Πρόσκληση για τον αγώνα στην ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ 30/9-2/10/2011

Πρόσκληση για τον αγώνα στην ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ 30/9-2/10/2011

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Τετ Σεπ 07, 2011 11:26 pm

Η Αερολέσχη Αίολος Δράμας και τα μέλη της με την ευγενή υποστήριξη όλων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Βόλβης Θεσσαλονίκης,

σας προσκαλούν

στον 2ο Πανελλήνιο Αγώνα Παραμοτέρ με την ονομασία Paramotor Sky Rally 2011 με έναρξη στις 30 Σεπτεμβρίου έως και 2 Οκτωβρίου.

Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στο νέο διαμορφωμένο αεροπεδίο, Νέων Βρασνών Ασπροβάλτας, Σταυρού.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ τους παραμοτεριστές ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ επιπέδου ικανότητας.

Θα περιλαμβάνει αγώνες Δεξιοτεχνίας, Ταχύτητας και Αποστάσεων που θα προσαρμοστούν στο υπάρχον επίπεδο των πιλότων.
Θα δοκιμαστούν για πρώτη φορά νέα τασκ όπως Cloverleaf Slalom , Chinese Speed Race κ.α.

Επιθυμία μας είναι να διοργανώσουμε έναν αγώνα –σταθμό στο αεράθλημα μας τόσο για τους πιλότους-αθλητές όσο και για τους θεατές σε μία τοποθεσία που είναι ιδανική και πολλά υποσχόμενη για μεγάλους μελλοντικούς αγώνες.

Σας περιμένουμε όλους

Πληροφορίες και ο νέος αγωνιστικός κανονισμός στην ιστοσελίδα του Αίολος -Δράμα www.aiolosdrama.org

Σημαντικό: Διαβάστε τον νέο κανονισμό αγώνα έκδοση 2η Σεπτέμβριος 2011.Περιέχει και το πρόγραμμα του αγώνα.
VENTUS
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ 30/9-2/10/2011

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Τρί Σεπ 20, 2011 9:02 am

Δείτε το ενημερωμένο πρόγραμμα αγώνα στην σελίδα της Αερολέσχης Αίολος
www.aiolosdrama.org

VENTUS
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τρί Σεπ 20, 2011 6:14 pm

Για αλλη μια φορά μπράβο στην αερολέσχη ΑΙΟΛΟΣ ΔΡΑΜΑΣ.
Ανέστη αν μπορείς βάλε ενα σκίτσο απο κάθε TASK να το μελετήσουμε.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Τρί Σεπ 20, 2011 10:56 pm

Όλα τα τασκ έχουν ονομασίες επάνω στην εικόνα και στο αρχείο.
Εκτός απο το Cloverleaf όλα τα υπόλοιπα είναι αυτά που μπήκαν τώρα στην Γαλλία στον αγώνα Slalomania 2011 που ήταν και δικοί μας εκεί.

Μην τρομάζετε δεν θα τα βάλουμε εμείς έτσι όπως είναι, όχι πριν τα μάθουμε καλά και με ασφάλεια. Όχι για φέτος.

Μελετήστε το Cloverleaf καλά.

VENTUS
Συνημμένα
TASK Y.JPG
TASK TRIANGLE.JPG
TASK RETURN SLALOM.JPG
FIGURE EIGHT TASK.JPG
CLOVERLEAF.JPG
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τετ Σεπ 21, 2011 9:57 am

Ανέστης εγραψε
(Μην τρομάζετε δεν θα τα βάλουμε εμείς έτσι όπως είναι, όχι πριν τα μάθουμε καλά και με ασφάλεια. Όχι για φέτος.)

(Μελετήστε το Cloverleaf καλά.)
Ανέστη δεν καταλαβαίνω αυτή την παρατήρηση! Δηλαδη δεν ειναι αγώνας κανονικός?
Οι αγωνιζόμενοι δεν ειναι υποχρεωμενοι να κανουν ολα τα τασκ,ουτε να ακολουθουν το ρυθμό των πρωταγωνιστών.
Γιατί να γίνει ειδική προσαρμογή, οποιος θέλει ας μένει απ'εξω απο κάποιο τασκ που θα του φανεί επικίνδυνο.Την προπόνηση θα την κάνουμε την Παρασκευη, τις αλλες μέρες θα μπαίνει βαθμολογία.Αν δεν υπάρχει το τεκμήριο τις επικινδυνότητας σ'αυτό το αθλημα δεν ειναι αγώνας.
Το σωστό, και για να θεωρηθούν οι αγώνες αδιάβλητοι ειναι να γίνουν τα τασκ οπως ειναι ακριβώς και ο καθ'ενας ας παρει το ρίσκο του.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Τετ Σεπ 21, 2011 10:53 am

Ντίνο. εσύ ζήτησες να βάλω τασκ για να τα μελετήσεις και εγώ έβαλα κάποια με την υποκειμενική μου παρατήρηση.

Ο αγώνας γίνεται για τον μέσο όρο των συμμετεχόντων και όχι μόνον για τους πρώτους και οι άλλοι θα πρέπει να ακολουθήσουν και εάν σωθούν σώθηκαν. Αυτό δεν είναι αποδεκτό από κανέναν και βέβαια και από εμάς(σαν διοργάνωση).
Στα τασκ παραπάνω που έβαλα σε κάποιες περιπτώσεις οι πυλώνες απέχουν 35 μ μεταξύ των. Φαντάζεται εύκολα κάποιος τι θα γίνει αν τα εφαρμόσουμε και εμείς ακριβώς όπως είναι.

Από την εμπειρία που αποκόμισες από την Δράμα είδες ότι υπάρχει διαφορά επιπέδου μεταξύ των πιλότων και ο σκοπός μας, μεταξύ των άλλων, είναι να αμβλύνουμε όσο το δυνατόν αυτήν την διαφορά προσφέροντας εμπειρίες και να αναδείξουμε στο τέλος τους καλύτερους.

Οι προσωπικές και ενδεχομένως υπερεκτιμημένες ικανότητες που θεωρεί κάποιος ότι έχει δεν μας αφορούν και δεν μας παρασέρνουν ώστε να κάνουμε λάθη σε βάρος της ασφάλειας των συμμετεχόντων.

Το λέμε στους κανονισμούς ότι τα τασκ θα προσαρμοστούν στο υπάρχον επίπεδο των πιλότων όπως το εκτιμούμε σαν διοργανωτές ,και πίστεψε με ,αν και το ξέρεις, η εκτίμηση μας αυτή βασίζεται σε πολύχρονη εμπειρία στην εκπαίδευση των πιλότων και στην διοργάνωση αγώνων εθνικών και διεθνών.

Αν αυτό εσένα σου φαίνεται διαβλητό και κάνεις τέτοιες δηλώσεις πριν καν δείς σε τί θα διαγωνιστείς τότε μην συμμετέχεις.
Προφανώς εσύ δεν έχεις την ανάγκη της βαθμιαίας προσαρμογής και εξοικίωσης με κάτι που μέχρι χθές σου ήταν άγνωστο.

Επειδή προτιμώ να ασχολούμαι με την ουσία και όχι με το τι λέει ο ένας και ο άλλος δεν θα επανέλθω στο θέμα.

VENTUS
Τελευταία επεξεργασία από VENTUS και Πέμ Σεπ 22, 2011 10:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τετ Σεπ 21, 2011 12:14 pm

Πέρυσι στο cros cuntry που θεωρείτε απο τα πιο ασφαλή,ειχαμε την αποχώρηση του Βασίλη Μπαρμπαγιάνη, που ηταν απο τους πρώτους μέχρι τότε. Διέκοψε την πτήση γιατί ζορίστικε στα θερμικά και εχασε τις πρώτες θέσεις.
Ο καθένας ειναι υπεύθυνος του εαυτού του και μπορεί να υποχωρεί.Δεν δημιουργεί το τασκ την επικινδυνότητα,θα μπούμε μέχρι εκει που μας πέρνει.Κανείς δεν μπορεί να σε προστατέψει απο τυχαίο κακό ή υπερπροσπάθεια.Αλωστε αυτά τα τασκ τα πέρνουμε έτοιμα απο πολύ εμπειρους διοργανωτές οι οποίοι θα ελαβαν ασφαλώς υπ'όψιν τους την ασφάλεια των πιλότων.
Ας πούμε όμως οτι το cros cuntry πέριση γίνονταν αργά το απόγευμα ή πρωι-πρωι.Τι θέση θα έπερνε ο Μπαρμπαγιάνης που δεν θα αντιμετώπιζε θερμικά?
Αδιάβλητο είναι κάτι που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης απο τον οποιονδήποτε.Εγώ δεν αμφισβήτησ
α τίποτε. Επικινδυνότητα=δυσκολία
Αν ελθει ενας ξένος παρατηρητής στους αγώνες τι συμπέρασμα θα αποκομίσει? Ασφαλώς δεν θα τους θεωρήσει έγκυρους.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Τετ Σεπ 21, 2011 3:16 pm

:shock: ñå óõ íôéíï...

ïé áãþíåò ãßíïíôáé ãéá íá ðñïùèçèåß ôï Üèëçìá, óùóôÜ;... (üðùò ëåò êé åóý óôç óõæÞôçóç åäþ äßðëá)...

Üñá ôþñá ðïõ åßìáóôå óôéò áñ÷Ýò, èÝëïõìå ðëÞèïò êüóìïõ... êé áò ìçí åßíáé üëïé ðáãêüóìéïé...

ðùò èá ôóïõëÞóåé, áí ðáßñíïõìå ôïõò ðéëüôïõò áð ôá ìïýôñá?!

óôá ðåñóéíÜ áðïôåëÝóìáôá áð ïôé ðáñáôÞñçóá ôï "DNF" (äåí ðÝôáîå), ðÞãå óýííåöï...(ßóùò êÜíù ëÜèïò, áëëÜ ðñïóùðéêÜ óõìðÝñáíá ïôé ãéá êÜðïéïõò Þôáí Þäç æüñéêá ôá ðñÜãìáôá...)

íïìßæù ïôé ç ôïðïèÝôçóç ôïõ áíÝóôç, ïôé äçëáäÞ ïé áãþíåò èá ðñïóáñìïóôïýí óôï õðÜñ÷ïí åðßðåäï ôùí ðéëüôùí, åßíáé ïôé êáëýôåñï èá ìðïñïýóå íá ãßíåé...
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Τελευταία Ενημέρωση αγώνα

Δημοσίευσηαπό VENTUS » Πέμ Σεπ 22, 2011 10:24 am

Ενημέρωση

" Η διοργάνωση του Sky Rally 2011 θα εφοδιάσει όλους τους συμμετέχοντες αθλητές με συσκευές Leonardo Live και κάρτες SIM ώστε να είναι δυνατή η παρακολούθηση του αγώνα ζωντανά μέσω Google Earth κατά την διάρκεια των Τασκ.
Προσθέτει με αυτόν τον τρόπο ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας για τους αθλητές"

Για νέες ενημερώσεις στο www.aiolosdrama.org
Για να δείτε πως λειτουργεί το Leonardo Live στο http://www.livetrack24.com/
VENTUS
Άβαταρ μέλους
VENTUS
Friend
 
Δημοσ.: 94
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 04, 2009 12:16 pm

Δημοσίευσηαπό vasilis » Παρ Σεπ 30, 2011 5:49 pm

dinoshaidutis έγραψε:Πέρυσι στο cros cuntry που θεωρείτε απο τα πιο ασφαλή,ειχαμε την αποχώρηση του Βασίλη Μπαρμπαγιάνη, που ηταν απο τους πρώτους μέχρι τότε. Διέκοψε την πτήση γιατί ζορίστικε στα θερμικά και εχασε τις πρώτες θέσεις.
Ο καθένας ειναι υπεύθυνος του εαυτού του και μπορεί να υποχωρεί.Δεν δημιουργεί το τασκ την επικινδυνότητα,θα μπούμε μέχρι εκει που μας πέρνει.Κανείς δεν μπορεί να σε προστατέψει απο τυχαίο κακό ή υπερπροσπάθεια.Αλωστε αυτά τα τασκ τα πέρνουμε έτοιμα απο πολύ εμπειρους διοργανωτές οι οποίοι θα ελαβαν ασφαλώς υπ'όψιν τους την ασφάλεια των πιλότων.
Ας πούμε όμως οτι το cros cuntry πέριση γίνονταν αργά το απόγευμα ή πρωι-πρωι.Τι θέση θα έπερνε ο Μπαρμπαγιάνης που δεν θα αντιμετώπιζε θερμικά?
Αδιάβλητο είναι κάτι που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης απο τον οποιονδήποτε.Εγώ δεν αμφισβήτησ
α τίποτε. Επικινδυνότητα=δυσκολία
Αν ελθει ενας ξένος παρατηρητής στους αγώνες τι συμπέρασμα θα αποκομίσει? Ασφαλώς δεν θα τους θεωρήσει έγκυρους.


dikeo, kai den horane dikeologies
opos oloi etsi kai ego vrethika stin thesi pou mou aksize

elpizo na ehete ena efharisto agonizma afto to savatokiriako
tous heretismous mou apo iaponia
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τετ Οκτ 05, 2011 8:10 am

Gia su Vasilh.Kr;ima poy den eisai edo.Pola filia se iko kai sofia.Oi agones aytoi itan poli kaliteroi.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am


Επιστροφή στο Επόμενη Απογείωση

cron
  • Συνολικά υπάρχουν 20 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 20 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες