ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
8 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Ειναι θέμα λογικής για κάποιον που γνωρίζει οτι το περισσότερο βάρος σε μια πτέρυγα δημιουργεί μικρότερες αναταράξεις και λιγότερες πιθανότητες κλεισίματος,να καταλάβει οτι με το ιδιο φτερό θα πετάξει ασφαλέστερα στο βουνό έχοντας το παραμοτέρ στην πλάτη.
Είναι λοιπόν μύθος να λέγετε οτι το παραμοτέρ δεν πετάει στο βουνό.Τι να φοβηθεί κάποιος που πετάει χρόνια στο βουνό αν κρεμάσει 25 κιλά στην πλάτη?
Είναι λοιπόν μύθος να λέγετε οτι το παραμοτέρ δεν πετάει στο βουνό.Τι να φοβηθεί κάποιος που πετάει χρόνια στο βουνό αν κρεμάσει 25 κιλά στην πλάτη?
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
η υπερφορτωμενη πτερυγα (βουνου εννοω, για ρεφλεξ δεν εχω ιδέα ) κουνάει λιγότερο αλλα εχει και πιο νευρικές αντιδράσεις και μεγαλυτερη ταχύτητα, που σημαινει οτι απαιτεί ακριβέστερους χειρισμούς...
για μενα το θεμα λογικης ξαναπαει στο control...
για μενα το θεμα λογικης ξαναπαει στο control...
-
jollyroger - Friend
- Δημοσ.: 318
- Εγγραφή: Τετ Ιούλ 28, 2010 6:43 pm
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
η αποψη μου πανω σε αυτο ειναι οτι οι περισσοτεροι οταν πεταν με μοτερ θελουν να κανουν βολτα αναψυχης.για μενα θεωρω οτι απαιτει μεγαλη εξικιωση να πετας με μοτερ σε βουνο και μαλιστα βουνο με συνθηκες δυνατες διοτι στο καθισμα του παραπεντε σου δινει διαφορετικα μυνηματα η πτερυγα οποτε μπορεις να διορθωνεις πιο ευκολα και να δουλεψεις πιο ευκολα σωμα,σε σχεση απο το να προσπαθεις να θερμικαρεις με μοτερ.μπορεις να πας με μοτερ σε δυνατο βουνο και να πεταξεις αλλα θα σου γινει το στομαχι κομπος.αυτη ειναι η αποψη η δικη μου και ετσι το αντιλαμβανομαι.επειδη πεταω και μοτερ και ελευθερο καποιες φορες που πετω μοτερ και μπω σε λιγο δυνατες συνθηκες με ανοιχτα τριμ το κουνιμα-διορθωση που κανει η πτεριγα καποιες φορες μου ερχετε να διορθωσω εγω με τα φρενα αλλα αυτο απαγορευται με ανοιχτα τριμ γιατι το κανει μονη της η πτερυγα!!οποτε πιστευω οτι ola ειναι θεμα εξικιωσης!!
-
vlachos dimitris - Friend
- Δημοσ.: 61
- Εγγραφή: Δευτ Ιαν 16, 2012 1:10 pm
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Για να μη γραφω 10 σελιδες μια βολτα πχ μεχρι τα Καλυβια στον Ολυμπο σε καλη μερα με 4-5-6 m/sec θερμικα θα σε πεισει Ντινο οτι δεν ειναι θεμα λογικης τα 25 κιλα επιπλεον βαρος αλλα θεμα φυσικης
aimilios
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Συμφωνώ με τον Ντίνο.
Απλώς η συμπεριφορά – τα μηνύματα που παίρνει ο πιλότος είναι λίγο διαφορετικά.
Με λίγο εξοικείωση είναι το ίδιο, απλά έχει λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες.
Έχω πετάξει και με +6-5, ποιο ασφαλείς ένοιωθα με το μοτέρ.
Πχ Παραμοτερ με αλεξίπτωτο πλαγιάς στα θερμικά έχει λίγο ζόρι γιατί τα μηνύματα που παίρνεις είναι λίγο έντονα.κλπ. κλπ. κλπ.
Τέλος πάντων είναι όπως το βλέπει ο καθένας και τι πανί πετά .
Δηλαδή αν κάποιος μάθει να πετά πρώτα με παραμοτορ και μετά μάθαινε να πετά ελεύθερο θα αισθανόταν το αντίθετο από τον Αιμίλιο και τον Μιχάλη.
Απλώς η συμπεριφορά – τα μηνύματα που παίρνει ο πιλότος είναι λίγο διαφορετικά.
Με λίγο εξοικείωση είναι το ίδιο, απλά έχει λίγο μεγαλύτερες ταχύτητες.
Έχω πετάξει και με +6-5, ποιο ασφαλείς ένοιωθα με το μοτέρ.
Πχ Παραμοτερ με αλεξίπτωτο πλαγιάς στα θερμικά έχει λίγο ζόρι γιατί τα μηνύματα που παίρνεις είναι λίγο έντονα.κλπ. κλπ. κλπ.
Τέλος πάντων είναι όπως το βλέπει ο καθένας και τι πανί πετά .
Δηλαδή αν κάποιος μάθει να πετά πρώτα με παραμοτορ και μετά μάθαινε να πετά ελεύθερο θα αισθανόταν το αντίθετο από τον Αιμίλιο και τον Μιχάλη.
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Θα σας κουράσω λίγο αλλα δεν γίνετε αλλιώς.Ολα τα παραπεντε ειναι ασφαλή οταν πετούν με φαρτίο εντός των ορίων.Υπερφορτωση δεν συνισταται επειδή, η παραμόρφωση της πτέρυγας που λέγεται αεροελαστικότητα αλλάζει την γεωμετρία της καθώς και το airfoil.Τα κλεισίματα δεν ειναι θέμα φορτίου,ειναι θέμα αναταράξεων.1 ΑΣΘΕΝΩΝ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΩΝ:α)Σε ορεινες περιοχές με ασθενείς ανέμους β)κοντά σε μικρά cumulus γ)Μεσα σε μικρά θερμικά δ)Απο ασθενείς ριπαίους ανέμους.Σε αυτές τις συνθήκες το παραπεντε ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙ με την προυπόθεση ενεργούς πτήσης .2 ΜΕΤΡΙΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ:α)Σε ορεινές περιοχές με κατακoρuφη συνιστώσα 4-6m/sec καθετα απο το σημείο της εξαρσης.β)Σε υπήνεμες περιοχές που η επεκταση του υπηνέμου φτάνει σε λόγο 7/1 με ανέμους μέχρι 30 km/h.γ)Κοντά σε πυργοειδή σωρειτόμορφα νεφη. δ)Σε ασθενές shear.Εδω το παραπέντε ΠΙΘΑΝΟΝ να κλείσει. 3 ΙΣΧΥΡΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΞΕΙΣ:α]Σε ορεινές περιοχές περιοχες οπου η κατακόρυφη συνιστώσα ειναι μεγαλύτερη απο 7m/sec κοντα απο το επίπεδο της εξαρσης.β)Σε περιοχη ενεργών μετώπων γ)Πολυ κοντά σε αναπτυσόμενη καταιγίδα δ)Σε ρότορα των κυμάτων ορους.Το παραπέντε εδω ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Και η αισθηση των αναταράξεων ειναι θέμα υποκειμενικό.Ενας τρόπος να τις διαχειριστεις,εκτός απο την τεχνική,ειναι η εξοικειωση,η οποία αποκτάται με τις τακτικές πτήσεις σ΄αυτές και ερχετε με τον χρόνο. Αυτα οσον αφορά τις μη reflex πτέρυγες.Για τις reflex πτερυγες η γνώμη μου θα ηταν ανέκδοτο.Εχω τόση μικρή εμπειρια με αυτές που δεν μου επιτρέπετε να εχω γνώμη.Γι αυτο σας παραπέμπω στην επίσημη ιστοσελίδα της paramania και την απάντηση που δίνουν σε κάποιον Jeff Toll.Ομολογώ πάντως οτι λένε εντελώς αντίθετα πράγματα απ αυτα που εχω ακούσει απο τους υποστηρικτές των reflex πτερύγων συναδέλφων πιλότων.Τα συμπεράσματα δικά σας.http://www.flyparamania.com/index.php?o ... 11&lang=en
- kandileros
- Friend
- Δημοσ.: 15
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 14, 2008 9:58 am
- Τοποθεσία: megara
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Πιστεύω ότι το όλο θέμα δεν έχει να κάνει με το αν πετάς στο πάνω ή στο κάτω όριο βάρους της πτέρυγας σου αλλά με τη φιλοσοφία του κάθε αθλήματος.
Δηλαδή στο αλεξίπτωτο πλαγιάς και στην ανεμοπορία γενικότερα αν δεν έχεις κάποια ένταση ανέμου δεν κάνεις δυναμική ανεμοπορία κι αν δεν έχεις θερμικά δεν κάνεις θερμική ανεμοπορία αλλά τσουλήθρα.
Στο παραμοτέρ τώρα και στη μηχανοκίνητη πτήση γενικότερα δεν χρειάζεται ένταση ανέμου ούτε θερμικά (αναταράξεις) για να πάρεις ύψος διότι έχεις τον κινητήρα,προτιμάς δηλαδή πιο ήπιες συνθήκες εφόσον πολύ απλά δεν υπάρχει λόγος να χτυπιέσαι άδικα.
Αυτοί λοιπόν είναι οι λόγοι που στο ελεύθερο προτιμούν να πετούν μεσημέρι στο βουνό(οι πιο έμπειροι τουλάχιστον)ενώ στο παραμοτέρ πρωί ή απόγευμα σε κάμπους ή παραλίες κι όχι για λόγους ασφάλειας.....λογικό δεν είναι;;
Δηλαδή στο αλεξίπτωτο πλαγιάς και στην ανεμοπορία γενικότερα αν δεν έχεις κάποια ένταση ανέμου δεν κάνεις δυναμική ανεμοπορία κι αν δεν έχεις θερμικά δεν κάνεις θερμική ανεμοπορία αλλά τσουλήθρα.
Στο παραμοτέρ τώρα και στη μηχανοκίνητη πτήση γενικότερα δεν χρειάζεται ένταση ανέμου ούτε θερμικά (αναταράξεις) για να πάρεις ύψος διότι έχεις τον κινητήρα,προτιμάς δηλαδή πιο ήπιες συνθήκες εφόσον πολύ απλά δεν υπάρχει λόγος να χτυπιέσαι άδικα.
Αυτοί λοιπόν είναι οι λόγοι που στο ελεύθερο προτιμούν να πετούν μεσημέρι στο βουνό(οι πιο έμπειροι τουλάχιστον)ενώ στο παραμοτέρ πρωί ή απόγευμα σε κάμπους ή παραλίες κι όχι για λόγους ασφάλειας.....λογικό δεν είναι;;
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: ΘΕΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ
Είμαι εντυπωσιασμένος απο τις απαντήσεις όλων σας!Τις διάβασα επανειλημμένα και έμαθα πολλά.Το επίπεδό έχει ανέβει αρκετά.
Συμπεραίνω απο τις απαντήσεις σας οτι λίγο πολύ συμφωνείτε όλοι οτι ένας καλός πιλότος παραπέντε και παραμοτέρ μπορεί να πετάει παραμοτέρ και στο βουνό με θερμικά,αρκεί να εξοικειωθεί μ'αυτη την πτήση.
Συμπεραίνω απο τις απαντήσεις σας οτι λίγο πολύ συμφωνείτε όλοι οτι ένας καλός πιλότος παραπέντε και παραμοτέρ μπορεί να πετάει παραμοτέρ και στο βουνό με θερμικά,αρκεί να εξοικειωθεί μ'αυτη την πτήση.
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
8 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση