Συχνές ερωτήσεις για την πτήση με παραμοτέρ

Συχνές ερωτήσεις για την πτήση με παραμοτέρ

Δημοσίευσηαπό aris » Παρ Δεκ 22, 2006 7:20 pm

Συχνές ερωτήσεις για το παραμοτερ

1} Αν σου σβήσει ???
Ακόμα και το πιο τέλειο παραμοτερ μπορεί ανά πάσα στιγμή να σβήσει για το λόγω αυτό ένα σωστό σχέδιο πτήσης περιλαμβάνει πάντα αυτό το ενδεχόμενο. Σε περιοχές που δεν υπάρχει χώρος για αναγκαστική προσγείωση ο πιλότος πρέπει να πετάει στο ανάλογο ύψους που θα του επιτρέψει να προσέγγιση κάποιον απομακρυσμένο χώρο.


2} Είναι δυνατόν να ευχαριστηθείς μια πτήση με όλη αυτή τη φασαρία και το βάρος στην πλάτη σου ????
Κατά την απογείωση και σε όλη τη διάρκεια της πτήσης το βάρος του παραμοτερ το παίρνει το αλεξίπτωτο. Ο όγκος του παραμοτερ δεν είναι πρόβλημα για τον πιλότο.
Με το κατάλληλο κράνος ο θόρυβος για τον πιλότο δεν είναι περισσότερος από αυτόν που ακούει ένας οδηγός αυτοκινήτου.

3} Μπορείς με το παραμοτερ να χρησιμοποιείς το σώμα σου, να κάνεις γρήγορες μανούβρες και γενικά να το χρησιμοποιείς άνετα όπως το ελεύθερο. ????
Οι σύγχρονες ζώνες για παραμοτερ δεν εγκλωβίζουν καθόλου τον πιλότο , έχει την δυνατότητα να κάνει όλες τις κινήσεις του ελευθέρου και για πιλότους που θέλουν κάτι παραπάνω υπάρχουν μετακινούμενες μπάρες απόστασης με το παραμοτερ και ζώνες με χαμηλά πιασίματα.


4} Στην προσγείωση δεν υπάρχει κίνδυνος από το βαρος του παραμοτερ ????
Στην προσγείωση πρώτα πατάει ο πιλότος και μετά το αλεξίπτωτο αφήνει το βάρος του παραμοτερ στην πλάτη του. Μια σταθερή πορεία με τη βοήθεια του παραμοτερ για λίγα μέτρα κοντά στο έδαφος και ένα υποτυπώδες φλαίρ κάνουν την προσγείωση παιχνίδι. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα επανάληψης της προσέγγισης.


5} Πως μπορείς να εξοικειωθείς με όλων αυτό τον όγκο στην πλάτη σου ???? και μόνο που βλέπω τους πιλότους να κάνουν τραστ τεστ πριν την απογείωση προβληματίζομαι . !!!!
Η εξοικείωση με το παραμοτερ είναι το ίδιο σημαντική όσο και η εξοικείωση με το αλεξίπτωτο, γιαυτό τα πρώτα μαθήματα παραμοτερ περιλαμβάνουν επίγειες ασκήσεις με την ωση του παραμοτερ χωρίς αλεξίπτωτο.
Όταν εξοικειωθείς με αυτό παύει να σε απασχολεί ο θόρυβος ο όγκος ή το βάρος και αρχίζεις να νιώθεις την ωση του παραμοτερ σαν κομμάτι σου. Παράδειγμα στο ελεύθερο την πρώτη φορά που βρίσκεσαι στην απογείωση βλέπεις την κατηφόρα και διστάζεις αλλά με την εξοικείωση την βλέπεις και χαίρεσαι.


6} Αν φύγει ή σπάσει η προπέλα στον αέρα υπάρχει κίνδυνος ?????
Αν και αυτό έχει πολύ ελάχιστες πιθανότητες να συμβεί έχει παρατηρηθεί ότι τα κομμάτια δεν φτάνουν στον πιλότο αλλά κινούνται σχεδόν παράλληλα με την μεγενθηση του κυκλου και προς τα πίσω. Πιθανό τρύπημα του αλεξιπτώτου από κομμάτι προπέλας είναι πολύ δύσκολο να επηρεάσει την σταθερότητα του αλεξιπτώτου. Απαραίτητη είναι η άμεση παύση της λειτουργίας του παραμοτερ έστω και αν το κομμάτι που αποκολλήθηκε είναι πολύ μικρό και ο πιλότος νιώθει μόνο ένα ελάχιστο κραδασμό. Ο οποιοσδήποτε διαφορετικός θόρυβος από τον συνήθη θόρυβο του παραμοτερ επιβάλει το άμεσο σταμάτημα του κινητήρα και κατεύθυνση του αλεξιπτώτου στην αναγκαστική προσγείωση που έχει επιλεγεί κατά την διάρκεια της πτήσης. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συνεχιστή η πτήση, οι πιθανότητα μετά από μια ζημιά στον αέρα να τραυματιστεί ο πιλότος είναι μηδαμινή αλλά σίγουρα οι πιθανότητες να καταστραφεί το παραμοτερ είναι τεράστιες.


7} Τι είναι πιο επικίνδυνο στο παραμοτερ ???
Το πιο επικίνδυνο και το πιο σημαντικό κομμάτι του παραμοτερ είναι η προπέλα.
Οι κανόνες ασφαλείας επιβάλουν πριν την εκκίνηση του κινητήρα
Γενικό έλεγχο του πλαισίου {σημεία σύνδεσης , τεντωμένο δυχτι, τυχόν ιμάντες που κρέμονται κ.α.}
Έλεγχο των στηριγμάτων της εξάτμισης και της μηχανής
Έλεγχο του χειριστηρίου {κρέμεται , είναι πατημένο κ.α}

Δεν επιτρέπετε η εκκίνηση του κινητήρα όταν μπροστά ή στο πλάι του είναι άνθρωποι
Ο πιλότος πριν την εκκίνηση του κινητήρα καλό είναι να ενημερώνει τους διπλανούς του φωνάζοντας< προπέλα>
Όταν ο κινητήρας μπει σε λειτουργία , οι ρυθμίσεις ή οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον κινητήρα μπορεί να αποβεί οδυνηρή
Για να κάνει ο πιλότος το τραστ-τεστ πριν την απογείωση πρέπει να στρέψει το παραμοτερ εκεί που δεν υπάρχει κόσμος.


8} Ποιες είναι οι διαφορές του αλεξιπτώτου πλαγιάς με το δυναμικό αλεξίπτωτο ????
Το παραμοτερ με αλεξίπτωτο πλαγιάς είναι ένας συνδυασμός διαφορετικών εξαρτημάτων πτήσης που δεν συμβαδίζει απολύτως με το αποτέλεσμα που προσδοκά ένας πιλότος παραμοτερ .Αυτό γίνετε άμεσος αντιληπτό γιατί το αλεξίπτωτο πλαγιάς είναι σχεδιασμένο να πετάει με το βάρος του πιλότου και όχι με την ωση του παραμοτερ. Σε αυτή την περίπτωση ο πιλότος πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός σχετικά με την ωση που επιβάλει στην πτέρυγα .Η υπερβολική ωση αφήνει πίσω το αλεξίπτωτο και αλλάζει αμέσως η γωνία προσβολής η ταχύτητα της πτέρυγας μειώνεται στο 1\4 σε σχέση με τα δεδομένα τις ελεύθερης πτήσης. Το γκάζι χρησιμοποιείται απάραιτητα προοδευτικά όπως τα φρένα .Η ευαισθησία που έχει ένα αλεξίπτωτο πλαγιάς στους θερμικούς όρους το κάνουν ασταθή στην απογείωση και στην πτήση .Οι καλύτεροι οροί πτήσης είναι κοντά στην παραλία με άνεμο από 5 έως 15 χιλ… αφού πρώτα έχουμε επιβεβαιώσει ότι οι καιρικές συνθήκες διατηρούνται έτσι για αρκετές ώρες .Οι πτήσεις αποστάσεων αποκλείονται λόγω μεγάλης κατανάλωσης και διαφορετικών τοπικών καιρικών φαινόμενων οπού το αλεξίπτωτο πλαγιάς δεν μπορει να ανταπεξελθει με την ταχητητα που αναπτύσσει στην καλύτερη του φάση, δηλαδή όταν το βάριο δείχνει 0 .
Με το δυναμικό αλεξίπτωτο βάζοντας τα τριμ στη θέση take off έχουμε ένα αλεξίπτωτο πλαγιάς όχι όμως τόσο ευαίσθητο στους θερμικούς όρους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εύκολη απογείωση δίχως να δίνουμε πολύ σημασία στο κοντρόλ ,μετά την απογείωση σε ένα υψος ασφαλείας [50] μέτρα βάζουμε τα τριμ στην θέση normal και αμέσως το αλεξίπτωτο διπλασιάζει την ταχύτητα και παύει να ανεβαίνει τόσο εύκολα όσο πριν .0 χειρισμός του σε αυτή την φάση είναι παρομοίως με τον χειρισμό του παραμοτερ με αλεξίπτωτο πλαγιάς αλλά έχει την διπλάσια ταχύτητα και ασφάλεια. Με τα τριμ στην θέση normal ο πιλότος μπορεί να κάνει όλους τους ελιγμούς που κάνει και στο ελεύθερο και ακόμα περισσοτέρους . Η πτέρυγα ακολουθά απόλυτα το παραμοτερ. Με τα τριμ στην θέση fast ο χειρισμός αλλάζει εξολοκλήρου .Σε αυτή την θέση πτήσης παύουμε να χρησιμοποιούμε τα γνωστά φρένα για το χειρισμό τις πτέρυγας και οδηγούμε το αεροπλανάκι πλέων με τα μικρά φρένα που τραβάνε το ακροπτερυγιο και μετατοπίζουν την πτέρυγα δίχως να τσαλακώνεται. Αυτή η θέση πτήσης δίνει από 45-55 κμ στην πτέρυγα .Τα θερμικά δεν ενοχλούν την πτέρυγα και μένει μονό η αίσθηση τον αναταράξεων όπως στα αεροπλάνα η χρήση της επιτάχυνσης σε αυτή την φάση προσθέτει στην πτέρυγα [10]χιλιόμετρα και το μέγιστο της ασφάλειας ,η πιθανότητα του μπροστινού κλεισίματος είναι σχεδόν απίθανη ακόμα και με την προσπάθεια του πιλότου .Στην θέση slow δεν χρησιμοποιούμε ποτέ παραμοτερ αλλά κυκλώνουμε τα θερμικά που έχουν εντοπιστεί κατά την πτήση μας . Για την προσγείωση επαναφέρουμε τα τριμ στην θέση take off από τα 30 μετρά ύψους και δίχως να μειώνουμε ταχύτητα προσεγγίζουμε το έδαφος παράλληλα στο μισό με ένα μέτρο και φρενάρουμε σταδιακά .Με το δυναμικό αλεξίπτωτο μπορούμε να πετάξουμε ελεύθερο στην κατηγορία 1-2 και με παραμοτερ στην κατηγορία άσσου.

9} Ποσο δυνατο πρεπει να είναι το παραμοτέρ????
Το τελευταίο πράγμα που απασχολεί έναν πιλότο στο παραμοτορ είναι η δυναμη του .Η ουσία είναι η σταθερότητα και η αξιοπιστία του το μικρό βάρος για την εύκολη απογείωση με άπνοια και η λειτουργικότητα του .Η δύναμη είναι απαραίτητη μόνο στην απογείωση οπότε εάν ένα παραμοτερ έχει την δύναμη να απογειώσει τον πιλότο στην πτήση θα λειτουργεί στα 2/3 της αποδοσης του

10} Πόσο δύσκολο είναι να μάθω να πετώ αλεξίπτωτο με παραμοτερ.????
Για τους πιλότους του ελευθέρου το παραμοτορ είναι παιχνίδι .Με 5 μαθήματα εξοικείωσης και αλλαγή νοοτροπίας χειρισμού ο πιλότος είναι έτοιμος να κάνει μικρές πτήσεις αποστάσεων ,καλύτερα είναι βέβαια να χρησιμοποίηση από την αρχή δυναμικό αλεξίπτωτο για να μην μπερδευτεί με τους διαφορετικούς χειρισμούς . Όσοι δεν έχουν εμπειρία στην ελεύθερη πτήση θα πρέπει πρώτα να εκπαιδευτούν για να αποκτήσουν.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Δεκ 27, 2006 5:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Δημοσίευσηαπό manolis » Τετ Δεκ 27, 2006 1:13 pm

Πολύ ωραίο άρθρο, αρχίζω και ψήνομαι !!

Το δυναμικό αλεξίπτωτο τί είναι ?
Άβαταρ μέλους
manolis
Site Admin
 
Δημοσ.: 5
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 10:48 pm

Δημοσίευσηαπό aris » Τετ Δεκ 27, 2006 5:07 pm

Ερωτήσεις από: Jose Ortega,
Απαντήσεις από: Mike Campbell-Jones

Πότε ήταν η έναρξη της ιδέας των δυναμικών φτερών;
Η σύλληψη και το σχέδιο του ανακλαστικού φτερού για την τροφοδοτημένη πτήση () άρχισαν το 1994. Η ιδέα, που συλλήφθηκε από το Mike Campbell-Jones, αναπτύχθηκε με τη χρηματοδότηση από Paramania Ltd και με την ενίσχυση από το βραβείο DTI S.M.A.R.T για την καινοτομία. Το 1996 τα πρώτα φτερά παραγωγής παρήχθησαν σε δύο μεγέθη 27m και 28m. Και τα δύο αυτά τα φτερά πιστοποιήθηκαν στο πλαίσιο BCAR του τμήματος "s" ως microlights.
Το 1997 το ανακλαστικό φτερό πιστοποιήθηκε μια "τυποποιημένη" εκτίμηση από ΑΦΝΟΡ. Το φτερό ανταγωνίστηκε στους αγωνες παγκόσμιου στην Τουρκία, όπου κέρδισε τη φήμη του για τη σταθερότητα και την ταχύτητα. Συγχρόνως, η κατασκευή κινήθηκε προς την Πολωνία (Dudek). Κατά τη διάρκεια των επόμενων 3 ετών 270 φτερά πωλήθηκαν συμπεριλαμβανομένης της ανακλαστικής MK2 έκδοσης. Ο ανταγωνισμός συνέχισε να βοηθά την ανάπτυξη του ανακλαστικού τμήματος με διάφορους πιλότους συμπεριλαμβανομένου PASCAL Campbell- Jones. Το 2001 Paramania προώθησε μια έκδοση υψηλής απόδοσης του ανακλαστικού φτερού που ονομάστηκε Action. Η Επιτυχία που παρουσίασε στους ανταγωνισμούς σαφώς με τα πλεονεκτήματα της ανακλαστικής τεχνολογίας τμημάτων φτερών για την ταχύτητα, την ασφάλεια και την αποδοτικότητα ηταν μεγαλη.
Το 2005 εγκαίρως για το realease του ανακλαστικού φτερού επόμενης γενεάς (Revolution και Action GT) και σε αναζήτηση της υψηλότερης ποιότητας κατασκευης η Paramania διαμόρφωσε μια ισχυρή σχέση με τα κορεατικά αλεξίπτωτα Gin και μοιράζεται τώρα τις εγκαταστάσεις κατασκευής τους μαζί μαζί με την ποιότητα Gin.

Πόσα φτερά παράγει η Paramania κάθε έτος;
Το Paramania παράγει αυτήν την περίοδο περίπου 1000 φτερά ετησίως το Action GT και το Revolution.

Πόσο καιρό παίρνει για να αναπτύχθει ένα νέο φτερό;
Διαρκεί περίπου 12 μήνες για να αναπτύχθει ένα νέο πρότυπο αυτό περιλαμβάνει τη σύλληψη, τη διαμόρφωση πρωτοτύπου και τη δοκιμή. Εντούτοις οι πραγματικές έννοιες σχεδίου μπορούν να πάρουν πολύ περισσότερο
Πόσο καιρό παίρνει στην κατασκευή ένα φτερό;
Ανάλογα με το πρότυπο, μεταξύ 60-100 ωρών της εργασίας για να παραγάγει ένα φτερό.
Γιατί ένα συγκεκριμένο φτερό Paramotor;
Είναι μόνο φυσικό ότι ένας συγκεκριμένος τύπος φτερού είναι επιθυμητός για την τροφοδοτημένη χρήση. Ο τύπος απαιτήσεων πτήσης και φορτίων είναι τόσο διαφορετικός που οτιδηποτε λιγότερο θα ήταν ένας συμβιβασμός.

Δύο σαφή παραδείγματα από την ιστορία της αεροπορίας.
το αλεξιπτωτο για ελεύθερη-πτήση (γλιστρώντας πτήση) έναντι ενος Microlight
Ένα ανεμοπλάνο (sailplane) σε σύγκριση με ένα τροφοδοτημένο αεροσκάφος.

Ποιες είναι οι διαφορετικές απαιτήσεις μεταξύ ενός φτερού που σχεδιάζεται για το αλεξιπτωτο πλαγιας και ενός που σχεδιάζεται για την τροφοδοτημένη πτήση;

Για την ελεύθερη πτήση (ολίσθηση)
Ένα φτερό που γίνεται για την ελεύθερη-πτήση πρέπει να είναι ευαίσθητο στα αυξανόμενα ρεύματα αέρα. Έτσι έχει τη λιγότερη σταθερότητα με οποία βοηθάτε ο πιλοτος να εχει την αίσθηση του αέρα περισσότερο. Πρέπει να γυρίζει πολύ οριζόντια και να είναι σπειρωειδώς ουδέτερο, να είναι αποδοτικό χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα τους θερμικούς πυρήνες. Χρειάζεται το καλύτερο ποσοστό βαθμου κατολισθησης για να το βοηθήσει να ανεβει με τα ρεύματα αέρα. Οι πιλότοι σχεδόν ποτε δεν παραδίδουν τις λαβές ελέγχου δεδομένου ότι πρέπει να πετάξουν ενεργά. Το φτερό πρεπει να εχει μια ελαφρύτερη κατασκευή δεδομένου ότι έχει λιγότερα φορτία και η αντισταση των αρτανων είναι σημαντική. Πρέπει επίσης να είναι ελαφρύτερο για να μεταφερετε στα βουνά σε μια απογείωση, όπου τα θερμικα είναι αφθονότερα.

Για την τροφοδοτημένη πτήση:
Ένα φτερό που γίνεται με κατευθυνση της αναγκες δύναμης και την καλή σταθερότητα. Πρέπει να απορροφήσει μια μεταβλητή πηγή ενέργειας ώθησης και ροπής που προερχωνται από τον πιλότο κάτω από το φτερό. Ο τύπος πετάγματος είναι πολύ διαφορετικές δηλ. Αλαζεις θέσεις μεταξύ του Α & του β ταυτόχρονα πλοηγώντας και παίρνοντας φωτογραφίες κ.λπ.... Οι πιλοτοι πετανε συνήθως με τα χέρια ελευθερα. Περισσότερη σταθερότητα με την ταχύτητα σημαίνει ότι μπορεί να κόψει μέσω της αναταραχής και να φθάσει ενάντια στους ποικίλους επικεφαλής ανέμους και τον καιρό. Το ποσοστό του λογου κατολισθησης και ο επίπεδος χειρισμός θεωρούνται λιγότερο σημαντικα από την καλη ταχύτητα και τη σταθερότητα. Να ανταποκριθεί με ασφάλεια στις αναγκες των χαμηλων ταχύτητων αλλά πολύ λιγότερο από ότι να πάει γρηγορότερα. Η κατασκευή είναι βαρύτερη για να πάρει τα πρόσθετα φορτία. Τα φτερά έχουν τα ευρύτερα φάσματα του βάρους και της ασφαλούς ταχύτητας.
Περίληψη:
Παρά τις αντιτιθέμενες απαιτήσεις υπάρχουν πολλές εξελίξεις κοινές και για τις δύο. Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις συμβαίνουν όλη την ώρα. Αρχίζουμε τώρα να βλέπουμε μερικά δυναμικά φτερά που έχουν ένα καλό ποσοστό λόγου κατολίσθησης και κολακεύουν τα φτερά χειρισμού και ελεύθερος-πτήσης (ολίσθηση) που γίνονται σίγουρα σταθερότερα με την ταχύτητα. Το ανακλαστικό τμήμα φτερών είναι ένα βασικό facture σε μερικές από αυτές τις νέες και συναρπαστικές αλλαγές.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα;
Γρηγορότερη σταθερότερη καλή ολίσθηση με την ταχύτητα, αλλά συνήθως ένα ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό λόγου κατολίσθησης .

Σκέφτεστε ότι είναι πιθανό να πετάξετε με 80km/h και να κανετε ακόμα απογειωση με το ποδια;
Σύντομα, σκέφτομαι.
Ήδη, και με το Revolution και το Action GT, ήμαστε σε θέση να επιτύχουμε μια πολύ ευρύτερη σειρά ταχύτητας με να ερευνήσουμε τους τρόπους τα φτερά για το καλύτερο ποσοστό λόγου κατολίσθησης και μια ευκολότερη απογείωση. Η πρόωρη ανάπτυξη αυτού πραγματοποιήθηκε με ανακλαστικό MK2 και το slow bar system.
Το αντιταγμένο έως άκαμπτο φτερωτό αεροσκάφος, ένα para-foil φτερό τύπων έχει ένα τεράστιο πιθανό πλεονέκτημα για τη σειρά ταχύτητας, επειδή μπορεί να αλλάξει τη μορφή του τόσο εύκολα, όπως ένα πουλί. Έχουμε ήδη τα φτερά που μπορούν να πετάξουν σχεδόν 4 1/2 φορές την ταχύτητα stall speed (μόνο τα στρατιωτικά αεριωθούμενα αεροπλάνα φτερών ταλάντευσης μπορούν να κάνουν αυτό) - προσθέστε σε αυτό, οι εξελίξεις των ελαφρύτερων ισχυρότερων μηχανών , έτσι λιγότερο βάρος και κοντύτερες απογειωσεις. Εντούτοις θα υπάρξει πάντα ένα ανώτερο όριο του Χ και οι ρόδες θα συνεχίσουν προς τα εμπρός από εκεί.


Δήλωση φιλοσοφίας
Όλα είναι δυνατά εάν υπάρχει μια ανάγκη , ακριβώς ένα θέμα το σωστό γάμο της τεχνολογίας να έχει το κλειδί για να ξεκλειδώσει την πόρτα, αυτής και μια συνολική πίστη στον πιθανό.

Reflex Technology http://flyparamania.com/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=31&lang=fr


videohttp://www.paramotoruk.com/video/videos/korea2006/DOWNTOWN%20DAEJEON%20KOREA%20OCT%202006.wmv
Συνημμένα
parafoil.jpg
stable.jpg
trimmer%20label%20modification%20new%20website.jpg
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι


Επιστροφή στο Συζητήσεις

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 20 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 20 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες