Scout -νεα γενια ppg
14 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Scout -νεα γενια ppg
Πολύ έξυπνη λύση για το torque effect μπράβο στο σχεδιαστή!!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Scout -νεα γενια ppg
http://youtu.be/c9XFDIDy2Q0 ειναι η καινουργια μοδα καθε εταιρια να εχει κι ενα χαι-τεκ μοντελο βλεπετε instict,samurai,zenith e.t.c
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Scout -νεα γενια ppg
BARBATUS έγραψε:Πολύ έξυπνη λύση για το torque effect μπράβο στο σχεδιαστή!!
Ποια ειναι η έξυπνη λύση για το torque effect ???
Για το μπράβο στον σχεδιαστή, ποιον τον Miroslav χα χα χα
Ευχαριστώ, αλλά με την επέμβαση του Miroslav δεν λειτουργει το antitorque.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Scout -νεα γενια ppg
τι εννοεις αρη;
οτι δε λειτουργει το συστημα;
οτι δε λειτουργει το συστημα;
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Scout -νεα γενια ppg
aris έγραψε:BARBATUS έγραψε:Πολύ έξυπνη λύση για το torque effect μπράβο στο σχεδιαστή!!
Ποια ειναι η έξυπνη λύση για το torque effect ???
Για το μπράβο στον σχεδιαστή, ποιον τον Miroslav χα χα χα
Ευχαριστώ, αλλά με την επέμβαση του Miroslav δεν λειτουργει το antitorque.
Αρχίσαμε πάλι να αμφισβητούμε τα αυτονόητα;
"Now, this is serious. Every rotating propeller causes the torque effect, thus causes the paramotor and pilot to bank and load one side of the paraglider more than the other. As a result, the paraglider is not able to fly straight without pilot input.
Using a very efficient propeller we have reduced the torque effect below average, yet it is still present. The faster the propeller turns, the stronger the torque effect. This is physics. You can’t eliminate this effect. But we can compensate!
The scout has precisely designed cage made of asymmetric airfoil profiles with carefully calculated angles. These cage profiles act as wings when the air is blowing through the cage and generate rotational lift. This principle has been engineered to perfection:
- the faster the prop turns, the higher the torque effect
- the faster the prop turns, the faster is the airflow through the cage and stronger the torque compensation.
The torque effect is perfectly compensated through the entire power range.
… enough said. You have to try for yourself. You will experience the perfect flight:
- no unintended turning after full-power take-off
- straight flight weather trimmed fast or speed bar pushed
- equal turning capability to both sides even under full power!
- precision handling in slalom tasks
- no need to adjust any diagonal strap (actually, there is no strap at all)"
Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη λύση για το torque effect που εχω δει μέχρι στιγμής κι ότι στο μέλλον θα υιοθετηθεί από πολλούς τους κατασκευαστές
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Scout -νεα γενια ppg
Διάβασε πως λέει ότι εξουδετερώνει την Ροπή και πες μου αν στέκει κατά την άποψη σου.
Τι είναι η ροπή ?
Τι ρόλο παίζει η προπέλα σε σχέση με την ροπή ?
Σε ποιες στροφές ή σε ποια κατάσταση λειτουργιάς του κινητήρα είναι έντονο το φαινόμενο της ροπής?
Τι ρόλο παίζει η απόσταση στα μπράτσα σε σχέση με την ροπή.
Τι επίδραση έχει το φαινόμενο του γυροσκοπίου σε συνδυασμό με την ροπή.
Μπορεί ένα αεροσκάφος ή μια βάρκα να κατευθύνετε με πηδάλιο μπροστά από το σκάφος ? (άσχετο ?? Είναι όσο σχετικά είναι τα πτερύγια του πλαισίου με την ροπή)
Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν του είπα στο Base Ham όταν με ρώτησε από τι αλουμίνιο είναι τα μπράτσα αντί να με ρωτήσει γιατί το ένα είναι στραβό, ή όπως με ρώτησε ο PXP ποσά κιλά ροπή εξουδετερώνεις με αυτά τα μπράτσα ? Σου κλειδώνει?
Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν
Using a very efficient propeller we have reduced the torque effect below average, yet it is still present. The faster the propeller turns, the stronger the torque effect. This is physics. You can’t eliminate this effect. But we can compensate!
The scout has precisely designed cage made of asymmetric airfoil profiles with carefully calculated angles. These cage profiles act as wings when the air is blowing through the cage and generate rotational lift. This principle has been engineered to perfection:
- the faster the prop turns, the higher the torque effect
- the faster the prop turns, the faster is the airflow through the cage and stronger the torque compensation.
The torque effect is perfectly compensated through the entire power range.
… enough said. You have to try for yourself. You will experience the perfect flight:
- no unintended turning after full-power take-off
- straight flight weather trimmed fast or speed bar pushed
- equal turning capability to both sides even under full power!
- precision handling in slalom tasks
- no need to adjust any diagonal strap (actually, there is no strap at all)
Τι είναι η ροπή ?
Τι ρόλο παίζει η προπέλα σε σχέση με την ροπή ?
Σε ποιες στροφές ή σε ποια κατάσταση λειτουργιάς του κινητήρα είναι έντονο το φαινόμενο της ροπής?
Τι ρόλο παίζει η απόσταση στα μπράτσα σε σχέση με την ροπή.
Τι επίδραση έχει το φαινόμενο του γυροσκοπίου σε συνδυασμό με την ροπή.
Μπορεί ένα αεροσκάφος ή μια βάρκα να κατευθύνετε με πηδάλιο μπροστά από το σκάφος ? (άσχετο ?? Είναι όσο σχετικά είναι τα πτερύγια του πλαισίου με την ροπή)
Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν του είπα στο Base Ham όταν με ρώτησε από τι αλουμίνιο είναι τα μπράτσα αντί να με ρωτήσει γιατί το ένα είναι στραβό, ή όπως με ρώτησε ο PXP ποσά κιλά ροπή εξουδετερώνεις με αυτά τα μπράτσα ? Σου κλειδώνει?
Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Scout -νεα γενια ppg
aris έγραψε:Διάβασε πως λέει ότι εξουδετερώνει την Ροπή και πες μου αν στέκει κατά την άποψη σου.
Το διάβασα και κατά την άποψη μου στέκει και το βρίσκω αρκετά έξυπνο όπως προανέφερα, την ίδια πατέντα έχουν και οι κινητήρες fanjet σε τηλεκατευθυνόμενα και δουλεύει μια χαρά όχι μόνο μηδενίζει το torque effect αλλά δίνει και παραπάνω ώση(στους fanjet) απ ότι είχα διαβάσει σ ένα κείμενο που αναφερόταν σε έλικες....θα το ανεβάσω κάποια στιγμή που δεν θα βαριέμαι να ψάξω.
Υ.Γ Δεν προσπαθώ πλέων να σε πείσω, απλώς λέω την άποψη μου.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Scout -νεα γενια ppg
BARBATUS έγραψε:aris έγραψε:Διάβασε πως λέει ότι εξουδετερώνει την Ροπή και πες μου αν στέκει κατά την άποψη σου.
οι κινητήρες fanjet σε τηλεκατευθυνόμενα και δουλεύει μια χαρά όχι μόνο μηδενίζει το torque effect αλλά δίνει και παραπάνω ώση(στους fanjet)
Υ.Γ Δεν προσπαθώ πλέων να σε πείσω, απλώς λέω την άποψη μου.
Σε κινητήρες fanjet λειτουργεί γιατί δημιουργειτε μεγάλη υποπίεση του αέρα λογο του φαν ενώ στο παραμοτερ δεν υπάρχει φαν αλλά συμπίεση του αερα μετά την προπέλα όποτε δεν λειτουργεί, αν όχι καθόλου λειτουργεί ελάχιστα μονό όταν πετά με τέρμα γκάζι. Για να το καταλάβεις κόψε ένα χαρτόνι το 5νταπλασιο σε μέγεθος από το πτερύγιο του σασί και κρατάτε με μια γωνιά Ά κοντά στο δίχτυ για να δεις αν υπάρχει κάποια υποπίεση.
1ον ) Δεν υπάρχει καμία περίπτωση η πίεση από το ρούφηγμα της προπέλας να αλλάξει θέση το σασί . Αν τα πτερύγια ήταν πίσω από την προπέλα θα επηρεαζόταν ελάχιστα μόνο στο τέρμα γκάζι.
2ον ) το βασικό πρόβλημα της ροπής στο παραμοτερ δημιουργείτε στο απότομο γκάζομα δηλ όταν η προπέλα προσπαθεί να πιάσει τις στροφές όχι όταν τις έχει πιάσει ήδη (Βλεπε την αντιδραση που εχει το σβουράκι που τροχιζουμε στο ξεκινημα).
Όταν τις έχει πιάσει ήδη τις στροφές η ροπή είναι ελάχιστη και το μόνο πρόβλημα που δημιουργείτε σε συνδυασμό με το φαινόμενο του γυροσκοπίου είναι η σταδιακή αλλαγή πορείας του αλεξίπτωτου που αυτό δεν μπορεί να διορθωθεί σε καμία περίπτωση από τα πτερύγια γιατί τα πτερύγια δεν έχουν καμία σχέση με το φαινόμενο του γυροσκοπίου.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα είναι το φαρδύ στεφάνι το οποίο ναι μεν είναι αεροδυναμικό όταν δεν γυρίζει η προπέλα αλλά φυγοκεντριζει τον αέρα και τον διασκόρπα χάνοντας ώση. Πως αποδεικνύετε ? Βάζουμε το παραμοτερ να χτυπά ο αέρας που παράγει σε δέντρα με φύλλωμα .
Δίχως στεφάνη θα δούμε ότι η επιφάνια που χτυπά ο αέρας τα δέντρα είναι περίπου όσο η διάμετρος της προπέλας ή και μικρότερη. Όταν βάλουμε το λεπτότερο δυνατόν στεφάνι θα δούμε την διάμετρο του αέρα που χτυπά τα δέντρα να μεγαλώνει αισθητά. Όταν βάλουμε φαρδύ στεφάνι άνω των 5 εκ.
θα δούμε τον αέρα να χτυπά αλλάζοντας συνεχώς θέση περιφερικά της διαμέτρου που πλέων έχει γίνει διπλασία ή τριπλάσια της προπέλας δίχως να σπρώχνει καθόλου στο κέντρο .
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να χάνει πολύ ώση και να έχει αλλοπρόσαλλες και ακανόνιστες στρέψεις. Πολλοί κατασκευαστές για να αποφύγουν αυτό το φαινόμενο βάζουν προεκτάσεις και βγάζουν ποιο έξω την προπέλα ώστε να την απομακρύνουν από το στεφάνι.
Αυτό βέβαια από την άλλη εντείνει το φαινόμενο του γυροσκοπίου και είναι ποιο εύκολο να πιάσει αρτάνες στις μπροστινές απογειώσεις.
Συμπέρασμα το σύστημα με τα μπαστούνια πτέρυγες δεν λειτούργει όσων αφορά την ροπή.
Τα μπράτσα σίγουρα λειτουργούν καλύτερα από του PAP αλλά το μόνο που έχουν να δείξουν είναι το όμορφο σχέδιο και όχι η λειτουργικότητα.
Η ζώνη όπως είναι φανερό δεν μπορεί να μαζέψει πίσω από τον πιλότο από τις πολλές τσέπες για φιγούρα
Στο σύνολο όμως λειτουργεί σαν πρωτότυπη εμπορική ιδέα. Πολλοί θα τσιμπήσουν περισσότερο απο την εμφανιση που ομολογουμενος ειναι πολυ καλή.
Εντός του έτους θα παρουσιάσει ο FLY MECC ο PAP και ο PXP τα κρεμάσματα μου με ζώνες δικής τους κατασκευής.
Σε 2-3 χρόνια όλα τα παραμοτερ θα πετούν με όμοια ή παρόμοια μπράτσα και τα άλλου είδους κρεμάσματα θα εκλείψουν όπως τείνουν να εκλείψουν τώρα τα ψηλά κρεμάσματα.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Scout -νεα γενια ppg
http://youtu.be/fjbyYz1ted0 ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΩΣΙΒΙΟ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΥΤ ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥΣ http://youtu.be/SZcFU5YEnIA ,Εγω παντως λεω καλα τα ¨μπρατσα" αλλα με τα ψηλα εχεις λιγοτερα κινουμενα μερη δηλ, λιγοτερο βαρος,φθορα/τριβες,καθισματα με επιπλεον καραμπινερ για ασφαλεια κλπ, το επομενο μοτερ μου θα το ηθελα να χωραει παντου,ελαφρυ σχετικα και να εχει δυναμη και για φτερο 26-27 m2 και λαιτ στο βαρος,για να ταξιδευω παντου,το σκουτ τωρα το πηρε στην Αμερικη ο αντιπροσωπος αυτος ο Τσεφ και εναι φιρμα εκει και το ..διαφημιζη
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Scout -νεα γενια ppg
Είναι πολύ μπροστά λέμε!!!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Scout -νεα γενια ppg
Πολύ καλή η πατέντα με το διασωσης.
Στο βιντεο για την ροπή θα περιμενα να δω ενα ροπόμετρο.
προς το παρόν δεν δίχνει τίποτα.
Στο βιντεο για την ροπή θα περιμενα να δω ενα ροπόμετρο.
προς το παρόν δεν δίχνει τίποτα.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Scout -νεα γενια ppg
ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΝΙΡΒΑΝΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΤ,ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
14 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση