ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΡΟΠΗ
Ενα πολύ σοβαρό θέμα που δεν εχει αναλυθεί λεπτομερώς ειναι και οι επιπτώσεις της ροπής των παραμοτέρ στην πτήση.
Εγώ θα εξηγήσω εδώ τι κατάλαβα για το θέμα, μετά το στολάρισμα και την πτώση που ειχα στην Γαλλία.
Εκτελούσα διάφορες φιγούρες σε χαμηλό υψος.Σε κάποια απο αυτές γύριζα γύρω απο τον αξονά μου αριστερόστροφα πολύ κλειστά σχεδόν οριζόντια.Σ αυτή την περίπτωση τραβάς το αριστερό φρένο παρα πολύ και η αριστερή πλευρά της πτέρυγας εχει ελάχιστη ταχύτητα.Ταυτόχρονα η ροπή του τοπ 80 βοηθάει την αριστερή στρέψη και πετάς εχοντας ταχύτητα ασφαλείας περισότερο με την δεξιά πλευρά της πτέρυγας.
Εκεί ακριβώς αγνοώντας τις επιπτώσεις, άφησα απότομα το αριστερό φρένο και τράβηξα άγαρμπα το δεξί για να αλλάξω εντυπωσιακά πορεία.
Αμέσως η πτέρυγα μπήκε σε stal διότι εγώ έστριβα δεξιά και η ροπή της ελικας ( φούλ γκάζι )με έστριβε αριστερά.
Το αποτέλεσμα ηταν να σκάσω κάτω απο αρκετό υψος και με ταχύτητα.
Συμπέρασμα.....Οταν αγοράζεις ενα παραμοτέρ, μαθαίνεις αμέσως τί ροπή εχει,και οταν πετώντας θέλεις να στρίψεις αντίθετα με την ροπή, βάζεις περισσότερο σώμα και μειώνεις το γκάζι.
Αυτό το μάθημα το πλήρωσα με δύο σπασμένους σπονδύλους γιατί κανένας δεν με προειδοποίησε, ελπίζω να χρησιμεύσει και σε άλλους νεους πιλότους.
Εγώ θα εξηγήσω εδώ τι κατάλαβα για το θέμα, μετά το στολάρισμα και την πτώση που ειχα στην Γαλλία.
Εκτελούσα διάφορες φιγούρες σε χαμηλό υψος.Σε κάποια απο αυτές γύριζα γύρω απο τον αξονά μου αριστερόστροφα πολύ κλειστά σχεδόν οριζόντια.Σ αυτή την περίπτωση τραβάς το αριστερό φρένο παρα πολύ και η αριστερή πλευρά της πτέρυγας εχει ελάχιστη ταχύτητα.Ταυτόχρονα η ροπή του τοπ 80 βοηθάει την αριστερή στρέψη και πετάς εχοντας ταχύτητα ασφαλείας περισότερο με την δεξιά πλευρά της πτέρυγας.
Εκεί ακριβώς αγνοώντας τις επιπτώσεις, άφησα απότομα το αριστερό φρένο και τράβηξα άγαρμπα το δεξί για να αλλάξω εντυπωσιακά πορεία.
Αμέσως η πτέρυγα μπήκε σε stal διότι εγώ έστριβα δεξιά και η ροπή της ελικας ( φούλ γκάζι )με έστριβε αριστερά.
Το αποτέλεσμα ηταν να σκάσω κάτω απο αρκετό υψος και με ταχύτητα.
Συμπέρασμα.....Οταν αγοράζεις ενα παραμοτέρ, μαθαίνεις αμέσως τί ροπή εχει,και οταν πετώντας θέλεις να στρίψεις αντίθετα με την ροπή, βάζεις περισσότερο σώμα και μειώνεις το γκάζι.
Αυτό το μάθημα το πλήρωσα με δύο σπασμένους σπονδύλους γιατί κανένας δεν με προειδοποίησε, ελπίζω να χρησιμεύσει και σε άλλους νεους πιλότους.
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
Δεν εχει σημασία το φτερό,νομίζω.Η περίπτωση δεν ενδείκνυτε για αντιπαραβολές αλεξιπτώτων, αλωστε με αργό φτερό και τοπ 80 δεν θα μπορούσα να βρεθώ καν σ αυτή την θέση εγω.
-
dinoshaidutis - Friend
- Δημοσ.: 435
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 8:37 am
αν και μερικοί κρύβουν τις τούμπες που τρώνε, προσπαθόντας να μη μαθευτεί ποτέ,
εσύ απο την μεριά σου και ο Χάρης http://www.paramotor.gr/forumParamotor/ ... .php?t=459
συνηδιτοποιόντας το λάθος σου το μοιράζεσε εδώ μαζί μας κάνωντας έτσι το φορουμ ένα χρήσιμο στέκι για όσους απο εμάς αγαπάμε το παραμοτέρ
Ετσι και γω όταν έρθει η δικιά μου άτυχη στιγμή το πρώτο πράγμα που θα κάνω απο τη στιγμή που θα μπορώ να κουνίσω τα δάχτυλά μου θα είναι να το σχολιάσω με όλες τις λεπτομέριες. Μπράβο για το θέμα και ποτέ ξανά σε κανέναν μας.
Καλλές προσγειώσεις σε όλους μας.
εσύ απο την μεριά σου και ο Χάρης http://www.paramotor.gr/forumParamotor/ ... .php?t=459
συνηδιτοποιόντας το λάθος σου το μοιράζεσε εδώ μαζί μας κάνωντας έτσι το φορουμ ένα χρήσιμο στέκι για όσους απο εμάς αγαπάμε το παραμοτέρ
Ετσι και γω όταν έρθει η δικιά μου άτυχη στιγμή το πρώτο πράγμα που θα κάνω απο τη στιγμή που θα μπορώ να κουνίσω τα δάχτυλά μου θα είναι να το σχολιάσω με όλες τις λεπτομέριες. Μπράβο για το θέμα και ποτέ ξανά σε κανέναν μας.
Καλλές προσγειώσεις σε όλους μας.
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση