατόπιση βάρους δραματικά όπως ιμάντες σφίξιμο στο στήθος, περιορίζοντας ιμάντες και όταν η μπάρα εξαρτάται από το πλαίσιο κάθετα. Μετατόπιση του βάρους θα πρέπει να μειωθεί, εάν η περιστρεφόμενο μπαρ είναι υπό γωνία προς τα πάνω κατά την πτήση
Δεν είναι όλα τα μηχανήματα μετατόπιση του βάρους δημιουργούνται ίσοι και μερικές φορές λεπτές διαφορές έχουν μεγάλο αντίκτυπο.




συμπερασμα: τελικα ολα καλα ειναι

Tα κειμενα τα εχω παρει απο τον Jeff Goin Τον μεγαλύτερο συλλέκτη γνώσεων στο χώρο του παραμοτερ

http://footflyer.com/Equipment/Suspensi ... /index.htm
Μεταφραση Βασιλης Μπαρμπαγιαννης
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 25 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 25 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες