400 χλμ με παραμοτερ-Αντιγ απο το paramotor.gr 9-2-11 XAΡΗΣ
1 Δημοσίευση
• Σελίδα 1 από 1
400 χλμ με παραμοτερ-Αντιγ απο το paramotor.gr 9-2-11 XAΡΗΣ
Οι δύσκολες συνθήκες το κατέστησαν 400 χιλιόμετρα αγώνα paramotor μέσω της Ανδαλουσίας, στην Ισπανία, ακόμη πιο σκληρή από ό, τι αναμενόταν την Κυριακή 30 Ιανουαρίου. 24 πιλότοι είχαν εγγραφεί 22 από τους οποίους απογειώθηκε, και μόνο δύο εξ αυτών, Μπενίτο και Alfonso Redondo (1ο paratrike), κατάφερε να πετύχει τον στόχο, αλλά όχι πριν από την αντιμετώπιση όλων των ειδών τα συμβάντα και αφήνοντας πίσω τους πολλά σπασμένα κινητήρες.
Δυτική ανέμου ότι σε ορισμένους τομείς φύσηξε σε πάνω από 30 χλμ/ώρα, σύννεφα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του τρόπου με τον κατά μήκος του ποταμού Γουαδαλκιβίρ και ακόμη δραστηριότητα θύελλα και βροχή, περίπλοκα πράγματα για τους συμμετέχοντες στο Desafio Γκουανταλκιβίρ 400. Ο πιλότος από τη Μαδρίτη, Μπενίτο Sousa, από την εμπειρία του πρώτου ανταγωνιστική, πήρε το βραβείο των 3.000 ευρώ μετά από μια δύσκολη-ώρες πτήσης 10 με δύο στάσεις για ανεφοδιασμό.
Χάρη σε ένα συνδυασμό των δεξιοτήτων πιλοτικά, αντοχή και καλή τύχη, εκτός από την F200 του paramotor Airfer που άντεξε τις κακουχίες "με σταθερή έλικα του άνθρακα, αλλά δεν δονήσεις σε όλους», και ένα Dudek Synthesis αλεξίπτωτο πλαγιάς, Μπενίτο προσγειώθηκε μόνο στην παραλία των Chipiona στις 18:20.
-Flear «κλαμπ mate Flear», Alfonso Redondo, ήταν η πρώτη trike και ο δεύτερος και τελευταίος συμμετέχων την επίτευξη του γκολ στον paratrike του Airfer με Bailey V4 (4 αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο) κινητήρα και ένα Dudek Plasma πτέρυγα. Είχε αντιμετωπίσει μια συντριβή-προσγείωσης νωρίτερα αλλά ξεκίνησε και πάλι, ακόμη κι αν δεν ένοιωθε καλά και είχε βρεγμένα ρούχα για (!). Δεν υπήρχε χρηματικό έπαθλο σε αυτόν τον αγώνα για την trikes, μόνο για το πρώτο πόδια-paramotor, αλλά Alfonso έλαβε C1 trike από Airfer (χωρίς κινητήρα) ως έπαθλο.
Η περιπέτεια ξεκίνησε στις 8:15 π.μ.. με όλους τους πιλότους να απογειωθεί από το αεροδρόμιο του Beas de Segura σε Jaen, και τα πρώτα προβλήματα. Luis Castellanos, με βλάβη του κινητήρα, και Juan Perales, ο οποίος κατεστραμμένο μηχανή του σε μια προσπάθεια εκτόξευσης, ήταν θεμελιωμένη σε συνδυασμό με τον παλαίμαχο Dani Martinez, ο οποίος εργάζεται για τα προβλήματα με τον κινητήρα του, ενώ οι 21 ανταγωνιστές έτρεξαν μακριά ακριβώς τη στιγμή που το σήμα της εκκίνησης για την φυλή φωτισμένο στις 8:45. Απογειώνεται μισή ώρα αργότερα, ο Dani έκανε μια θεαματική άνοδο στην κορυφαία ομάδα.
Ήδη από την αρχή τους ανταγωνιστές είχαν προβλήματα με τα σύννεφα και ομίχλη, και οι πιλότοι πειρατών εγκατέλειπαν το ένα μετά το άλλο, λόγω μηχανικών προβλημάτων είτε με δική της απόφαση, καθώς θεώρησαν ότι οι συνθήκες δεν ήταν ασφαλείς για τον αγώνα. Ο Οργανισμός αποφάσισε να καταργήσει την turnpoint στην Κόρδοβα, λόγω του νέφους καταιγίδα αυτόν τον τρόπο. Οι πιλότοι που είναι επικεφαλής του αγώνα πήρε το μέγιστο κίνδυνο, καθώς ορισμένες εταιρείες που πετούν κάτω από το στρώμα των νεφών και κάποια παραπάνω, που δεν προβολή των πιθανών ζωνών προσγείωσης μέχρι και 80 χιλιομέτρων!
Πετώντας σαν αυτό κατέστρεψε τα σχέδια για κάποια πιλότους. Cesar Maldonado, μετά την απογείωσή του από την τρίτη προσπάθεια φορτωμένο με 40 λίτρα στην πλάτη του, πήρε την κακή απόφαση που κινείται με τα σύννεφα για να καταλήξει σε πυκνή ομίχλη, η οποία τον ανάγκασε να γυρίσει πίσω και να βρούμε ένα σαφές σημείο όπου θα μπορούσε να προσγειωθεί - μαζί με μια σειρά άλλων πιλότων.
Μια ομάδα χειριστών πήρε στροφές για την ηγεσία: πρώην παγκόσμιους πρωταθλητές Mathieu Rouanet (FR) και Ramón Morillas (ES), Juanjo García, Dani Martínez, Alfonso και Μπενίτο.
Έως τα μέσα του αγώνα του ανεφοδιασμού σταματά είχε ήδη καθυστερήσει αρκετά πιλότους και περιστατικά συνέβησαν το ένα μετά το άλλο, για τον καθορισμό του αγώνα.
Πέρασε από την πόλη της Bailen, Ραμόν Morillas άρχισε να χάνει την ισχύ του κινητήρα στο RM80 του και αναγκάστηκε να προσγειωθεί, αλλά μετά από να χάσει πολύτιμο χρόνο, αποφάσισε να συνεχίσει τον αγώνα με ένα άλλο paramotor ότι δεν ήταν προετοιμασμένη. Αυτό τον ανάγκασε να κάνει τρεις στάσεις για ανεφοδιασμό και, τέλος, δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί ο στόχος για την ώρα: μετά από 10 ώρες του αγώνα τελείωσε μόλις 30 χλμ από τη γραμμή του τερματισμού, παίρνοντας τη δεύτερη θέση του πόδια-class.
Juanjo Garcia απογειώθηκε με 50 λίτρα καυσίμου για να κάνουμε τον αγώνα χωρίς διακοπή? Ωστόσο, ως καύσιμο δαπανήθηκαν από το κέντρο βάρους ασύμμετρες το paramotor έως ότου ο πιλότος διαπίστωσε ο ίδιος κλίνει προς τα εμπρός. Αυτό προκάλεσε ένα από τα πέδη λαβές για να αγγίξει την έλικα με επακόλουθες ζημιές τόσο στο φρένο και το στήριγμα που τον ανάγκασε να προσγειωθεί.
Dani Martinez προσγειώθηκε για ανεφοδιασμό σε καύσιμα και όταν προσπαθούσε να απογειωθεί χτύπησε κατά λάθος τον έλικα, με τον αντίχειρα, που υποφέρουν από σοβαρό τραυματισμό που τον έστειλε στο νοσοκομείο.
Mathieu πραγματοποίησε μία εκπληκτική ανεφοδιασμού εν πτήσει, μαζεύοντας ένα ρεζερβουάρ από κινούμενο όχημα το οποίο αργότερα μεταφέρθηκε στο δοχείο paramotor του - χωρίς να αγγίξει το έδαφος. Δυστυχώς, μετά από 7,5 ώρες πτήσης βλάβη κινητήρα τον ανάγκασε να προσγειωθεί.
Τα πράγματα δεν ήταν εύκολα για Alfonso είτε, που απογειώθηκε στις paratrike με 60 κιλά καυσίμου για έναν μη απευθείας πτήση. Όταν προσπαθούσε να σηματοδοτήσει μια turnpoint που ήταν κάτω από μια καταιγίδα, υπέστη ισχυρές αναταράξεις και downdrafts ότι δεν μπορούσε να αντισταθμίσει με κινητήρα ισχύος του και τελείωσε επί τόπου, στιγμή κατά την οποία ο Μπενίτο τον έξω πέταξε. Alfonso είχε κάποιες μικρές ζημιές σε trike του, αλλά μετά την ανάκτηση από το περιστατικό επανήλθε πτήσης και κατάφερε να πετύχει τον στόχο για την δεύτερη θέση.
Benito Sousa ήταν η έκπληξη του Desafio? Σχέδιο πτήσης του περιλαμβάνονται δύο στάσεις, αλλά για το δεύτερο είχε να περιμένει για την ομάδα του εδώ και πολύ καιρό. Χάρη στη γενναιοδωρία του Ντάνι να του δώσει καύσιμο του μετά το ατύχημα, Μπενίτο θα μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα σε καλή θέση.
Όταν ο διαγωνισμός τελείωσε, οι χειριστές και οι διοργανωτές συγκεντρώθηκαν για να κατεβάσετε τραγούδια και να γιορτάσει Μπενίτο νίκη.
* Από Ojovolador συγχαίρουμε για την επιτυχία αυτής της περιπέτειας ελπίζοντας ότι θα δούμε περισσότερες εκδόσεις Desafio Γουαδαλκιβίρ στο μέλλον. Ευχόμαστε Dani ταχεία ανάρρωση.
Δίπλα ξεκίνησε κατηγορία:
1η Benito Sousa
2η Morillas Ramón
Τρίτες Rouanet Mathieu
Trike:
1η Redondo Alfonso
+ Πληροφορίες & φωτογραφίες: http://desafioguadalquivir400.blogspot.com/
Δυτική ανέμου ότι σε ορισμένους τομείς φύσηξε σε πάνω από 30 χλμ/ώρα, σύννεφα καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του τρόπου με τον κατά μήκος του ποταμού Γουαδαλκιβίρ και ακόμη δραστηριότητα θύελλα και βροχή, περίπλοκα πράγματα για τους συμμετέχοντες στο Desafio Γκουανταλκιβίρ 400. Ο πιλότος από τη Μαδρίτη, Μπενίτο Sousa, από την εμπειρία του πρώτου ανταγωνιστική, πήρε το βραβείο των 3.000 ευρώ μετά από μια δύσκολη-ώρες πτήσης 10 με δύο στάσεις για ανεφοδιασμό.
Χάρη σε ένα συνδυασμό των δεξιοτήτων πιλοτικά, αντοχή και καλή τύχη, εκτός από την F200 του paramotor Airfer που άντεξε τις κακουχίες "με σταθερή έλικα του άνθρακα, αλλά δεν δονήσεις σε όλους», και ένα Dudek Synthesis αλεξίπτωτο πλαγιάς, Μπενίτο προσγειώθηκε μόνο στην παραλία των Chipiona στις 18:20.
-Flear «κλαμπ mate Flear», Alfonso Redondo, ήταν η πρώτη trike και ο δεύτερος και τελευταίος συμμετέχων την επίτευξη του γκολ στον paratrike του Airfer με Bailey V4 (4 αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο) κινητήρα και ένα Dudek Plasma πτέρυγα. Είχε αντιμετωπίσει μια συντριβή-προσγείωσης νωρίτερα αλλά ξεκίνησε και πάλι, ακόμη κι αν δεν ένοιωθε καλά και είχε βρεγμένα ρούχα για (!). Δεν υπήρχε χρηματικό έπαθλο σε αυτόν τον αγώνα για την trikes, μόνο για το πρώτο πόδια-paramotor, αλλά Alfonso έλαβε C1 trike από Airfer (χωρίς κινητήρα) ως έπαθλο.
Η περιπέτεια ξεκίνησε στις 8:15 π.μ.. με όλους τους πιλότους να απογειωθεί από το αεροδρόμιο του Beas de Segura σε Jaen, και τα πρώτα προβλήματα. Luis Castellanos, με βλάβη του κινητήρα, και Juan Perales, ο οποίος κατεστραμμένο μηχανή του σε μια προσπάθεια εκτόξευσης, ήταν θεμελιωμένη σε συνδυασμό με τον παλαίμαχο Dani Martinez, ο οποίος εργάζεται για τα προβλήματα με τον κινητήρα του, ενώ οι 21 ανταγωνιστές έτρεξαν μακριά ακριβώς τη στιγμή που το σήμα της εκκίνησης για την φυλή φωτισμένο στις 8:45. Απογειώνεται μισή ώρα αργότερα, ο Dani έκανε μια θεαματική άνοδο στην κορυφαία ομάδα.
Ήδη από την αρχή τους ανταγωνιστές είχαν προβλήματα με τα σύννεφα και ομίχλη, και οι πιλότοι πειρατών εγκατέλειπαν το ένα μετά το άλλο, λόγω μηχανικών προβλημάτων είτε με δική της απόφαση, καθώς θεώρησαν ότι οι συνθήκες δεν ήταν ασφαλείς για τον αγώνα. Ο Οργανισμός αποφάσισε να καταργήσει την turnpoint στην Κόρδοβα, λόγω του νέφους καταιγίδα αυτόν τον τρόπο. Οι πιλότοι που είναι επικεφαλής του αγώνα πήρε το μέγιστο κίνδυνο, καθώς ορισμένες εταιρείες που πετούν κάτω από το στρώμα των νεφών και κάποια παραπάνω, που δεν προβολή των πιθανών ζωνών προσγείωσης μέχρι και 80 χιλιομέτρων!
Πετώντας σαν αυτό κατέστρεψε τα σχέδια για κάποια πιλότους. Cesar Maldonado, μετά την απογείωσή του από την τρίτη προσπάθεια φορτωμένο με 40 λίτρα στην πλάτη του, πήρε την κακή απόφαση που κινείται με τα σύννεφα για να καταλήξει σε πυκνή ομίχλη, η οποία τον ανάγκασε να γυρίσει πίσω και να βρούμε ένα σαφές σημείο όπου θα μπορούσε να προσγειωθεί - μαζί με μια σειρά άλλων πιλότων.
Μια ομάδα χειριστών πήρε στροφές για την ηγεσία: πρώην παγκόσμιους πρωταθλητές Mathieu Rouanet (FR) και Ramón Morillas (ES), Juanjo García, Dani Martínez, Alfonso και Μπενίτο.
Έως τα μέσα του αγώνα του ανεφοδιασμού σταματά είχε ήδη καθυστερήσει αρκετά πιλότους και περιστατικά συνέβησαν το ένα μετά το άλλο, για τον καθορισμό του αγώνα.
Πέρασε από την πόλη της Bailen, Ραμόν Morillas άρχισε να χάνει την ισχύ του κινητήρα στο RM80 του και αναγκάστηκε να προσγειωθεί, αλλά μετά από να χάσει πολύτιμο χρόνο, αποφάσισε να συνεχίσει τον αγώνα με ένα άλλο paramotor ότι δεν ήταν προετοιμασμένη. Αυτό τον ανάγκασε να κάνει τρεις στάσεις για ανεφοδιασμό και, τέλος, δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί ο στόχος για την ώρα: μετά από 10 ώρες του αγώνα τελείωσε μόλις 30 χλμ από τη γραμμή του τερματισμού, παίρνοντας τη δεύτερη θέση του πόδια-class.
Juanjo Garcia απογειώθηκε με 50 λίτρα καυσίμου για να κάνουμε τον αγώνα χωρίς διακοπή? Ωστόσο, ως καύσιμο δαπανήθηκαν από το κέντρο βάρους ασύμμετρες το paramotor έως ότου ο πιλότος διαπίστωσε ο ίδιος κλίνει προς τα εμπρός. Αυτό προκάλεσε ένα από τα πέδη λαβές για να αγγίξει την έλικα με επακόλουθες ζημιές τόσο στο φρένο και το στήριγμα που τον ανάγκασε να προσγειωθεί.
Dani Martinez προσγειώθηκε για ανεφοδιασμό σε καύσιμα και όταν προσπαθούσε να απογειωθεί χτύπησε κατά λάθος τον έλικα, με τον αντίχειρα, που υποφέρουν από σοβαρό τραυματισμό που τον έστειλε στο νοσοκομείο.
Mathieu πραγματοποίησε μία εκπληκτική ανεφοδιασμού εν πτήσει, μαζεύοντας ένα ρεζερβουάρ από κινούμενο όχημα το οποίο αργότερα μεταφέρθηκε στο δοχείο paramotor του - χωρίς να αγγίξει το έδαφος. Δυστυχώς, μετά από 7,5 ώρες πτήσης βλάβη κινητήρα τον ανάγκασε να προσγειωθεί.
Τα πράγματα δεν ήταν εύκολα για Alfonso είτε, που απογειώθηκε στις paratrike με 60 κιλά καυσίμου για έναν μη απευθείας πτήση. Όταν προσπαθούσε να σηματοδοτήσει μια turnpoint που ήταν κάτω από μια καταιγίδα, υπέστη ισχυρές αναταράξεις και downdrafts ότι δεν μπορούσε να αντισταθμίσει με κινητήρα ισχύος του και τελείωσε επί τόπου, στιγμή κατά την οποία ο Μπενίτο τον έξω πέταξε. Alfonso είχε κάποιες μικρές ζημιές σε trike του, αλλά μετά την ανάκτηση από το περιστατικό επανήλθε πτήσης και κατάφερε να πετύχει τον στόχο για την δεύτερη θέση.
Benito Sousa ήταν η έκπληξη του Desafio? Σχέδιο πτήσης του περιλαμβάνονται δύο στάσεις, αλλά για το δεύτερο είχε να περιμένει για την ομάδα του εδώ και πολύ καιρό. Χάρη στη γενναιοδωρία του Ντάνι να του δώσει καύσιμο του μετά το ατύχημα, Μπενίτο θα μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα σε καλή θέση.
Όταν ο διαγωνισμός τελείωσε, οι χειριστές και οι διοργανωτές συγκεντρώθηκαν για να κατεβάσετε τραγούδια και να γιορτάσει Μπενίτο νίκη.
* Από Ojovolador συγχαίρουμε για την επιτυχία αυτής της περιπέτειας ελπίζοντας ότι θα δούμε περισσότερες εκδόσεις Desafio Γουαδαλκιβίρ στο μέλλον. Ευχόμαστε Dani ταχεία ανάρρωση.
Δίπλα ξεκίνησε κατηγορία:
1η Benito Sousa
2η Morillas Ramón
Τρίτες Rouanet Mathieu
Trike:
1η Redondo Alfonso
+ Πληροφορίες & φωτογραφίες: http://desafioguadalquivir400.blogspot.com/
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
1 Δημοσίευση
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση