PPG Hellas Sky 110S !!!!!
31 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Μόλις παραλάβαμε το ποιο όμορφο σύγχρονο και δυνατό κινητήρα για παραμοτερ.
Το νέο υδρόψυκτο SKY 110s είναι γεγονός.
2 κιλά ποιο ελαφρύ από το SKY 100 και SKY 110.
70 κιλά ώσης λέει !!!!!!!!! (θα το δούμε σύντομα)
Πάω για μοντάρισμα……………………..
Το νέο υδρόψυκτο SKY 110s είναι γεγονός.
2 κιλά ποιο ελαφρύ από το SKY 100 και SKY 110.
70 κιλά ώσης λέει !!!!!!!!! (θα το δούμε σύντομα)
Πάω για μοντάρισμα……………………..
Τελευταία επεξεργασία από aris και Δευτ Απρ 22, 2013 3:30 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΙ Sky 110S
..........................................................
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΙ Sky 110S
Δείγμα από τις μετρήσεις για την ξύλινη προπέλα που θα ταιριάξει ακριβώς στο Sky 110S. Στο βίντεο 65 κιλά.
Μέχρι τώρα έχει δοκιμαστεί μόνο με την τρίφυλλη PROP.OD.125 HELIX CODE R-07-03 και βγάζει 74 κιλά ώση.
Τα 45 κιλά περίπου που είναι απαραίτητα για να πετά κρατώντας το ύψος είναι στις 7200σαλ.
Ο Καλαμάρας εργάζεται πυρετωδώς και σύντομα θα έχουμε νεώτερα αποτελέσματα.
Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι το δυναμόμετρο ανεβαίνει σαν στροφόμετρο αλλά και το πόσο γλυκά δουλεύει ακόμα και στις υψηλές στροφές.
Μέχρι τώρα έχει δοκιμαστεί μόνο με την τρίφυλλη PROP.OD.125 HELIX CODE R-07-03 και βγάζει 74 κιλά ώση.
Τα 45 κιλά περίπου που είναι απαραίτητα για να πετά κρατώντας το ύψος είναι στις 7200σαλ.
Ο Καλαμάρας εργάζεται πυρετωδώς και σύντομα θα έχουμε νεώτερα αποτελέσματα.
Αυτό που με εντυπωσίασε είναι ότι το δυναμόμετρο ανεβαίνει σαν στροφόμετρο αλλά και το πόσο γλυκά δουλεύει ακόμα και στις υψηλές στροφές.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΙ Sky 110S
Wau... I want it !!!
- Krishna
- Friend
- Δημοσ.: 44
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 11, 2013 9:42 am
Sky 110S
Διπλό παρατράικ με παραμοτερ PPG Hellas SKY 110S.
Πιλότος ο Enrico (fly mechanic, sky engines)
https://www.facebook.com/photo.php?v=194234340723636
Πιλότος ο Enrico (fly mechanic, sky engines)
https://www.facebook.com/photo.php?v=194234340723636
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
αν εχει επιλογη να μπορουν να τη δουν ολοι, χωρις να ζηταει ονομα/κωδικο, ωραία θα ηταν...
μονο ενα μηνυμα λάθους, εμφανίζει σε μένα, που δεν ενδιαφέρομαι να γραφτώ στο μαγαζί...
υγ. υπαρχουν φωτογραφίες αναρτημένες στο εν λογω κατάστημα, οι οποίες φαίνονται χωρίς να ζητάει υποχρεωτικά εγγραφή, γιαυτό το συζητάω...
μονο ενα μηνυμα λάθους, εμφανίζει σε μένα, που δεν ενδιαφέρομαι να γραφτώ στο μαγαζί...
υγ. υπαρχουν φωτογραφίες αναρτημένες στο εν λογω κατάστημα, οι οποίες φαίνονται χωρίς να ζητάει υποχρεωτικά εγγραφή, γιαυτό το συζητάω...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Κι εμένα που είμαι και(πελάτης) μου βγάζει:Προς το παρόν, αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
αλαξε url. Σόρυ προς το παρον μονο στο F/B
https://www.facebook.com/photo.php?v=194294584050945
https://www.facebook.com/photo.php?v=194294584050945
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
αν η φωτο ειναι δικη σου, και εχει ρυθμισεις, ισως ρυθμιζεται να μην χρειαζεται login... τιποτα του στυλ "δημοσια"...
αν φυσικα υπαρχει τετοιο ενδιαφερον..
αν φυσικα υπαρχει τετοιο ενδιαφερον..
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
ειναι βιντεο
Αν μπορει καποιος ας το βαλει στο youtube.
Αν μπορει καποιος ας το βαλει στο youtube.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Πάλι βγάζει: Προς το παρόν, αυτό το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο.
Η σελίδα που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί αυτή τη στιγμή. Ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη προσωρινά, να έχει λήξει ο σύνδεσμος που πατήσατε ή να μην έχετε δικαίωμα να δείτε αυτήν τη σελίδα.
Η σελίδα που ζητήσατε δεν μπορεί να προβληθεί αυτή τη στιγμή. Ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη προσωρινά, να έχει λήξει ο σύνδεσμος που πατήσατε ή να μην έχετε δικαίωμα να δείτε αυτήν τη σελίδα.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
το λινκ που εδωσες έγραψε:This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Ψαχνω στην σελιδα τους http://www.skyengines.com αλλα δεν υπαρχει καμμια πληροφορια, κανενα μανουαλ. Εχει μονο για το sky 100. Εχει να γινει αναβαθμιση απο 22 Σεπτ 2011. Εστω οτι θελω να αλλαξω μοτερακι, που θα βρω τις πληροφοριες που θελω; π.χ. τι διαφορες εχει το 110s απο το 110 η το 100, τι βελτιωσεις εγιναν και ποια τα τεχνικα χαρακτηριστικα του. Γιατι να προτιμησω τον sky 110s στα τυφλα και οχι τον π.χ. THOR 130 για τον οποιο εχω τις πληροφοριες που θελω http://www.polini.com/es/page_692.html.
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Έχεις δίκιο αλλά είναι ένα καινούριο μοτέρ και δεν υπάρχουν δεδομένα και εγχειρίδιο συντήρησης αν δεν μετρηθεί και δεν δοκιμαστεί ικανοποιητικά.
Λίγο υπομονή λοιπόν μέχρι να τελειώσουν τα τεστ και οι μετρήσεις.
Αν κάποιοι fan θέλουν να ενημερωθούν προς το παρόν θα πρέπει να αρκεστούν στις δικές μου μετρήσεις και τεστ που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Άκου λοιπόν πως έχει η ιστορία.
Όταν γυρίσαμε από την Γαλλία το 2011 τον Σεπτέμβριο, περάσαμε με τον Ανδρέου και τον Κώστα από το εργοστάσιο Fly mec Sky engines μετά από πρόσκληση του Ενρίκο. Εκεί μας ξενάγησε στα CNC στα καλούπια στους υπολογιστές κλπ. Η Fly mec κατασκευάζει ανταλλακτικά για ελικόπτερα και υπερελαφρά. Η Sky engines είναι τμήμα της Fly mec που το δημιούργησε το 2004 λόγο του πάθους του με το παραμοτερ.
Για να μην μακρηγορώ του πρότεινα να κάνει κάποιες αλλαγές στο Sky για να αυξήσει λίγο την δύναμη ενόψει της πορείας του παραμοτορ όπως είχα προβλέψει τότε, ότι οδεύει σε «μικρό πανί δυνατός κινητήρας» τις οποίες σημείωσε μετά από πολλές ερωτήσεις ο αρχιμηχανικός του.
Το φθινόπωρο έστειλε ένα ε-μαιλ που έλεγε ο κινητήρας σου είναι έτοιμος, σου στέλνω έναν να τον δοκιμάσεις να μου δώσεις τεχνικά χαρακτηριστικά για διασταύρωση και να του βρεις την κατάλληλη ξύλινη προπέλα.
Με καθυστέρηση λόγο ατυχήματος του Ενρίκο στο Εντούρο τον παρέλαβα πριν ενάμιση μήνα.
Από τότε έχει δουλέψει 20+ ώρες στο δυναμόμετρο και γύρο στις 15 ώρες σε πτήση.
Έχουν δοκιμαστεί περίπου 10 διαφορετικές προπέλες.
Αυτά που μπορώ να πω με σιγουριά προς το παρών είναι τα παρακατω.
1) Παίρνει μπροστά πάντα με την πρώτη με ελάχιστο τράβηγμα. (κρυο,ζεστο,)
2) Λειτουργεί άψογα στο ρελαντί 2000σαλ χωρίς αρρυθμίες και μπουκώματα.
3) Είναι από τα ποιο αθόρυβα σε όλο το μήκος των στροφών - ίππων.
4) Άμεση ανταπόκριση στο γκάζι σαν καθαρό.
5) 63 – 65 κιλά ώση από τις 10800 έως τις 11300 Στροφές. (Πιστεύω ότι θα φτάσει τα 68 κιλά με την σωστή ξύλινη προπέλα).
6) 72-74 κιλά ώση με Helix τρίφτερη στις 11200 Στροφές.
7) Κατανάλωση 2,3 λίτρα στα 35-40 κιλά ώση που είναι απαραίτητη για ευθεία πτήση.
8 ) Μειωτήρας 1 προς 4 με ξυρό συμπλέκτη.
9) Βάρος 13800 κιλά.
10) Ώρες σέρβις φθορές κλπ. Απ΄ότι φαίνετε τίποτα όπως και τα προηγούμενα μοντέλα.
11) Πάντα καθαρό όπως την πρώτη μέρα.
Έχει το ψυγείο την εξάτμιση το καρμπυρατέρ τον μειωτήρα και την κορδονιερα από τα προηγούμενα μοντέλα.
Όσοι το πέταξαν μέχρι τώρα μόνο θετικά σχόλια έχουν κάνει.
Στο κάστρο πέταξε άνετα διπλό με μπροστινό άπνοια και ο θόρυβος ήταν κάτω του συνήθη.
Πριν λίγες μέρες το παρέλαβαν και άλλοι πωλητές όποτε θα υπάρξουν συγκρίσιμα στοιχειά μέχρι να ολοκληρωθεί το εγχειρίδιο του Sky 110ς.
Λίγο υπομονή λοιπόν μέχρι να τελειώσουν τα τεστ και οι μετρήσεις.
Αν κάποιοι fan θέλουν να ενημερωθούν προς το παρόν θα πρέπει να αρκεστούν στις δικές μου μετρήσεις και τεστ που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Άκου λοιπόν πως έχει η ιστορία.
Όταν γυρίσαμε από την Γαλλία το 2011 τον Σεπτέμβριο, περάσαμε με τον Ανδρέου και τον Κώστα από το εργοστάσιο Fly mec Sky engines μετά από πρόσκληση του Ενρίκο. Εκεί μας ξενάγησε στα CNC στα καλούπια στους υπολογιστές κλπ. Η Fly mec κατασκευάζει ανταλλακτικά για ελικόπτερα και υπερελαφρά. Η Sky engines είναι τμήμα της Fly mec που το δημιούργησε το 2004 λόγο του πάθους του με το παραμοτερ.
Για να μην μακρηγορώ του πρότεινα να κάνει κάποιες αλλαγές στο Sky για να αυξήσει λίγο την δύναμη ενόψει της πορείας του παραμοτορ όπως είχα προβλέψει τότε, ότι οδεύει σε «μικρό πανί δυνατός κινητήρας» τις οποίες σημείωσε μετά από πολλές ερωτήσεις ο αρχιμηχανικός του.
Το φθινόπωρο έστειλε ένα ε-μαιλ που έλεγε ο κινητήρας σου είναι έτοιμος, σου στέλνω έναν να τον δοκιμάσεις να μου δώσεις τεχνικά χαρακτηριστικά για διασταύρωση και να του βρεις την κατάλληλη ξύλινη προπέλα.
Με καθυστέρηση λόγο ατυχήματος του Ενρίκο στο Εντούρο τον παρέλαβα πριν ενάμιση μήνα.
Από τότε έχει δουλέψει 20+ ώρες στο δυναμόμετρο και γύρο στις 15 ώρες σε πτήση.
Έχουν δοκιμαστεί περίπου 10 διαφορετικές προπέλες.
Αυτά που μπορώ να πω με σιγουριά προς το παρών είναι τα παρακατω.
1) Παίρνει μπροστά πάντα με την πρώτη με ελάχιστο τράβηγμα. (κρυο,ζεστο,)
2) Λειτουργεί άψογα στο ρελαντί 2000σαλ χωρίς αρρυθμίες και μπουκώματα.
3) Είναι από τα ποιο αθόρυβα σε όλο το μήκος των στροφών - ίππων.
4) Άμεση ανταπόκριση στο γκάζι σαν καθαρό.
5) 63 – 65 κιλά ώση από τις 10800 έως τις 11300 Στροφές. (Πιστεύω ότι θα φτάσει τα 68 κιλά με την σωστή ξύλινη προπέλα).
6) 72-74 κιλά ώση με Helix τρίφτερη στις 11200 Στροφές.
7) Κατανάλωση 2,3 λίτρα στα 35-40 κιλά ώση που είναι απαραίτητη για ευθεία πτήση.
8 ) Μειωτήρας 1 προς 4 με ξυρό συμπλέκτη.
9) Βάρος 13800 κιλά.
10) Ώρες σέρβις φθορές κλπ. Απ΄ότι φαίνετε τίποτα όπως και τα προηγούμενα μοντέλα.
11) Πάντα καθαρό όπως την πρώτη μέρα.
Έχει το ψυγείο την εξάτμιση το καρμπυρατέρ τον μειωτήρα και την κορδονιερα από τα προηγούμενα μοντέλα.
Όσοι το πέταξαν μέχρι τώρα μόνο θετικά σχόλια έχουν κάνει.
Στο κάστρο πέταξε άνετα διπλό με μπροστινό άπνοια και ο θόρυβος ήταν κάτω του συνήθη.
Πριν λίγες μέρες το παρέλαβαν και άλλοι πωλητές όποτε θα υπάρξουν συγκρίσιμα στοιχειά μέχρι να ολοκληρωθεί το εγχειρίδιο του Sky 110ς.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
http://youtu.be/V9gA7K9FWMM
''Εμείς προσφέρουμε τώρα μια νέα μηχανή, ακόμα υδρόψυκτο: SKY 110 S.
. Αυτή η μηχανή δεν είναι μια νέα έκδοση του Sky 100 και 110, αλλά και ένα ολοκαίνουργιο σπορ κινητήρα
110cc μετατόπιση για την εξουσία 22cv σε 11.000 rpm, 70 έως 74 λίβρες ώσης στην προπέλα.
110S Ο ουρανός είναι το ιδανικό κινητήρα για πτήσεις με μικρά αντανακλαστικό αγωνιστικά πανί πυλώνες Icarobatix στυλ Aini ότι οι βαρύτερες πιλότοι ή απογείωση της πτήσης διθέσια . πόδια Αυτή η μηχανή μπορεί να εγκατασταθεί σε όλα τα καρέ Flymecc μας: Flymecc Carbon Carbon Flymecc LB (χαμηλή δεσμούς πανί) Flymecc Skylight (αλουμίνιο φως πλαίσιο) Αυτή η μηχανή είναι στάνταρ με τρία πτερύγια άνθρακα HELIX έλικα'' Απο το κειμενο της ετεριας σε μεταφραση.
Ωραια πραγματα και το πιο ωραιο οτι υπαρχη υποστηριξη απο εδω [Κολιακος Α.] που ειναι το σπουδεοτερο πραγμα,φυσικα στην αγορα υπαρχουν κι αλλοι δυνατοι κηνητηρες π.χ Μονστερ κ.λ.π ,βρηκα ενα βιντεο για ΣΚΑΙ 110Σ απο την μαμα εταιρια απολαυστετο =
''Εμείς προσφέρουμε τώρα μια νέα μηχανή, ακόμα υδρόψυκτο: SKY 110 S.
. Αυτή η μηχανή δεν είναι μια νέα έκδοση του Sky 100 και 110, αλλά και ένα ολοκαίνουργιο σπορ κινητήρα
110cc μετατόπιση για την εξουσία 22cv σε 11.000 rpm, 70 έως 74 λίβρες ώσης στην προπέλα.
110S Ο ουρανός είναι το ιδανικό κινητήρα για πτήσεις με μικρά αντανακλαστικό αγωνιστικά πανί πυλώνες Icarobatix στυλ Aini ότι οι βαρύτερες πιλότοι ή απογείωση της πτήσης διθέσια . πόδια Αυτή η μηχανή μπορεί να εγκατασταθεί σε όλα τα καρέ Flymecc μας: Flymecc Carbon Carbon Flymecc LB (χαμηλή δεσμούς πανί) Flymecc Skylight (αλουμίνιο φως πλαίσιο) Αυτή η μηχανή είναι στάνταρ με τρία πτερύγια άνθρακα HELIX έλικα'' Απο το κειμενο της ετεριας σε μεταφραση.
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
ο μεταφραστης τα κιλα τα λέει λίβρες
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Για οσους ενδιαφερονται και θελουν να βρουν πληροφοριες για τους κηνητηρες της Sky engines (Sky100-Sky110-Sky110S),μπορουν να μπουν στην παρακατω σελιδα:
http://www.flymecc.be
http://www.flymecc.be
- dmpatanis
- Friend
- Δημοσ.: 98
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 16, 2010 8:54 pm
- Τοποθεσία: Volos-Greece
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Εσείς που ξέρετε περισσότερα για κινητήρες πείτε μας τί αλλαξαν στον 110 S και απέκτησε 20 κιλα και πλέον περισσότερη ώση?
]
6υυυυυυυυ
]
6υυυυυυυυ
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
110cc 22cv 11200rpm. Πολυ τσιτωμενος κινητηρας για παραμοτερ, λιγα κυβικα πολλες στροφες δηλ υψηλης αποδοσης κινητηρας= μικρη διαρκεια ζωης (πιστονι-ελατηρια). Ο κατασκευαστης του λεει οτι προοριζεται για σλαλομ με πυλωνες, icarobatix, διπλο. Ισως να ειναι καταληλος για αγωνες οπου ενδιαφερει η αποδοση αλλα για γενικη χρηση τι γινεται; Νομιζω οτι το ζητουμενο σ'αυτους τους κινητηρες ειναι οι γεματες μεσαιες στροφες, να ειναι δηλ επιπεδη η καμπυλη της ροπης στις μεσαιες στροφες. Βλεπω οτι ο ανταγωνισμος χρησιμοποιει πιο πολλα κυβικα για την παραπανω ωση σε αγωνες. O sky γιατι μενει στα 110 cc;
sky 110s 22cv 11200rpm
thor 130 21.5cv 8800rpm
thor 200 29cv 7400rpm
monster 185cc 25cv 7800rpm
mini4 160cc 22cv 7400rpm
sky 110s 22cv 11200rpm
thor 130 21.5cv 8800rpm
thor 200 29cv 7400rpm
monster 185cc 25cv 7800rpm
mini4 160cc 22cv 7400rpm
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Γιατί δουλεύει σαν ηλεκτρικό. Ήρεμο σαν 80αρι μέχρι τα 55 κιλά και από κει και πάνω ο γνωστός θόρυβος του SKY 110.
Το μοτέρ φτάνει άνετα τις 14000σαλ . αλλά την μεγαλύτερη απόδοση την έχει από τις 10800 έως τις 11200σαλ, οπότε δουλεύει πολύ κάτω από τα όρια του.
Θέμα φθοράς δεν τίθεται γιατί έχει μόνο εξαγωγή στον κίλυνδρο δουλεύει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες . φοράει μπουζί 7αρι που σημαίνει ότι δουλεύει μετάξι 40 και 80 C , ενώ τα αλλά (με μπουζί 9-10) φτάνουν τους 260C
το ζητούμενο
το ζητούμενο είναι η άμεση μέγιστη ώση (σαν καθαρό )
Δίχως χρονοκαθυστέρηση,
Χωρίς κραδασμούς.
χωρίς θόρυβο.
Χωρίς ροπές από βαριές προπέλες
Με 65 – 74 κιλά ώση
Με μόνο 24,5 κιλά βαρος.
Με κατανάλωση 2,3 – 2,5 λίτρα την ώρα.
Εκκίνηση με απλή κορδονιέρα ποιο εύκολα απο τα 80αρια
Πάντα καθαρό οπως την πρωτη μέρα.
και με την μέγιστη αξιοπιστία εγγυησης και σέρβις της Fly Mecc. Sky engines.
Από το 2006 πετάνε sky 100 2ο και 3ο χέρι δίχως κάν σέρβις.
Τι άλλο θα ήθελε ένας πιλότος ??
Δέν μένει,εξελίσσετε, γράφει το μέλον.
Μειώνει συμπίεση, αυξάνει στροφές. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν στα αερόψυκτα.
Το μοτέρ φτάνει άνετα τις 14000σαλ . αλλά την μεγαλύτερη απόδοση την έχει από τις 10800 έως τις 11200σαλ, οπότε δουλεύει πολύ κάτω από τα όρια του.
Θέμα φθοράς δεν τίθεται γιατί έχει μόνο εξαγωγή στον κίλυνδρο δουλεύει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες . φοράει μπουζί 7αρι που σημαίνει ότι δουλεύει μετάξι 40 και 80 C , ενώ τα αλλά (με μπουζί 9-10) φτάνουν τους 260C
το ζητούμενο
το ζητούμενο είναι η άμεση μέγιστη ώση (σαν καθαρό )
Δίχως χρονοκαθυστέρηση,
Χωρίς κραδασμούς.
χωρίς θόρυβο.
Χωρίς ροπές από βαριές προπέλες
Με 65 – 74 κιλά ώση
Με μόνο 24,5 κιλά βαρος.
Με κατανάλωση 2,3 – 2,5 λίτρα την ώρα.
Εκκίνηση με απλή κορδονιέρα ποιο εύκολα απο τα 80αρια
Πάντα καθαρό οπως την πρωτη μέρα.
και με την μέγιστη αξιοπιστία εγγυησης και σέρβις της Fly Mecc. Sky engines.
Από το 2006 πετάνε sky 100 2ο και 3ο χέρι δίχως κάν σέρβις.
Τι άλλο θα ήθελε ένας πιλότος ??
O sky γιατι μενει στα 110 cc;
Δέν μένει,εξελίσσετε, γράφει το μέλον.
Μειώνει συμπίεση, αυξάνει στροφές. Κάτι που δεν μπορούν να κάνουν στα αερόψυκτα.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Σωστα αυτα που λες Αρη με δυο ερωτηματικα ομως, ενα για την φθορα ενος κινητηρα που δουλευει στις 11.000σαλ, δηλ μαλλον ειναι μεγαλη η γραμμικη ταχυτητα του πιστονιου σε αυτες τις στροφες. Αν ηξερα και διαμετρο x διαδρομη του πιστονιου θα ειχα εικονα. Εκπληξη για μενα το 7αρι μπουζι σε κινητηρα υψηλης αποδοσης. Και δευτερο, η αυξηση της αποδοσης ενος κινητηρα εκτος των αλλων συνοδευεται απο υψηλη συμπιεση. Πως γινεται να μειωσουν την συμπιεση και να αυξησουν τις στροφες; Αναμενουμε τεχνικα χαρακτηριστικα.
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: PPG Hellas Sky 110S !!!!!
Η υψηλή συμπίεση δεν επιτρέπει υψηλές στροφές.
Ναι μεν βγάζει δύναμη αλλά θέλει πολλά κυβικά.
Βλέπε thor 200 29cv 7400rpm
monster 185cc 25cv 7800rpm
mini4 160cc 22cv 7400rpm
Mini2 202cc26cv 7800rpm
Ενώ τα μικρά κυβικά επενδύουν περισσότερο στις στροφές
Βλέπε top 80 , Thor 110, Sky 100 κλπ
Αύξησε την διαδρομή από 44 σε 50 χιλ. Εγώ του σύστησα 52-52 που έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση αλλά προτίμησε τα 50 χιλ και καλά έκανε γιατί κέρδισε 2000 στροφές επιπλέων. Έτσι το μοτέρ δεν λειτουργεί τερματισμένο ποτέ.
Ναι μεν βγάζει δύναμη αλλά θέλει πολλά κυβικά.
Βλέπε thor 200 29cv 7400rpm
monster 185cc 25cv 7800rpm
mini4 160cc 22cv 7400rpm
Mini2 202cc26cv 7800rpm
Ενώ τα μικρά κυβικά επενδύουν περισσότερο στις στροφές
Βλέπε top 80 , Thor 110, Sky 100 κλπ
Αύξησε την διαδρομή από 44 σε 50 χιλ. Εγώ του σύστησα 52-52 που έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση αλλά προτίμησε τα 50 χιλ και καλά έκανε γιατί κέρδισε 2000 στροφές επιπλέων. Έτσι το μοτέρ δεν λειτουργεί τερματισμένο ποτέ.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
31 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση