Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
18 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
Here's the explanation for the accident of Chris from the international forum:
Chris Atkinson crashed his Hadron because he had extended brake lines for
his long distance flying..But his netting was removed from the top section
of his cage....because it was damaged and he never repaired it.. The brake
handle got sucked into his prop...and the wing collapsed...he was about
100ft off the ground.
(Source:http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p365838)
Chris Atkinson crashed his Hadron because he had extended brake lines for
his long distance flying..But his netting was removed from the top section
of his cage....because it was damaged and he never repaired it.. The brake
handle got sucked into his prop...and the wing collapsed...he was about
100ft off the ground.
(Source:http://www.paraglidingforum.com/viewtopic.php?p=p365838)
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
his netting was removed from the top section of his cage
Το επαναλαμβάνω αυτό διότι βλέπω τελευταία πολλούς να αφαιρούν το προστατευτικο δίχτυ για λόγους αισθητικης ή οπισθέλκουσας αλλά κυρίως λόγο βλακείας...
Το επαναλαμβάνω αυτό διότι βλέπω τελευταία πολλούς να αφαιρούν το προστατευτικο δίχτυ για λόγους αισθητικης ή οπισθέλκουσας αλλά κυρίως λόγο βλακείας...
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
This is the official hgfa report from the ppg australia facebook page. For those that knew Chris Atkinson and to all other PPG Pilots, please see the below report of the accident for all to learn by:
Accident/Death resulted in Right brake toggle being caught by the propellor, causing a severe right hand spiral dive into the ground. The contributing factor was that the safety netting (which had deteriorated slowly on Chris's PPG over a period of time) was removed by Chris and not replaced on the day of the accident.
Reserve had not been thrown, possibly meaning the catastrophic event happened at low altitude. Reserve was a overhead reserve.
Measurements of brake line lengths were standard on his Hadron and so were not extended as some have wrongly reported.
Low hang-point paramotors when a Pilot leans forward, the cage can move closer towards risers and with Chris removing the safety netting prior to his tragic flight, resulted in the brake toggle being caught by the propellor, with Right hand toggle entangling onto cage frame, which was impossible for the Pilot to release. Brake line was still attached to PPG frame behind pilots head when witnesses came to Pilots aid..Pilot impacted face down at high speed resulting in his death.
Accident/Death resulted in Right brake toggle being caught by the propellor, causing a severe right hand spiral dive into the ground. The contributing factor was that the safety netting (which had deteriorated slowly on Chris's PPG over a period of time) was removed by Chris and not replaced on the day of the accident.
Reserve had not been thrown, possibly meaning the catastrophic event happened at low altitude. Reserve was a overhead reserve.
Measurements of brake line lengths were standard on his Hadron and so were not extended as some have wrongly reported.
Low hang-point paramotors when a Pilot leans forward, the cage can move closer towards risers and with Chris removing the safety netting prior to his tragic flight, resulted in the brake toggle being caught by the propellor, with Right hand toggle entangling onto cage frame, which was impossible for the Pilot to release. Brake line was still attached to PPG frame behind pilots head when witnesses came to Pilots aid..Pilot impacted face down at high speed resulting in his death.
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
ετσι ειναι τα ατυχηματα αυτα γινονται απο εμπειρους που δοκιμαζουν τα ορια τους και του μοτερ/φτερου,το διχτυ δεν εχω δει εγω σε κανενα βιντεο βγαλμενο απλα πιο αραιη πλεξη για λογους αεροδυναμικης,πιλοτος εδω μου ελεγε οτι το φρενα του εφυγε απο το μαγνητη και αιωρουνταν ελευθερα οπως οταν κανεις παραπεντε να ομως που στα χαμηλα κρεμασματα εισαι πλατη κολημενος στο μοτερ και τα φρενα πιο χαμηλα περασε μεσα απο την πλεξη του δυχτιου και ...ευτηχως το εκοψε ο ελικας αν το επαιρνε για μαζεμα θα κλειδωνε το φτερο προς μια μερια με αποτελεσματα ομοια,ευτηχως ομως η πειρα του τον εσωσε κι ολα οκ, φαντασου απο το ΡΧΡ να περνουσε αναμεσα το φρενο τη μπορη να γινη ,εχει ομως μοτερ με πιο αραιη πλεξη η οπως σε μενα καθολου δυχτυ γι αυτο τωρα το βγαλανε με ενα μερος δυχτη, προσοχη ΠΕΤΑΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ παντα ζευγαρι αν γινεται για τους νεους
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
http://vimeo.com/67785292 Αφιερωμα στον απωντα
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
ωραια τα λες φιλε πανο...PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:ετσι ειναι τα ατυχηματα αυτα γινονται απο εμπειρους που δοκιμαζουν τα ορια τους και του μοτερ/φτερου,το διχτυ δεν εχω δει εγω σε κανενα βιντεο βγαλμενο απλα πιο αραιη πλεξη για λογους αεροδυναμικης,πιλοτος εδω μου ελεγε οτι το φρενα του εφυγε απο το μαγνητη και αιωρουνταν ελευθερα οπως οταν κανεις παραπεντε να ομως που στα χαμηλα κρεμασματα εισαι πλατη κολημενος στο μοτερ και τα φρενα πιο χαμηλα περασε μεσα απο την πλεξη του δυχτιου και ...ευτηχως το εκοψε ο ελικας αν το επαιρνε για μαζεμα θα κλειδωνε το φτερο προς μια μερια με αποτελεσματα ομοια,ευτηχως ομως η πειρα του τον εσωσε κι ολα οκ, φαντασου απο το ΡΧΡ να περνουσε αναμεσα το φρενο τη μπορη να γινη ,εχει ομως μοτερ με πιο αραιη πλεξη η οπως σε μενα καθολου δυχτυ γι αυτο τωρα το βγαλανε με ενα μερος δυχτη, προσοχη ΠΕΤΑΜΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ παντα ζευγαρι αν γινεται για τους νεους
απορια:
τι σχεση υπάρχει μεταξυ παλαιοτητος και ζευγαριου?
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
Που ήσουνα ρε JollyRoger ανησύχησα λέμε..
Για το pxp που λες Πανο ειναι λιγο δυσκολο να πιασει η προπελα το φρενο διοτι το πλαισιο εχει μεγαλη κληση προς τα πισω (25 μοιρες) που συνεπαγεται μεγάλη απόσταση απο την κορφη του στεφανιου μεχρι τα φρενα, ακομα και να σκύψεις μπροστα (όπως στο παρακατω βιντεο στο 0:31) η αποσταση ειναι μεγάλη.
Όπως και να χει το δίχτυ δεν το βγάζω για κανενα λογο!
Για το pxp που λες Πανο ειναι λιγο δυσκολο να πιασει η προπελα το φρενο διοτι το πλαισιο εχει μεγαλη κληση προς τα πισω (25 μοιρες) που συνεπαγεται μεγάλη απόσταση απο την κορφη του στεφανιου μεχρι τα φρενα, ακομα και να σκύψεις μπροστα (όπως στο παρακατω βιντεο στο 0:31) η αποσταση ειναι μεγάλη.
Όπως και να χει το δίχτυ δεν το βγάζω για κανενα λογο!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
φιλε Κωστα αυτο ενοω οτι στο ΡΧΡ η πλεξη ειναι στενη δεν παιρναει οπως σε αλλα και ειναι οκ συνιθως τα μοτερ με πλεξη πετονια τυπου ειναι αραιη, υπαρχουν φρενα με μαγαλητερο μηκος και ενοχλη αμα τα αφησεις ελευθερα προς τα πανω -πισω ,τωρα , η κλιση 20-25 μοιρες αλαζη με ριθμισεις εως καθετα στην πλατη, και για τις πτησεις ζευγαρι που πρεπη να κανουν οι νεοι πιλοτοι με παλιο ειναι γιατι αλλιος, θα αντηδραση ο παλιος πιλοτος και βοηθηση εναν πιλοτο που εχει αναγκη [ θα κανη προσγιωση αναγκαστικη πιο ψυχρεμα κλπ] αλλοστε απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα γιατι εξω [βορεια] αν δεν εκπεδευτης και αν δεν ...εξετασεις ΔΕΝ πετας ...και Κωστα η καμερα στον ομω με αρεσε δειχνει πολυ καλα.
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
αρα τα χαρακτηριστικά αυτά, αποδίδονται στην παλαιότητα?PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:για τις πτησεις ζευγαρι που πρεπη να κανουν οι νεοι πιλοτοι με παλιο ειναι γιατι αλλιος, θα αντηδραση ο παλιος πιλοτος και βοηθηση εναν πιλοτο που εχει αναγκη [ θα κανη προσγιωση αναγκαστικη πιο ψυχρεμα κλπ] αλλοστε απο τον παλιο μαθενεις
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ Ε? [ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΤΙΚΑ ]....."απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα " , στρατο δεν πηγες ?
-
panos hatzikallinikidhs - Friend
- Δημοσ.: 1044
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 23, 2009 7:55 am
- Τοποθεσία: THESSALONIKI
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
αρα ο παλιός στην ελλάδα, είναι απαραίτητα και άξιος δάσκαλος?
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
Στην προκείμενη περίπτωση μιλάμε για την στραβή που θα σου τύχει.
Και πιστέψτε με συμβαίνει σε πολλούς παλιούς και νέους στον χρόνο της πτητικής τους εμπειρίας. Άλλες φορές μικρή στραβή και άλλες μεγάλη.
ζευγάρι για τους νέους, είπε.
Δηλ. μην πετάς ΜΟΝΟΣ όταν είσαι νέος.
Για μένα καλό είναι όλοι να αποφεύγουν την πτήση μόνοι τους ή τουλάχιστον κάποιος να ξέρει, που και πόση ώρα θα πετάξεις.(για ΟΛΟΥΣ).
Το δεύτερο που θα σε στηρίξει είναι το σύστημα Λεονάρδο και το κινητό που πρεπει να βρίσκετε σε ασφαλή και προσβάσημη τσέπη .
Και πιστέψτε με συμβαίνει σε πολλούς παλιούς και νέους στον χρόνο της πτητικής τους εμπειρίας. Άλλες φορές μικρή στραβή και άλλες μεγάλη.
ζευγάρι για τους νέους, είπε.
Δηλ. μην πετάς ΜΟΝΟΣ όταν είσαι νέος.
Για μένα καλό είναι όλοι να αποφεύγουν την πτήση μόνοι τους ή τουλάχιστον κάποιος να ξέρει, που και πόση ώρα θα πετάξεις.(για ΟΛΟΥΣ).
Το δεύτερο που θα σε στηρίξει είναι το σύστημα Λεονάρδο και το κινητό που πρεπει να βρίσκετε σε ασφαλή και προσβάσημη τσέπη .
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
with right hand toggle entangling onto cage frame, which was impossible for the Pilot to release.
Δηλ. το φρένο του ακροπτερύγιου πέρασε μέσα από το στεφάνι που δεν είχε δίχτυ, το χτύπησε η προπέλα και το σφήνωσε μεταξύ των δυο στεφανιών.
Αυτό συνέβη γιατί
1ον και συμαντικότερο. Το στεφάνι δεν είχε καμία προστασία. (δίχτυ, πετονιά, ή οτιδήποτε άλλο ).
2ον Το παραμοτερ με τα χαμηλά (τυπου Pap) κρεμάσματα αλλάζει γωνία ανάλογα με τα γκάζια.
Όταν χρειάστηκε μια δυνατή γκαζιά από το Thor 200 το στεφάνι ακούμπησε στο κεφάλι του. Το φρένο το είχε στο χέρι του αλλά το φρένο του ακροπτερύγιου ήταν σφηνωμένο.
Δηλ. το φρένο του ακροπτερύγιου πέρασε μέσα από το στεφάνι που δεν είχε δίχτυ, το χτύπησε η προπέλα και το σφήνωσε μεταξύ των δυο στεφανιών.
Αυτό συνέβη γιατί
1ον και συμαντικότερο. Το στεφάνι δεν είχε καμία προστασία. (δίχτυ, πετονιά, ή οτιδήποτε άλλο ).
2ον Το παραμοτερ με τα χαμηλά (τυπου Pap) κρεμάσματα αλλάζει γωνία ανάλογα με τα γκάζια.
Όταν χρειάστηκε μια δυνατή γκαζιά από το Thor 200 το στεφάνι ακούμπησε στο κεφάλι του. Το φρένο το είχε στο χέρι του αλλά το φρένο του ακροπτερύγιου ήταν σφηνωμένο.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
aris έγραψε:Στην προκείμενη περίπτωση μιλάμε για την στραβή που θα σου τύχει.
Και πιστέψτε με συμβαίνει σε πολλούς παλιούς και νέους στον χρόνο της πτητικής τους εμπειρίας. Άλλες φορές μικρή στραβή και άλλες μεγάλη.
ζευγάρι για τους νέους, είπε.
Δηλ. μην πετάς ΜΟΝΟΣ όταν είσαι νέος.
Για μένα καλό είναι όλοι να αποφεύγουν την πτήση μόνοι τους ή τουλάχιστον κάποιος να ξέρει, που και πόση ώρα θα πετάξεις.(για ΟΛΟΥΣ).
Το δεύτερο που θα σε στηρίξει είναι το σύστημα Λεονάρδο και το κινητό που πρεπει να βρίσκετε σε ασφαλή και προσβάσημη τσέπη .
εχεις δικιο Αρη ετσι ειναι ολοι κανονικα πρεπει να αποφευγουμε την πτηση μονοι!!γιατι κατι μπορει να δει ο φιλος
σου που εσυ μπορει να αμελησες!!!για παραδειγμα χτες
στου Χαρηδημου το παραμοτερ βρηκα 2-3 βιδες ξεσφηχτες!!!!
μια στα μπρατσα μια στην ζωνη μια στην προπελα!!!!
και ο ιδιος μιλωντας για το συγκεκριμενοο ατυχημα μου
εκμυστηρευτηκε οτι του συνεβει να ρουφηξη η προπελα το φρενο
οταν παλιοτερα τα φρενα ηταν μαλακα και ευτηχως του το εκοψε!!!και μεσα απο το δυχτι!!! το παρακατω βιντεο
ειναι παρομιο ατυχημα με αρπαγμα φρενου...............
[quote]
η απογειωση ειναι προαιρετικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
η προσγειωση ειναι παντα υποχρεωτικη!
-
petros vlahos - Friend
- Δημοσ.: 477
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2011 7:25 am
- Τοποθεσία: Malia Crete
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
Δείτε στο 51 ή απλώς βάλτε full screen (η εικόνα που φαίνετε είναι στο 52) πόσο κοντά είναι το στεφάνι. Σχεδόν ακουμπά τους ιμάντες . Σκεφτήτε ο ROS 125 εχει περίπου 60 κιλά ενώ ο Thor 200 γύρο στα 80 κιλά.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Σάβ Ιουν 22, 2013 2:20 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
Καλα σε απογείωση - προσγείωση δεν παίζει τετοιο θέμα διοτι τα φρενα τα κρατας
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
BARBATUS έγραψε:Καλα σε απογείωση - προσγείωση δεν παίζει τετοιο θέμα διοτι τα φρενα τα κρατας
Το φρένο το είχε στο χέρι του αλλά το φρένο του ακροπτερύγιου σφήνωσε στο διπλό ανοξιδωτο στεφάνι απο το χτύπημα της προπέλας.
Στο παρακάτω βιντεάκι μπορείτε να δείτε την συμπεριφορά στο touch and go άλλων παραμοτερ με διάφορα κρεμάσματα όσων αφορά την αλλαγή γωνίας και το βαθμό δυσκολίας.
Τελευταίος στο βίντεο ο Κώστας από την Ζάκυνθο 6 μηνών πιλότος
όλοι οι υπόλοιποι παλιοί.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: Το πόρισμα της μοιραίας πτήσης.
PANOS HATZIKALLINIKIDHS έγραψε:ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ Ε? [ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΤΙΚΑ ]....."απο τον παλιο μαθενεις στην Ελλαδα " , στρατο δεν πηγες ?
χμμ.. ισως δεν το εθεσα καλα... προς αποφυγη ενδεχόμενης παρεξηγησεως, ξεκαθαρίζω:JollyRoger έγραψε:αρα ο παλιός στην ελλάδα, είναι απαραίτητα και άξιος δάσκαλος?
περι της ενδεχόμενης βεβαιοτητος [παλιος = αξιοπιστος γνωστης] προβληματιστηκα... οποτε και ρωτησα για να μάθω...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
18 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση