how to apply Para-Shield

how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Δευτ Απρ 08, 2013 9:36 am

Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Δευτ Απρ 08, 2013 12:24 pm

πως να κανετε το πανι σας apco :p :p :lol: ...

σκοπεύεις να το εφαρμόσεις, να μας πεις τι λεει;


(ομολογώ οτι το βλέπω με μισό μάτι :lol: )


υγ. στο ebay υποστηριζει οτι βελτιωνει την πτητικη συμπεριφορά απ ολες τις απόψεις.. και στο glide, και στο φουσκωμα κλπ...
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Δευτ Απρ 08, 2013 1:49 pm

JollyRoger έγραψε:πως να κανετε το πανι σας apco


:shock: :anger: :D :badgrin:
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό vasilis » Δευτ Απρ 08, 2013 2:11 pm

Όλο το θέμα είναι να πετάς με καινούργιο
Παλιώνει, το πετάς στα σκουπίδια και ησυχάζεις.
Και μετά ότι πάρεις σε καινούργιο θα είναι σίγουρα καλύτερο.
Υπάρχουν ενα σορό καλούδια εκεί έξω, λεφτά να έχεις να τα χαίρεσαι.
Engine: Simonini 202cc
Wing: Powerglider 26
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό debill » Δευτ Απρ 08, 2013 2:25 pm

vasilis έγραψε:Όλο το θέμα είναι να πετάς με καινούργιο
Παλιώνει, το πετάς στα σκουπίδια και ησυχάζεις.
Και μετά ότι πάρεις σε καινούργιο θα είναι σίγουρα καλύτερο.
Υπάρχουν ενα σορό καλούδια εκεί έξω, λεφτά να έχεις να τα χαίρεσαι.


μπράβο billy συμφωνώ απόλυτα, αλλιώς οι κατασκευαστές αλεξιπτώτων θα χρησιμοποιούσαν το γνωστό πλαστικό τραπεζομάντηλο που έχουν οι μαμάδες μας στην κουζίνα, ναι αυτό με τα λουλουδάκια.
Οι ίδιοι προβληματισμοί πριν 10 χρόνια.

http://www.sky.gr/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28
debill.FlyProducts Top80 Advance E5 28
http://www.livetrack24.com
Το paramoter είναι ένας τεράστιος ανεμιστήρας στην πλάτη του πιλότου για να τον κρατάει δροσερό. Αυτό το καταλαβαίνουμε γιατί όταν σταματήσει να γυρνά ο ανεμιστήρας ο πιλότος ιδρώνει!!
Άβαταρ μέλους
debill
Site Admin
 
Δημοσ.: 195
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2004 10:15 am
Τοποθεσία: 2 θερμικά μπροστά

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Δευτ Απρ 08, 2013 2:46 pm

το προιον λεει οτι ειναι για την περίπτωση που θα πέταγες με αυτο το πανι ουτως η αλλως...

αλλα αν προσφερει κανεις καινουργιες πτερυγες σε οποιον προτίθεται να ψεκάσει καποια παλιά του... τότε κι εγώ το σκέφτομαι!! :toothy2:
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό vasilis » Δευτ Απρ 08, 2013 3:09 pm

JollyRoger έγραψε:το προιον λεει οτι ειναι για την περίπτωση που θα το πέταγες ουτως η αλλως...

αλλα αν προσφερει κανεις καινουργιες πτερυγες σε οποιον προτίθεται να ψεκάσει καποια παλιά του... τότε κι εγώ το σκέφτομαι!! :toothy2:


Τσάμπα πτήσεις και χωρίς κίνδυνο, γίνεται.?
Δεν ειναι καλύτερα καποιος να περιμένει να μαζέψει χρήματα για αγορά ενός καινούργιου απο το να ψεκάζει ένα παλιό πανί.?
Τώρα, αν κάποιος δεν μπορει να συγκεντρώσει χρήματα καλύτερα να κάνει κάποιο άλλο φθηνότερο άθλημα.
Σωστή λάθος, είναι η δικιά μου γνώμη και με αγάπη την μοιράζομαι εδώ στους φίλους παραμοτορίστες.
Engine: Simonini 202cc
Wing: Powerglider 26
Άβαταρ μέλους
vasilis
Friend
 
Δημοσ.: 289
Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
Τοποθεσία: Greece

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Δευτ Απρ 08, 2013 3:36 pm

Τα πράγματα είναι απλά κάποιος από μας που έχει γερασμένη πτέρυγα που πάει για κοντρολόπανο δοκιμάζει το προϊόν ξανακάνει πορόσιτι τεστ και βλέπει.....καλού κακού ξανακάνει πορόσιτι μετά από κάμποσες πτήσεις :D
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Δευτ Απρ 08, 2013 7:27 pm

Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Δευτ Απρ 08, 2013 7:41 pm

Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Δευτ Απρ 08, 2013 8:31 pm

Άντε Ντίνο δοκίμασε το εγώ εγκρίνω...στο Nucleon ε; όχι στο καινούριο; Τι έχεις να χάσεις;;
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Δευτ Απρ 08, 2013 9:12 pm

BARBATUS έγραψε:εγώ εγκρίνω...
εχεις τους λόγους σου :lol: :p



υγ. παντως, χωρις πλακα, μοιαζει καλη φαση για καποιες περιπτωσεις ατομων που μπορω να σκεφτω που πετανε κατι παναρχαια πανιά... κατι θα έσωνε... και η διαφορά στην ποιότητα του πανιού, ίσως αξίζει μακραν τα 30-40ευρώ...

υγ2. ψεκασμενο πανι με καλο porosity, ΔΕΝ ψονιζα :lol:
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τρί Απρ 09, 2013 12:42 am

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό μιά και απταιτε την τσέπη και την ασφάλειά μας.
Συνηθίζεται να υπάρχουν αστείες απαντήσεις,περιορισμένες η
αλήθεια είναι,αλλα οι αναγνώστες τις κρίνουν απο την ιστορία του εκάστοτε συγγραφέα,ολοι κρινόμαστε.
Ξέρω πάρα πολλά φτερά δύο τριών ή και μέχρι 5 ετών τα οποία δείχνουν και είναι, αποδεικνύοντάς το σε δύσκολες πτήσεις αξιόπλοα.Δυστυχώς μπορεί απο την πρώτη πτήση να πέσουν σε ακαθαρισίες,πούδρα χώμα,βρωμόνερα,λάσπες κλπ. και να λερώσουν.Επίσεις ο υπερβολικός ήλιος και η αμμος με την αλμύρα της θάλασσας,φθείρει δυσανάλογα το φτερό.Δηλαδή ενα φτερό που εχει καλές αντοχές και είναι στιβαρό,να δείχνει παλιό και να μην εχει και καλό πορόσιτυ.Τα σκούρα χρώματα αποροφόντας περισσότερη ακτινοβολία (πολλαπλάσια του λευκού και των άλλων ανοικτών χρωμάτων) βγάζουν πορόσιτυ πολύ χαμηλότερο των αλλων.
Αν υπάρχει ενα προϊόν που επαναφέρει και καθαρίζει το πανί, πού είναι το πρόβλημα.Ολα τα πράγματα χρειάζονται συντήρηση,το φτερό γιατί όχι.Βέβαια αυτό κοντράρει τα συμφέροντα των εμπόρων αλλα εμείς θα το κυνηγήσουμε.Αλωστε μετά την συντήρηση ποιός σου απαγορεύει να το περάσεις πορόσιτυ! Μου είπαν οτι χρεώνουν φθηνά κάπου στο πενηντάρι.Εγώ βέβαια δεν πλήρωσα δεκάρα για το NUKLEON γιατί δεν το είχα στείλει στόν Βλασόπουλο γιαυτό.Το εστειλα να μού ράψει τα σκισίματα.Αυτός ομως,νάναι καλά ο άνθρωπος,το είδε λέει οτι κάτι τρέχει και το πέρασε πορόσιτυ.Αφου λοιπόν είδε οτι δεν είναι εντάξει,οπως μου είπε το έραψε και μόλις το ετοίμασε μου είπε ελα να το πάρεις θέλω 400 ευρώ είχε πολύ δουλειά,και ξέρεις μην το πετάς γιατι δεν βγάζει καλό πορόσιτυ.Τέλος πάντων το ψωμάκι του να βγάλει ο καθένας οπως μπορεί,εγώ πάντως το πλήρωσα και μόλις το πήρα και το φούσκωσα με λίγο αεράκι,το καβαλάω..το παίζω λίγο..και μετά του δίνω στ'αυτιά με τις χειρότερες ταρζανιές που εχω κάνει.
Ολα τα φτερά, βουνήσια και ρεφλέξ πιστοποιούνται σε ελεύθερη πτήση χωρίς μηχανή.
Οσα ρεφλέξ εχουν πιστοποίηση την εχουν με κλειστά τα τρίμ.
Αρα ολοι μας που πετάμε ρεφλέξ οταν εχουμε ανοικτά τρίμ πετάμε με μή! πιστοποιημένο φτερό!
Οσοι εχουν κάνει φουσκώματα στις παραλίες με φρεσκαδούρα,ξέρουν οτι εκεί πετάνε και οι γαλότσες, γιατι???
Γιατί οση και νάναι η απώλεια, λόγω πορόσιτυ ενοώ,αντικρούεται απο την ορμή η οποία υπερβαίνει κατα πολύ τις συνθήκες πιστοποίησης.
Το παραμοτέρ εχοντας το επιπλέον βάρος και μηχανική δύναμη προώθησης, υποχρεώνει την πτέρυγα που εχει γ' αυτό και μεγαλύτερες μπούκες να (χάφτει) περισσότερο αέρα απο οσο και αν χάνει δημιουργώντας ως εκ τούτου και μεγαλύτερη πίεση απο την προβλεπόμενη στο εσωτερικό της και αυτό την καθιστά αξιόπλοη διατηρώντας γεναία την διαφορά ανω-κάτω πτέρυγας,η οποία και δημιουργεί την άντωση.
Αυτά ολα για πτέρυγες που πάσχουν μόνον απο πορόσιτυ.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό BARBATUS » Τρί Απρ 09, 2013 2:59 am

dinoshaidutis έγραψε:Αυτός ομως,νάναι καλά ο άνθρωπος,το είδε λέει οτι κάτι τρέχει και το πέρασε πορόσιτυ.Αφου λοιπόν είδε οτι δεν είναι εντάξει,οπως μου είπε το έραψε και μόλις το ετοίμασε μου είπε ελα να το πάρεις θέλω 400 ευρώ είχε πολύ δουλειά,και ξέρεις μην το πετάς γιατι δεν βγάζει καλό πορόσιτυ.


Αφου είδε οτι δεν είναι εντάξει με το πορόσιτυ δεν έπρεπε να σε πάρει τηλ και να σε ρωτήσει αν θες πάραυτα να το επισκευάσεις και θα στοιχίσει τοσο;;Δηλαδή σου είπε μ αλλα λόγια φέρε 400 ευρω και βαλτο στην ντουλαπα να το δείχνεις στα εγγονια σου;;

dinoshaidutis έγραψε: Ολα τα φτερά, βουνήσια και ρεφλέξ πιστοποιούνται σε ελεύθερη πτήση χωρίς μηχανή.


Έχει βγει εδώ και 6 μήνες περίπου πιστοποίηση για φτερά παραμοτέρ "Paramotor Certification EAPR" (αν καταλαβα καλα, αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με) αλλα δεν ξέρω με ποιες ενέργειες τα πιστοποιούν.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
BARBATUS
Friend
 
Δημοσ.: 411
Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Απρ 09, 2013 8:03 am

Kουλουβάχατα.
Τα σκούρα χρώματα αποροφόντας περισσότερη ακτινοβολία (πολλαπλάσια του λευκού και των άλλων ανοικτών χρωμάτων) βγάζουν πορόσιτυ πολύ χαμηλότερο των αλλων.


Συμβαινει ακριβώς το αντίθετο. τα ανοιχτα χρώματα ειναι ποιό ευαίσθητα στις UV.

Τέλος πάντων το ψωμάκι του να βγάλει ο καθένας οπως μπορεί,εγώ πάντως το πλήρωσα και μόλις το πήρα και το φούσκωσα με λίγο αεράκι,το καβαλάω..το παίζω λίγο..και μετά του δίνω στ'αυτιά με τις χειρότερες ταρζανιές που εχω κάνει.
:roll: :roll: :roll:

Ο νοών νοήτο. :!: :!: :!: :!:

Γιατί οση και νάναι η απώλεια, λόγω πορόσιτυ ενοώ,αντικρούεται απο την ορμή η οποία υπερβαίνει κατα πολύ τις συνθήκες πιστοποίησης.

:flamed: :flamed:
Ενα φτερο έχεις και προσπαθείς να μας κάνεις να ξεχάσουμε και οτι ξέρουμε !!!!Φαντάσου να εισουν και εμπορος :oops: :oops: :oops:

Η πιστοποίηση ΕΝ ή DHV ή DULV που δίνετε στα αλεξίπτωτα είναι για θέματα ασφάλειας και επιδόσεων. Δεν είναι για αντοχή στον χρόνο και το ποροσιτυ.
Στα ρεφλέξ ο βασικός έλεγχος για την πιστοποίηση είναι η αντοχή στα G στην συμπεριφορά του με κινητήρα και κλειστά τα τριμ. Με ανοικτά τα τριμ δεν ελέγχετε γιατί οι Γερμανικές εταιρίες πιστοποίησης DHV και DULV δεν δέχονται την λογική του ρεφλέξ όπως δεν δέχονται και τις μπανέλες στα πλαγιάς πάνω από 30 εκ. μήκος με σκοπό να προωθησούν τις γερμανικές εταιρίες κατασκευής αλεξιπτώτων. Αυτά δεν τα λέω εγώ είναι γνωστά σε όλον τον πλανήτη.





Το υλικό αυτό είναι ένα είδος υγρής σιλικόνης σαν τα σπρέι που βάζουμε στα ταμπλό των αυτοκινήτων σε συνδυασμό με διάφορα κολλώδη άλλα χημικά συστατικά ώστε να μειώνεται η δράση των UV. Είναι κάτι σαν το υλικό που χρησιμοποιεί η APCO σε ποιο λάιτ μορφή. Όταν ένα ύφασμα είναι τελειωμένο όσο και να του ρίξεις κοροϊδεύεις τον εαυτό σου γιατί οι ίνες του υφάσματος έχουν χάσει την αντοχή τους .
Αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος όταν το αλεξίπτωτο είναι καινούριο για να το προστατεύσει και να αντέξει πολύ περισσότερο ή όταν φτάσει στο μισό πορόσιτυ για να το ξανακάνει σχεδόν καινούριο.
Προτείνετε περισσότερο για περιοχές που άπτονται του ισημερινού και Βόριες υγρές περιοχές που το πανί βρίσκετε σε συνεχή επαφή με την υγρασία. Γκαζόν, χιόνι, και γενικά υγρασία στην ατμόσφαιρα.
Για μένα το υλικό αυτό δεν είναι άσχημο μιας και έχει δοκιμαστεί χρόνια τώρα και έχει αποτελέσματα.
Σε καμία περίπτωση δεν το συνιστώ σε τελειωμένα πανιά γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να είναι αρνητικό από πλευράς ασφάλειας.
Μην ξεχνάμε ότι όπως κουράζετε το ύφασμα κουράζονται και οι ραφές και οι αρτανες και το θυλάκια που δένουν οι αρτάνες και τα ενδιάμεσα χωρίσματα του αλεξιπτώτου και γενικά το σύνολο.
Όταν πρωτόβαλε η APCO αυτό το υλικό προκειμένου να το προωθήσει έδωσε στον Καραπούλιο που τα εμπορευόταν τότε μεγάλο αριθμό αλεξιπτώτων κάτω του κόστους και τα διέθεσε στην αγορά σε απίστευτες τιμές για την εποχή. Μιλάμε για το 95 -96. Μετά από 6 μήνες τα η σιλικόνη ξεκολλούσε στο σημείο των ραφών και φαινόταν σαν ξεφλουδισμένο.
Το καλό ήταν ότι τότε χρησιμοποιούσε όπως όλοι το κανονικό βαρύ σκάιτεξ ύφασμα και το πανί είχε την ιδία αντοχή με τα άλλα παρόλο το ξεφλούδισμα. Αργότερα αφού βελτίωσε την πρόσθετη σιλικόνη και δεν ξεφλούδιζε άλλαξε το ύφασμα σε αραιής πλέξης για να κερδίσει σε βάρος που λόγο της έχτρα σιλικόνης της εποχής ήταν βαρύ.
Το να αμφισβητούμε το Βλασσόπουλο ή τον κάθε Βλασσόπουλο που δεν έχει κανένα όφελος (δεν νομίζω να σε ώθησε να αγοράσεις δικό του αλεξίπτωτο) περαν του μεροκάματου (τριχες)δεν κανουμε καλό στον χώρο. Μπορείς να το στείλεις και στον Φυσερό για μια δεύτερη γνώμη.
Τα υφάσματα που χρησιμοποιούν όλοι αντέχουν γύρο στις 250 ώρες σε έκθεση στον δυνατό Ήλιο (πετά δεν πετά) και σε υγρασίες που ποιο πολύ ζημιά κάνουν στις αρτάνες που συρρικνώνεται και αλλάζουν τη γεωμετρία του αλεξιπτώτου.
Αν έχουμε κάνει πάνω από 200 ώρες σε ένα χρόνο, το έχουμε αφήσει απλωμένο άλλες 50-80 ώρες μας έχει πέσει και δυο φορές στην θάλασσα τι να ψάχνουμε από κει και περά.
Γιαυτό θεωρώ όπως και όλοι οι κατασκευαστές και εμπόροι, ότι το αλεξίπτωτο πρέπει να ελέγχετε κάθε χρόνο ανάλογα με τις ώρες που βάζουμε για ποροσιτυ και μήκος αρτανών.
Φυσικά απαραίτητη είναι η έκδοση πιστοποιητικού έλεγχου για να γνωρίζουμε ακριβώς σε τι κατάσταση βρίσκετε το αλεξίπτωτο που κρέμεται σωματική μας ακεραιότητα και η ζωή μας. (μήπως κινδυνολογώ ??)
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Τρί Απρ 09, 2013 10:54 am

dinoshaidutis έγραψε: Οσοι εχουν κάνει φουσκώματα στις παραλίες με φρεσκαδούρα,ξέρουν οτι εκεί πετάνε και οι γαλότσες, γιατι???
Γιατί οση και νάναι η απώλεια, λόγω πορόσιτυ ενοώ,αντικρούεται απο την ορμή η οποία υπερβαίνει κατα πολύ τις συνθήκες πιστοποίησης.
Το παραμοτέρ εχοντας το επιπλέον βάρος και μηχανική δύναμη προώθησης, υποχρεώνει την πτέρυγα που εχει γ' αυτό και μεγαλύτερες μπούκες να (χάφτει) περισσότερο αέρα απο οσο και αν χάνει δημιουργώντας ως εκ τούτου και μεγαλύτερη πίεση απο την προβλεπόμενη στο εσωτερικό της και αυτό την καθιστά αξιόπλοη διατηρώντας γεναία την διαφορά ανω-κάτω πτέρυγας,η οποία και δημιουργεί την άντωση.
Αυτά ολα για πτέρυγες που πάσχουν μόνον απο πορόσιτυ.
η πτέρυγα πετάει παντα ως προς τον αέρα(και οχι ως προς το έδαφος), και πάντα ανάλογα με τα κιλά που είναι φορτωμένη...

έτσι μια πτέρυγα που κάνει καποιος φουσκώματα, ειναι απλώς φορτωμένη με λιγότερα κιλά απο τα κιλά που την πετάει κανεις, και ως εκ τουτου απλώς συμπεριφέρεται λιγότερο νευρικά...



επισης... οταν το πανι δεν εχει καλη πορωσιμότητα, σημαινει οτι ο αέρας απο μέσα βγαίνει προς τα έξω... που σημαίνει οτι το στρώμα αέρα που γλυστράει κολλημένο πάνω στο ύφασμα του αλεξιπτώτου και που για αυτο το λογο πετάει και δεν στολάρει.. προφανώς θα έχει την τάση να ξεκολήσει, αφου το "σπρώχνει" ο αέρας που περνάει μέσα απο το ύφασμα...
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Απρ 09, 2013 11:16 am

JollyRoger έγραψε:
dinoshaidutis έγραψε: Οσοι εχουν κάνει φουσκώματα στις παραλίες με φρεσκαδούρα,ξέρουν οτι εκεί πετάνε και οι γαλότσες, γιατι???
Γιατί οση και νάναι η απώλεια, λόγω πορόσιτυ ενοώ,αντικρούεται απο την ορμή η οποία υπερβαίνει κατα πολύ τις συνθήκες πιστοποίησης.
Το παραμοτέρ εχοντας το επιπλέον βάρος και μηχανική δύναμη προώθησης, υποχρεώνει την πτέρυγα που εχει γ' αυτό και μεγαλύτερες μπούκες να (χάφτει) περισσότερο αέρα απο οσο και αν χάνει δημιουργώντας ως εκ τούτου και μεγαλύτερη πίεση απο την προβλεπόμενη στο εσωτερικό της και αυτό την καθιστά αξιόπλοη διατηρώντας γεναία την διαφορά ανω-κάτω πτέρυγας,η οποία και δημιουργεί την άντωση.
Αυτά ολα για πτέρυγες που πάσχουν μόνον απο πορόσιτυ.
η πτέρυγα πετάει παντα ως προς τον αέρα(και οχι ως προς το έδαφος), και πάντα ανάλογα με τα κιλά που είναι φορτωμένη...

έτσι μια πτέρυγα που κάνει καποιος φουσκώματα, ειναι απλώς φορτωμένη με λιγότερα κιλά απο τα κιλά που την πετάει κανεις, και ως εκ τουτου απλώς συμπεριφέρεται λιγότερο νευρικά...



επισης... οταν το πανι δεν εχει καλη πορωσιμότητα, σημαινει οτι ο αέρας απο μέσα βγαίνει προς τα έξω... που σημαίνει οτι το στρώμα αέρα που γλυστράει κολλημένο πάνω στο ύφασμα του αλεξιπτώτου και που για αυτο το λογο πετάει και δεν στολάρει.. προφανώς θα έχει την τάση να ξεκολήσει, αφου το "σπρώχνει" ο αέρας που περνάει μέσα απο το ύφασμα...


Ακριβώς ετσι.
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τρί Απρ 09, 2013 12:17 pm

Μπράβο ρε Άρη για τη διόρθωση, στα μηχανικά πάσχω λίγο, απλώς ότι διαβάζω από σας.
Αλλά δεν είδα τόσα χρόνια να γράφει κανένας για συντήρηση πτέρυγας.
Όψιμα έρχεσαι να μας γράψεις αυτά που βλέπουμε στα βίντεο και διαβάζουμε στα ποστ του εξωτερικού. Αυτά ομως εγω ο άσχετος τα δημοσίευσα προς γνώσιν όλων, εσύ μας τα ξαναγράφεις?
Επίσης να περιορίζεσαι στην ουσία και να μην υπερθεματίζεις και μάλιστα άδικα. Εγώ δεν αμφισβήτησα τον μηχανισμό porosity ούτε τον Βλασσόπουλο, γιατί γράφεις μπούρδες;
Το Nucleon μου είναι παραγωγής Φεβρουάριου 2010, και όλοι ξέρετε ότι δέν αφήνω λεπτό τα εργαλεία μου απροστάτευτα. Πως λοιπόν έφτασε σε τέτοιο σημείο;
Και μια και ο λόγος το έφερε, πριν λίγο καιρό έγραψες κάτι για το θρυλικό Revolution που είχες (το μπλε). Αυτό το φτερό που το έσερνες τόσα χρόνια στα λιβάδια και στις παραλίες το συντήρησες ποτέ? Το πέρασες porosity ή το πετούσες έτσι;
Εγώ ψάχνω για το καλύτερο για όλους. Αν αυτό το βρει κάποιος, δε με νοιάζει ποιος είναι, θα το υποστηρίξω. Και αφού συμφωνείς ότι πτέρυγες που φτάσαν στο μισό porosity αυτό το υγρό τις κάνει καινούργιες, υποθέτω ότι αυτές που δεν έχουν καθόλου θα τις κάνει να έχουν το μισό.
Όσο για την Apco και τις νάυλον σακούλες που γελούσαμε (δίνει 300 ώρες guaranteed). Και ρίξτε μια ματιά στο Nucleon το καινούριο του Χάρη για να δείτε τι σας θυμίζει το ύφασμα; Μήπως νάυλον;
Χαίρομαι τελικά που συμφωνούμε έστω και με αυτόν τον ανορθόδοξο τρόπο. Νομίζω επίσης οτι και οι υπόλοιπη παρέα και οι αναγνώστες αποκόμισαν κάτι και το νερό μπήκε στο αυλάκι. Αναμένετε νεώτερα.
Κεφαλάκια χαμογελαστά (τρία).
Κεφαλάκια κλαμένα μουνιά (πέντε).
Πριονάκια-ομπρελίτσες-διαολάκια-μισό κιλό.
Καλή αντάμωση!!!
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Απρ 09, 2013 2:02 pm

Αφου λοιπόν είδε οτι δεν είναι εντάξει,οπως μου είπε το έραψε και μόλις το ετοίμασε μου είπε ελα να το πάρεις θέλω 400 ευρώ είχε πολύ δουλειά,και ξέρεις μην το πετάς γιατι δεν βγάζει καλό πορόσιτυ.Τέλος πάντων το ψωμάκι του να βγάλει ο καθένας οπως μπορεί,εγώ πάντως το πλήρωσα και μόλις το πήρα και το φούσκωσα με λίγο αεράκι,το καβαλάω..το παίζω λίγο..και μετά του δίνω στ'αυτιά με τις χειρότερες ταρζανιές που εχω κάνει.

Εγώ δεν αμφισβήτησα τον μηχανισμό porosity ούτε τον Βλασσόπουλο, γιατί γράφεις μπούρδες;
Αλλά δεν είδα τόσα χρόνια να γράφει κανένας για συντήρηση πτέρυγας.
Όψιμα έρχεσαι να μας γράψεις αυτά που βλέπουμε στα βίντεο και διαβάζουμε στα ποστ του εξωτερικού. Αυτά ομως εγω ο άσχετος τα δημοσίευσα προς γνώσιν όλων, εσύ μας τα ξαναγράφεις?


Δεν τα ξαναγράφω, ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΙΕΣ.
Εχω γράψει ουκ ολιγες φορες αλλά η γνωση μου δεν μετρα γιατι ειμαι έμπορος. Οταν ο Δημήτρης πριν 2 μηνες θελησε να πουλήσει το Fusion που πηρε απο εσένα,(κατασκευης 2009) του ζητησα να το παει για ελεγχο. Στον ελεγχο ειχε 330 ή 350 πορόσιτυ που σημαινει οτι εχει σχεδόν αλλο τοσο ΖΩΉ και απο κει συν τα χρόνια βγήκε η τιμή.
Πως αλλιώς μπορεις να κοστολογίσεις ενα αλεξίπτωτο???.
Εγώ ψάχνω για το καλύτερο για όλους. Αν αυτό το βρει κάποιος, δε με νοιάζει ποιος είναι, θα το υποστηρίξω. Και αφού συμφωνείς ότι πτέρυγες που φτάσαν στο μισό porosity αυτό το υγρό τις κάνει καινούργιες, υποθέτω ότι αυτές που δεν έχουν καθόλου θα τις κάνει να έχουν το μισό.

Λάθος
Όταν ένα ύφασμα είναι τελειωμένο όσο και να του ρίξεις κοροϊδεύεις τον εαυτό σου γιατί οι ίνες του υφάσματος έχουν χάσει την αντοχή τους .
Αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος όταν το αλεξίπτωτο είναι καινούριο για να το προστατεύσει και να αντέξει πολύ περισσότερο ή όταν φτάσει στο μισό πορόσιτυ για να το ξανακάνει σχεδόν καινούριο.
Όσο για την Apco και τις νάυλον σακούλες που γελούσαμε (δίνει 300 ώρες guaranteed). Και ρίξτε μια ματιά στο Nucleon το καινούριο του Χάρη για να δείτε τι σας θυμίζει το ύφασμα; Μήπως νάυλον;

Εγω δεν μιλησα για σακούλες. Μιλησα για την ιστορία του υλικού.
Προτείνετε περισσότερο για περιοχές που άπτονται του ισημερινού και Βόριες υγρές περιοχές που το πανί βρίσκετε σε συνεχή επαφή με την υγρασία. Γκαζόν, χιόνι, και γενικά υγρασία στην ατμόσφαιρα.
Για μένα το υλικό αυτό δεν είναι άσχημο μιας και έχει δοκιμαστεί χρόνια τώρα και έχει αποτελέσματα.
Σε καμία περίπτωση δεν το συνιστώ σε τελειωμένα πανιά γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να είναι αρνητικό από πλευράς ασφάλειας.
Μην ξεχνάμε ότι όπως κουράζετε το ύφασμα κουράζονται και οι ραφές και οι αρτανες και το θυλάκια που δένουν οι αρτάνες και τα ενδιάμεσα χωρίσματα του αλεξιπτώτου και γενικά το σύνολο.
Όταν πρωτόβαλε η APCO αυτό το υλικό προκειμένου να το προωθήσει έδωσε στον Καραπούλιο που τα εμπορευόταν τότε μεγάλο αριθμό αλεξιπτώτων κάτω του κόστους και τα διέθεσε στην αγορά σε απίστευτες τιμές για την εποχή. Μιλάμε για το 95 -96. Μετά από 6 μήνες τα η σιλικόνη ξεκολλούσε στο σημείο των ραφών και φαινόταν σαν ξεφλουδισμένο.
Το καλό ήταν ότι τότε χρησιμοποιούσε όπως όλοι το κανονικό βαρύ σκάιτεξ ύφασμα και το πανί είχε την ιδία αντοχή με τα άλλα παρόλο το ξεφλούδισμα. Αργότερα αφού βελτίωσε την πρόσθετη σιλικόνη και δεν ξεφλούδιζε άλλαξε το ύφασμα σε αραιής πλέξης για να κερδίσει σε βάρος που λόγο της έχτρα σιλικόνης της εποχής ήταν βαρύ.

Καλό θα είναι όταν λέμε κάτι να ξέρουμε καλά τι λέμε.

Αγόρασες ένα αλεξίπτωτο από την Ιταλία μη γνωρίζοντας τι μεταχείριση είχε πριν το πάρεις εσύ. Το πετάς πάνω από 200 ώρες και ψάχνεις να βρεις τι φταίει ?.

Το Revolution ( Φώτο προφίλ )το δικό μου ναι μετά από 5 χρόνια το πέρασα ποροσιτυ στον Φυσερό για να το πουλήσω και έδηξε 370 μονάδες.
οι δε αρτανες αν και μαυρισμένες κοντά στα χειριστήρια ήταν σε άριστη κατάσταση . Γιαυτό και το πούλησα με την πιστοποίηση, αλλιώς θα το έκανα διακοσμητική τέντα ή ανεμουροουρά όπως έχω κάνει πολλά.
θα μου πεις όλα τα αλεξίπτωτα σου είναι έτσι?
Όχι βέβαια απλά μερικές φορές τυχαίνει για διάφορους λόγους.

Όσο για την Apco και τις νάιλον σακούλες που γελούσαμε (δίνει 300 ώρες guaranteed).


Εγώ δεν γέλασα απλά διατύπωσα τις αμφιβολίες μου όσον αφορά τον σχεδιασμό και τον βαθμό ασφάλειας που έχει η Apco γνωρίζοντας την ιστορία της από τα πρώτα βήματα. Με το starlite της Apco πετούσα ελεύθερο 3 χρόνια, δυστυχώς τότε δεν υπήρχε η ευκολία της ψηφιακής μηχανής.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τρί Απρ 09, 2013 5:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τρί Απρ 09, 2013 5:31 pm

Συμφωνώ με τον Jolly η πτέρυγα θα εχει δυσανάλογη οπισθέλκουσα και θα εχει δραματικό glide αλλα το μηχανάκι αλλάζοντας την γωνία της την σπρώχνει προς τα πάνω και διατηρεί την πτήση.
Κάτι ανάλογο με μικρή πτέρυγα,πολλά κιλά πιλότος,μεγάλο μηχανάκι.
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό aris » Τρί Απρ 09, 2013 5:44 pm

:shock: :shock: :shock:
Μην αμελείτε να παίρνετε την πτήση σας.
http://www.youtube.com/profile?user=ariskol
www.ppg.gr
Άβαταρ μέλους
aris
Friend
 
Δημοσ.: 645
Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
Τοποθεσία: Λουτράκι

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό jollyroger » Τρί Απρ 09, 2013 8:47 pm

χμμ.. ναι κι εγω μπερδευτηκα.. δε βλεπω να εννοησα κατι τετοιο ή δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, ντινο..
Άβαταρ μέλους
jollyroger
Friend
 
Δημοσ.: 318
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm

Re: how to apply Para-Shield

Δημοσίευσηαπό dinoshaidutis » Τετ Απρ 10, 2013 7:32 am

Εχετε δίκιο μπερδεύτηκα, στην τελευταία παρατήρηση.Αλλα και συ Αρη δεν παίζεσαι.Εχοντας 10% δίκιο ,αρπάζεσαι και κρεμάς 90% ασχετα.Οσο γι'αυτά που γράφω για την πτέρυγά μου είναι ακριβής απομαγνητοφώνηση χωρίς καμία υπερβολή!
Άβαταρ μέλους
dinoshaidutis
Friend
 
Δημοσ.: 435
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am


Επιστροφή στο Μοτέρ & Αλεξίπτωτα

  • Συνολικά υπάρχουν 24 μέλη συνδεδεμένα: 0 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 24 επισκέπτες (με βάση ενεργά μέλη που έχουν συνδεθεί τα τελευταία 5 λεπτά)
  • Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 605 την Κυρ Ιουν 02, 2024 10:55 pm
  • Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες