Μηχανικά προβλήματα
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μηχανικά προβλήματα
Μηχανικά προβλήματα, πως να τα αποφύγουμε
1) σωσίβιο AGAMA, θα δουλέψει?
hosting images
Την πληροφορία την πήρα από τον Pavel Brezina από τους κορυφαίος χειριστές και ιδρυτής της NIRVANA και της FlyStyle όπου ανήκει και το προιόν της Agama.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις 100% οτι το σωσίβιο θα φουσκώσει.
Η φαλτσέτες αρντανοκόφτες <μία η ακόμα και δύο> δεν πρέπει να λείπουν από κανένα μοτέρ και να βρίσκονται σε σημείο εύκολο μεν να τις βρεις όταν τις χρειαστείς αλλά όχι επάνω σου η σε μέρος όπου θα υπάρχει κίνδυνος να σε μαχαιρώσουν σε μία απότομη προσγείωση CRASH!!
2) Σβηστήρι χαλασμένο? πως να σβήσεις το μοτέρ με ασφάλεια ακόμα και με τέρμα γκάζι?
free image hosting
Τη πληροφορία την πήρα όταν ρώτησα κάποτε τον κατασκευαστή της FlyCastelluccio γιατί δεν βάζουν στα μοτέρια δεύτερο σβηστήρι
Τρελό σενάριο (1)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > τότε ίσως μείνει κολλημένη στα τέρματα και μαζί με αυτό ίσως κοπεί και το καλώδιο από το σβηστήρι
Τρελό σενάριο (2)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > και ας ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ κολλημένη στα τέρματα αλλά ίσως δημιουργίσει προβλημα στο καλώδιο από το σβηστήρι και να μη μπορεις να σταματίσεις τη μηχανή καθώς υπαρχει η περίπτωση η προπέλα σου να είναι σπασμένει.
Τρελό σενάριο (3)… προσγειώνεσε ΟΛΑ κανονικά ΑΛΛΑ δεν μπορεις να σβίσεις το μοτέρ <μου έχει σιμβή πέρυση> και με το Simonini να γυρίζει η προπέλα και να μη μπορείς να βάλεις χέρι πουθενά
αρα λοιπόν ένας ειναι ο πιο ασφαλής τρόπος να σβήσεις μηχανή
πάντος και τίποτα να μη κάνεις απλά θα σε πάει μέχρι ένα ορισμένο ύψος και μετα το μοτέρ θα χάσει την όση του αφου το μίγμα θα είναι πλούσιο στον λεπτο αέρα και θα έχει δυσλειτουργίες.
Άσε που θα σου δωθεί και η ευκαιρία να σπάσεις το ρεκόρ σου στο ύψους.
DON’T DO THIS
1)Αν το μηχανάκι μας έχει στοκ να το ψάχνουμε να το τραβήξουμε. Πιθανόν να μη το βρεις ποτέ.
2) να προσπαθούμε να βγάλουμε την πίπα από το μπουζί. Μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθείς από προπέλα η να καείς απο την θερμοκρασία της μηχανής ή απο κατσαρομάλης να γίνεις με ίσια μαλιά και καρφάκια
3)προσπαθούμε να τραβήξουμε το λάστιχο της τροφοδοσίας καυσίμου, με σκοπό να μείνει από καύσιμο. Κίνδυνος ΦΩΤΙΑΣ
JUST DO THIS
1) Αντικατέστησε τα παλιά ξερά σωληνάκια καυσίμου με καινούργια σιλικόνης
2) κάνε ένα τεστ με σβηστή μηχανή και σιγουρέψου ότι μπορείς να τα διπλώσεις χωρίς να πηγαίνει το χέρι σου σε επικίνδυνα μέρη όπως προπέλα και εξάτμιση
1) σωσίβιο AGAMA, θα δουλέψει?
hosting images
Την πληροφορία την πήρα από τον Pavel Brezina από τους κορυφαίος χειριστές και ιδρυτής της NIRVANA και της FlyStyle όπου ανήκει και το προιόν της Agama.
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις 100% οτι το σωσίβιο θα φουσκώσει.
Η φαλτσέτες αρντανοκόφτες <μία η ακόμα και δύο> δεν πρέπει να λείπουν από κανένα μοτέρ και να βρίσκονται σε σημείο εύκολο μεν να τις βρεις όταν τις χρειαστείς αλλά όχι επάνω σου η σε μέρος όπου θα υπάρχει κίνδυνος να σε μαχαιρώσουν σε μία απότομη προσγείωση CRASH!!
2) Σβηστήρι χαλασμένο? πως να σβήσεις το μοτέρ με ασφάλεια ακόμα και με τέρμα γκάζι?
free image hosting
Τη πληροφορία την πήρα όταν ρώτησα κάποτε τον κατασκευαστή της FlyCastelluccio γιατί δεν βάζουν στα μοτέρια δεύτερο σβηστήρι
Τρελό σενάριο (1)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > τότε ίσως μείνει κολλημένη στα τέρματα και μαζί με αυτό ίσως κοπεί και το καλώδιο από το σβηστήρι
Τρελό σενάριο (2)… αν η ντίζα από το γκάζι χτυπηθεί από την προπέλα <έχει συμβεί > και ας ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ κολλημένη στα τέρματα αλλά ίσως δημιουργίσει προβλημα στο καλώδιο από το σβηστήρι και να μη μπορεις να σταματίσεις τη μηχανή καθώς υπαρχει η περίπτωση η προπέλα σου να είναι σπασμένει.
Τρελό σενάριο (3)… προσγειώνεσε ΟΛΑ κανονικά ΑΛΛΑ δεν μπορεις να σβίσεις το μοτέρ <μου έχει σιμβή πέρυση> και με το Simonini να γυρίζει η προπέλα και να μη μπορείς να βάλεις χέρι πουθενά
αρα λοιπόν ένας ειναι ο πιο ασφαλής τρόπος να σβήσεις μηχανή
πάντος και τίποτα να μη κάνεις απλά θα σε πάει μέχρι ένα ορισμένο ύψος και μετα το μοτέρ θα χάσει την όση του αφου το μίγμα θα είναι πλούσιο στον λεπτο αέρα και θα έχει δυσλειτουργίες.
Άσε που θα σου δωθεί και η ευκαιρία να σπάσεις το ρεκόρ σου στο ύψους.
DON’T DO THIS
1)Αν το μηχανάκι μας έχει στοκ να το ψάχνουμε να το τραβήξουμε. Πιθανόν να μη το βρεις ποτέ.
2) να προσπαθούμε να βγάλουμε την πίπα από το μπουζί. Μεγάλος κίνδυνος να χτυπηθείς από προπέλα η να καείς απο την θερμοκρασία της μηχανής ή απο κατσαρομάλης να γίνεις με ίσια μαλιά και καρφάκια
3)προσπαθούμε να τραβήξουμε το λάστιχο της τροφοδοσίας καυσίμου, με σκοπό να μείνει από καύσιμο. Κίνδυνος ΦΩΤΙΑΣ
JUST DO THIS
1) Αντικατέστησε τα παλιά ξερά σωληνάκια καυσίμου με καινούργια σιλικόνης
2) κάνε ένα τεστ με σβηστή μηχανή και σιγουρέψου ότι μπορείς να τα διπλώσεις χωρίς να πηγαίνει το χέρι σου σε επικίνδυνα μέρη όπως προπέλα και εξάτμιση
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και Πέμ Ιαν 27, 2011 10:18 pm, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Μπράβο Βασίλη.Αυτή κι αν είναι πληροφορία! ιδίως το δεύτερο με το σβύσιμο.
Γράψτο και στο αλλο forum.
Γράψτο και στο αλλο forum.
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
σύντομα εδώ... τεχνικά θέματα με πολλές φωτογραφίες σχετικά με το μπουζί και το καρμπιρατέρ, δηλαδή την ΚΑΡΔΙΑ του παραμοτερ
ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ...
πηγή: πριν την επεξεργασία www.paramotor.gr
ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ...
πηγή: πριν την επεξεργασία www.paramotor.gr
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Eίναι στα Πολωνέζικα αλλά... ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!!
γιατί πολλά λέγονται τον τελευταίο καιρό για τον κίνδυνο πνιγμού
Έχεις σωσίβιο και δεν μασάς πάνω από νερό?
Πως να είναι άραγε αν έχεις ντεπόζιτο μεγάλο και άδειο από βενζίνη και πως είναι όταν είναι γεμάτο ή μικρό?
Πως είναι όταν το σωσίβιο είναι βαλμένο στο σκελετό <όπως τα έχουμε όλοι> και πως είναι να είναι γύρο από το λαιμό σου?
Η απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:
http://www.youtube.com/watch?v=m69zkQaDvvk
ΥΠ. υπάρχει βαρίδιο στη θέση του κινητήρα
Τελικά, και με σωσίβιο, αν φουσκώσει με επιτυχία, μπορει να μη γλυτώσεις για μερικούς από τους παρακάτω λόγους:
- εφεδρικό μπροστά στη κοιλιά σου
- κύματα στη θάλασσα
- κρύο νερό
- κράμπα στο πόδι
- φαγωμένος
- φοράς μποτάκια
- χοντρά ρούχα και μπουφάν
- έχεις μεγάλο και σχεδόν άδειο ντεπόζιτο από βενζίνα
- δεν έχεις φαλτσέτες
- δεν φροντίσεις να ρίξεις το φτερό μακριά και μπλέκεσε με τις αρντάνες
Αν ξέρετε Αγγλικά μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια που κάνει αυτός που έκανε το τεστ
After testing the water rescue system PPG, we came to the conclusion that the best solution for a pilot flying over the water bodies is to get the usual pneumatic lifejacket and clothing her directly at each other.
It is the safest alternative to the pilot.
You are welcome to watch the video of the tests, you can instantly see exactly what is happening with the pilot and Paramotor in different situations.
Δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι να είναι γύρο από το λαιμό.
γιατί πολλά λέγονται τον τελευταίο καιρό για τον κίνδυνο πνιγμού
Έχεις σωσίβιο και δεν μασάς πάνω από νερό?
Πως να είναι άραγε αν έχεις ντεπόζιτο μεγάλο και άδειο από βενζίνη και πως είναι όταν είναι γεμάτο ή μικρό?
Πως είναι όταν το σωσίβιο είναι βαλμένο στο σκελετό <όπως τα έχουμε όλοι> και πως είναι να είναι γύρο από το λαιμό σου?
Η απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί:
http://www.youtube.com/watch?v=m69zkQaDvvk
ΥΠ. υπάρχει βαρίδιο στη θέση του κινητήρα
Τελικά, και με σωσίβιο, αν φουσκώσει με επιτυχία, μπορει να μη γλυτώσεις για μερικούς από τους παρακάτω λόγους:
- εφεδρικό μπροστά στη κοιλιά σου
- κύματα στη θάλασσα
- κρύο νερό
- κράμπα στο πόδι
- φαγωμένος
- φοράς μποτάκια
- χοντρά ρούχα και μπουφάν
- έχεις μεγάλο και σχεδόν άδειο ντεπόζιτο από βενζίνα
- δεν έχεις φαλτσέτες
- δεν φροντίσεις να ρίξεις το φτερό μακριά και μπλέκεσε με τις αρντάνες
Αν ξέρετε Αγγλικά μπορείτε να διαβάσετε τα σχόλια που κάνει αυτός που έκανε το τεστ
After testing the water rescue system PPG, we came to the conclusion that the best solution for a pilot flying over the water bodies is to get the usual pneumatic lifejacket and clothing her directly at each other.
It is the safest alternative to the pilot.
You are welcome to watch the video of the tests, you can instantly see exactly what is happening with the pilot and Paramotor in different situations.
Δεν ξέρω γιατί αλλά εμένα δεν μου γεμίζει το μάτι να είναι γύρο από το λαιμό.
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση