diskolia stin ekinisi tou kinitira "top 80"

diskolia stin ekinisi tou kinitira "top 80"

Δημοσίευσηαπό vasilis » Τετ Ιουν 18, 2008 9:12 am

otan pao na to valo brosta to miniplane gia na kano tin proti ptisi tis imeras <diladi krios kinitiras>
stelno venzina fisondas ke patondas tin mevrani vlepondas to diafanes solinaki tis venzinas ke stamatao 1 ekatosto peripou prin ftasi i venzina sto carbilater ke meta anigo to chok
meta travao to skini na valo bros ke skai na pari shedon me tin proti <horis omos na mini anamenos o kinitiras>
meta klino to chok ke travao to skini tis ekinisis <panda me klisto gazi>
ke apo aftin tin fasi den lei na pari bros me tipota
etsi anagazome na fisixo xana sto solinaki <ligo omos> ke meta xanaskai na pari bros horis na meni anameno to moter
xana ke xana
me apotelezma sto telos na boukosi
otan sto telos kataferno ke to vazo bros
kratai relandi, ehi dinati osi, ke stis epomenes ptisis tis imeras perni panda me tin proti, genika dulevi kala
ala giati toso pedema?
xeri kanis na mou pi ti kano lathos?
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Δημοσίευσηαπό debill » Τετ Ιουν 18, 2008 2:33 pm

Ο top 80 ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα που έχει είναι η εύκολη εκκίνηση του κινητήρα, και εν πτήση.
Όταν φυσάμε στο σωληνάκι ,είναι για να κεράσουμε βενζίνα στον στροφαλοθάλαμο. Αν δεν έχει βενζίνα το καρμπυρατέρ δεν θα έχει και τελικά ο κύλινδρος, τότε δεν θα εκκινήσει ο κινητήρας.
Νομίζω ότι τα σωστά βήματα είναι
1.θα φυσήξεις μέχρι να γεμίσει το καρμπυρατέρ και να πάει βενζίνα στον κινητήρα (όχι πολύ, λίγο θέλει θα το υπολογίσεις για μην « μπουκώσει » ).
2.μετα θα τραβήξεις το τσόκ μέχρι την μέση (έχει μια σκάλα εκεί),
3.θα τραβήξεις την κορδονιέρα πατώντας συγχρόνως ελαφρά το γκάζι.
Αν κάνεις μερικούς συνδυασμούς νομίζω ότι γρήγορα θα βρεις την σωστή δόση σε κέρασμα βενζίνας , τράβηγμα τσόκ και λίγο γκάζι με την κορδονιέρα.
Καλή επιτυχία.
debill.FlyProducts Top80 Advance E5 28
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
Άβαταρ μέλους
debill
Site Admin
 
Δημοσ.: 195
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2004 10:15 am
Τοποθεσία: 2 θερμικά μπροστά


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 16 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 16 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες