TOYOTOMI ΛΑΪΚΗ – ΒΑΓΓΕΛΑΣ
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
TOYOTOMI ΛΑΪΚΗ – ΒΑΓΓΕΛΑΣ
Απ ότι φαίνεται με την ανάπτυξη γινόμαστε όλο και ποιο πολλοί.
Πάρε Πάρε Πάρε
Από κει που δεν ήθελε κανένας να ακούσει για "ερκοντίσιον" πριν από λίγα χρόνια, σήμερα όλοι έγιναν ειδικοί.
Μεγάλο πράγμα η εντύποση της κονόμας.
Κάποτε όλοι οι Έλληνες ήθελαν να ανοίξουν μαγαζί σε νησί γιατί εκεί υποτίθεται ήταν το χρήμα.
Ποιο ειδικοί απ’ όλους είναι οι τύποι σαν τον ΒΑΓΓΕΛΑ με τα TOYOTOMI.. Σε κάνει να τα ξέρεις όλα δίχως να υπολογίζεις τις καταστροφικές συνέπειες που μπορεί να έχει για τον αγοραστή.
Το "ερκοντίσιον" δεν είναι μπιστολάκι για τα μαλλιά ή παιχνίδι από τα Jumbo που άμα δουλέψει έχει καλώς, άμα δεν δουλέψει δεν πειράζει δεν χάσαμε και τίποτα.
Πολλοί για το αποκτήσουν στερούνται πολλά και λογικά έχουν και τις ανάλογες προσδοκίες.
Δεν μπορεί λοιπόν μέχρι πριν ένα χρόνο να μην έχει ξαναδεί τέτοιο πράγμα και σήμερα να γνωρίζει τα πάντα και επειδή πήγε διακοπές με την οικογένεια και αφού πέρασε από την Ιταλία αγόρασε και δύο τρία κομμάτια χωρίς ΦΠΑ για να κονομήσει και να πουλήσει φτηνό πράγμα τιτανίου στα "κορόιδα" τους Έλληνες που δεν έχουν ξαναδεί τέτοια υλικά και τεχνολογία "TOYOTOMI".
Ο Βαγγέλας παντογνώστης έγινε αυτόματα και κατασκευαστής και με υλικά αλουμινίου που δεν υπάρχουν κατασκευάζει τα σούπερ ντούπερ "ινβέρτερ" σχεδόν τζάμπα με παραγγελία όπως το θέλει ο πελάτης.
Εκτός αυτού ανακατασκευάζει, επισκευάζει, βράζει και σουρώνει κάθε είδους "ανεμιστήρα" με το κόστος που θέλει ο πελάτης.
Για να μπορέσει όμως να κρεμάσει την μυζήθρα έπρεπε να δώσει μεγάλο αγώνα διαπραγμάτευσης μέχρις εσχάτων για να αποκτήσει την καλύτερη "μπόλια" φτηνά. Πράγμα που δεν κατάφερε κανένας άλλος μέχρι σήμερα λόγο........ βλακείας και άγνοιας.
Έτσι έδεσε το γλυκό και είναι έτοιμο για σερβίρισμα . Καλή χώνεψη λοιπόν για τους υποψήφιους αγοραστές και μην το "αφήνετε αναμμένο στον ύπνο γιατί θα πλευριτώσετε".
Υ.Γ. Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα και πράγματα "δεν έχουν ή" έχουν απόλυτη σχέση με τα παραπάνω.
Τελευταία επεξεργασία από aris και Τετ Ιούλ 31, 2013 10:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
-
aimilios - Friend
- Δημοσ.: 488
- Εγγραφή: Τρί Απρ 25, 2006 2:39 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: TOYOTOMI ΛΑΪΚΗ – ΒΑΓΓΕΛΑΣ
Αληθεβει ότι το τιτάνιο κόβει με το παραμικρό στις κολλήσης; ή είναι φήμες;;
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
Re: TOYOTOMI ΛΑΪΚΗ – ΒΑΓΓΕΛΑΣ
Το φυσικό τιτάνιο αποτελείται από 5 σταθερά ισότοπα : 46Ti, 47Ti, 48Ti, 49Ti and 50Ti. Το 48Ti να είναι το πλέον άφθονο, με περιεκτικότητα στο φυσικό τιτάνιο 73,8 %. Στα πέντε αυτά σταθερά ισότοπα καταλήγουν ισότοπα των στοιχείων σκανδίου, ασβεστίου, βαναδίου μετά από β- και β+-διασπάσεις.
Οι σχετικές ατομικές μάζες των ισοτόπων του τιτανίου κυμαίνονται από 39,99 amu (το 40Ti) έως 57,966 amu (το 58Ti).
(Κάθε φορά που δεν έχει προταθεί όνομα για ένα νέο στοιχείο που να υποδηλώνει τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του (κατάσταση στην οποία βρίσκομαι σήμερα), σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα να επιλεγεί ονομασία η οποία να μην υποδηλώνει τίποτα από μόνη της και επομένως να μην δημιουργεί εσφαλμένες παραστάσεις. Ως συνέχεια αυτής (της σκέψης), όπως έκανα και στην περίπτωση του ουρανίου, γιαυτή τη μεταλλική ουσία θα δανειστώ το όνομα από τη μυθολογία και ιδίως από τους Τιτάνες, τους πρώτους γιούς της γης. Ονομάζω, συνεπώς, το νέο αυτό μέταλλο ΤΙΤΑΝΙΟ.)
Ο Martin Heinrich Klaproth έδωσε το όνομα στο τιτάνιο από τους μυθικούς Τιτάνες.
Tο τιτάνιο διατίθεται στην αγορά σε 3 κατηγορίες. Το μαλακό το ημίσκληρο και το σκληρό.
Στην περίπτωση του παραμοτερ χρησιμοποιείτε μονό το μαλακό γιατί τα σκληρά σε τόσο λεπτούς σωλήνες σπάνε σαν γυαλί. Δηλ. έχουν τρομερή αντοχή αλλά σπάνε απότομα.
Σε κάποια φάση μη γνωρίζοντας τα παραπάνω και ενθουσιασμένος από την ιδέα, μέσω κάποιων φίλων στην Ρωσική πρεσβεία βρήκα κάποιες εταιρίες που κατασκευάζουν ότι θες μόνο με το κόστος αγοράς του τιτανίου. Αφού έστειλα σε μια εταιρία κάποια σχεδία να δουν περίπου τι θέλω μου απάντησαν ότι ήδη κατασκευάζουν σκελετούς παραμοτερ για την Ευρώπη.
Το κόστος ενός κομπλέ σκελετού δίχως τα μπράτσα με μαλακό τιτάνιο ήταν παραδοτέο στην Ελλάδα 350 ευρώ. Για ημίσκληρο 1500 ευρώ Για σκληρό δεν υπήρχε δυνατότητα συγκόλλησης και το κόστος σαν υλικό ξεπερνούσε τα 2500 ευρώ.
Ενθουσιασμένος αποφάσισα να κάνω μια γενναία παραγγελία για να γλυτώσω και από τα κολλήματα του αλουμινίου που έχουν πολύ δουλειά μόλις θα μάζευα τα απαραίτητα χρήματα. Στο μεταξύ μεσολάβησε ένα ταξίδι στην Γαλλία το 2009 όπου είδα από κοντά τον σκελετό τιτανίου Γάλλου κατασκευαστή.
Τον περιεργάστηκα, μου εξήγησε τα υπέρ και τα κατά και δεν μου άρεσε. Ευτυχώς γιατί θα είχα πετάξει ένα σωρό λεφτά από την αγνοία.
Το μαλακό τιτάνιο σωλήνας είναι πολύ εύκαμπτο σαν πλαστελίνη αλλά δεν επανέρχεται ακριβώς με αποτέλεσμα να γίνετε σαν φίδι όπου το στραβώνεις, παράλληλα δεν κολλιέται με απλά μηχανήματα για πιθανές επισκευές και εκτός αυτού δεν έχει την αντοχή να κρατήσει ούτε τις αρτάνες σε ένα μπροστινό.
Η διαφορά του βάρους στο μαλακό τιτάνιο είναι στα 2/3 σε σχέση με το αλουμίνιο. Δηλ ο σκελετός αλουμινίου είναι κομπλέ 3150 κιλά συν τη ηλεκτροστατική βαφή 180 γρ. σύνολο 3.330 κιλα ενώ ο σκελετός τιτανίου ήταν 2.180. οπότε η διαφορά είναι μόνο 1150 γρ.
Τα μπράτσα δεν κατασκευάζονται από μαλακό τιτάνιο και αναγκαστικά θα έπρεπε να κοπούν και να επεξεργαστούν από ημίσκληρο με κόστος πάνω από 500 ευρώ. Γι αυτό και δεν έχει κανένας κατασκευαστής μπράτσα τιτανίου.
Όταν ρώτησα τον Γάλλο γιατί χρησιμοποιεί τιτάνιο αφού έχει τόσα μειονεκτήματα στο παραμοτερ μου απάντησε ότι το σημαντικότερο όλων είναι το κόστος δεύτερον ότι δεν έχει εργασία γιατί το παίρνει έτοιμο και απλά το μοντάρει και τρίτων ότι ακούγετε αλλιώς στον πελάτη το τιτάνιο και είναι ένα είδος προσέλκυσης.
Ναι αλλά του απάντησα δεν σε ενδιαφέρει που όταν ο πελάτης θα καταλάβει τι συμβαίνει θα τα βάλει με σένα και θα τον χάσεις ? Η απάντηση ήταν ότι δεν θα τα βάλει μαζί μου αλλά με τον εαυτό του για την επιλογή του, γιατί εγώ προτείνω και σκελετούς αλουμινίου αλλά αυτός έρχεται φτιαγμένος με το τιτάνιο που δεν ακούει τι του προτείνω.
Αυτή τη στιγμή το καλύτερο υλικό για την κατασκευή παραμοτερ είναι τι μαλακό αλουμίνιο γι αυτό και όλοι οι κατασκευαστές ακόμα και αυτοί που κατασκευάζουν παραδοσιακά ανοξείδωτα πλαίσια το γυρίζουν στο αλουμίνιο.
Και λέω μαλακό αλουμίνιο γιατί το αλουμίνιο έχει μια παράξενη ιδιότητα να σκληραίνει με τους κραδασμούς και την πάροδο του χρόνου. Δηλ το μαλακό αλουμίνιο μετά από δέκα χρόνια στο παραμοτερ έχει γίνει σκληρό και ευάλωτο στο σπάσιμο.
Αν παρατηρήσετε το παλιά miniplane εννοώ 5ετίας 7ετίας με τα ψηλά κρεμάσματα είναι όλα ψιλοσπασμένα στις βάσεις των μπράτσων και αυτό γιατί ο Ντιέγκο χρησιμοποίει σκληρό αλουμίνιο που δεν έχει καμιά ελαστικότητα (Γι αυτό και το miniplane δεν έχει καμπύλες.) για να γλυτώσει λίγο βάρος με αποτέλεσμα σε λίγα χρόνια να έχει σκληρύνει τόσο πολύ που γίνετε ευάλωτο στα σημεία που τρώει το ζόρι.
Δεν θα το έλεγα . Οι κολλήσεις στο μαλακό τιτάνιο κόβονται περισσότερο όταν στραβώσει πάνω στην κόλληση γιατί η κόλληση είναι αναγκαστικά διαφορετικής πυκνότητας. Πάντως στα αεροπλάνα δεν επιτρέπετε η συγκόλληση του τιτανίου λόγο σκληρότητας και όλα συναρμολογούνται με περτσίνια , πύρους και βίδες.
Άντε παρασύρομαι και δίνω όλα τα μυστικά και θα γεμίσει ο τόπος ΒΑΓΓΕΛΕΣ
Οι σχετικές ατομικές μάζες των ισοτόπων του τιτανίου κυμαίνονται από 39,99 amu (το 40Ti) έως 57,966 amu (το 58Ti).
(Κάθε φορά που δεν έχει προταθεί όνομα για ένα νέο στοιχείο που να υποδηλώνει τις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά του (κατάσταση στην οποία βρίσκομαι σήμερα), σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα να επιλεγεί ονομασία η οποία να μην υποδηλώνει τίποτα από μόνη της και επομένως να μην δημιουργεί εσφαλμένες παραστάσεις. Ως συνέχεια αυτής (της σκέψης), όπως έκανα και στην περίπτωση του ουρανίου, γιαυτή τη μεταλλική ουσία θα δανειστώ το όνομα από τη μυθολογία και ιδίως από τους Τιτάνες, τους πρώτους γιούς της γης. Ονομάζω, συνεπώς, το νέο αυτό μέταλλο ΤΙΤΑΝΙΟ.)
Ο Martin Heinrich Klaproth έδωσε το όνομα στο τιτάνιο από τους μυθικούς Τιτάνες.
Tο τιτάνιο διατίθεται στην αγορά σε 3 κατηγορίες. Το μαλακό το ημίσκληρο και το σκληρό.
Στην περίπτωση του παραμοτερ χρησιμοποιείτε μονό το μαλακό γιατί τα σκληρά σε τόσο λεπτούς σωλήνες σπάνε σαν γυαλί. Δηλ. έχουν τρομερή αντοχή αλλά σπάνε απότομα.
Σε κάποια φάση μη γνωρίζοντας τα παραπάνω και ενθουσιασμένος από την ιδέα, μέσω κάποιων φίλων στην Ρωσική πρεσβεία βρήκα κάποιες εταιρίες που κατασκευάζουν ότι θες μόνο με το κόστος αγοράς του τιτανίου. Αφού έστειλα σε μια εταιρία κάποια σχεδία να δουν περίπου τι θέλω μου απάντησαν ότι ήδη κατασκευάζουν σκελετούς παραμοτερ για την Ευρώπη.
Το κόστος ενός κομπλέ σκελετού δίχως τα μπράτσα με μαλακό τιτάνιο ήταν παραδοτέο στην Ελλάδα 350 ευρώ. Για ημίσκληρο 1500 ευρώ Για σκληρό δεν υπήρχε δυνατότητα συγκόλλησης και το κόστος σαν υλικό ξεπερνούσε τα 2500 ευρώ.
Ενθουσιασμένος αποφάσισα να κάνω μια γενναία παραγγελία για να γλυτώσω και από τα κολλήματα του αλουμινίου που έχουν πολύ δουλειά μόλις θα μάζευα τα απαραίτητα χρήματα. Στο μεταξύ μεσολάβησε ένα ταξίδι στην Γαλλία το 2009 όπου είδα από κοντά τον σκελετό τιτανίου Γάλλου κατασκευαστή.
Τον περιεργάστηκα, μου εξήγησε τα υπέρ και τα κατά και δεν μου άρεσε. Ευτυχώς γιατί θα είχα πετάξει ένα σωρό λεφτά από την αγνοία.
Το μαλακό τιτάνιο σωλήνας είναι πολύ εύκαμπτο σαν πλαστελίνη αλλά δεν επανέρχεται ακριβώς με αποτέλεσμα να γίνετε σαν φίδι όπου το στραβώνεις, παράλληλα δεν κολλιέται με απλά μηχανήματα για πιθανές επισκευές και εκτός αυτού δεν έχει την αντοχή να κρατήσει ούτε τις αρτάνες σε ένα μπροστινό.
Η διαφορά του βάρους στο μαλακό τιτάνιο είναι στα 2/3 σε σχέση με το αλουμίνιο. Δηλ ο σκελετός αλουμινίου είναι κομπλέ 3150 κιλά συν τη ηλεκτροστατική βαφή 180 γρ. σύνολο 3.330 κιλα ενώ ο σκελετός τιτανίου ήταν 2.180. οπότε η διαφορά είναι μόνο 1150 γρ.
Τα μπράτσα δεν κατασκευάζονται από μαλακό τιτάνιο και αναγκαστικά θα έπρεπε να κοπούν και να επεξεργαστούν από ημίσκληρο με κόστος πάνω από 500 ευρώ. Γι αυτό και δεν έχει κανένας κατασκευαστής μπράτσα τιτανίου.
Όταν ρώτησα τον Γάλλο γιατί χρησιμοποιεί τιτάνιο αφού έχει τόσα μειονεκτήματα στο παραμοτερ μου απάντησε ότι το σημαντικότερο όλων είναι το κόστος δεύτερον ότι δεν έχει εργασία γιατί το παίρνει έτοιμο και απλά το μοντάρει και τρίτων ότι ακούγετε αλλιώς στον πελάτη το τιτάνιο και είναι ένα είδος προσέλκυσης.
Ναι αλλά του απάντησα δεν σε ενδιαφέρει που όταν ο πελάτης θα καταλάβει τι συμβαίνει θα τα βάλει με σένα και θα τον χάσεις ? Η απάντηση ήταν ότι δεν θα τα βάλει μαζί μου αλλά με τον εαυτό του για την επιλογή του, γιατί εγώ προτείνω και σκελετούς αλουμινίου αλλά αυτός έρχεται φτιαγμένος με το τιτάνιο που δεν ακούει τι του προτείνω.
Αυτή τη στιγμή το καλύτερο υλικό για την κατασκευή παραμοτερ είναι τι μαλακό αλουμίνιο γι αυτό και όλοι οι κατασκευαστές ακόμα και αυτοί που κατασκευάζουν παραδοσιακά ανοξείδωτα πλαίσια το γυρίζουν στο αλουμίνιο.
Και λέω μαλακό αλουμίνιο γιατί το αλουμίνιο έχει μια παράξενη ιδιότητα να σκληραίνει με τους κραδασμούς και την πάροδο του χρόνου. Δηλ το μαλακό αλουμίνιο μετά από δέκα χρόνια στο παραμοτερ έχει γίνει σκληρό και ευάλωτο στο σπάσιμο.
Αν παρατηρήσετε το παλιά miniplane εννοώ 5ετίας 7ετίας με τα ψηλά κρεμάσματα είναι όλα ψιλοσπασμένα στις βάσεις των μπράτσων και αυτό γιατί ο Ντιέγκο χρησιμοποίει σκληρό αλουμίνιο που δεν έχει καμιά ελαστικότητα (Γι αυτό και το miniplane δεν έχει καμπύλες.) για να γλυτώσει λίγο βάρος με αποτέλεσμα σε λίγα χρόνια να έχει σκληρύνει τόσο πολύ που γίνετε ευάλωτο στα σημεία που τρώει το ζόρι.
BARBATUS
Aληθεύει ότι το τιτάνιο κόβει με το παραμικρό τις κολλήσεις;;;
Δεν θα το έλεγα . Οι κολλήσεις στο μαλακό τιτάνιο κόβονται περισσότερο όταν στραβώσει πάνω στην κόλληση γιατί η κόλληση είναι αναγκαστικά διαφορετικής πυκνότητας. Πάντως στα αεροπλάνα δεν επιτρέπετε η συγκόλληση του τιτανίου λόγο σκληρότητας και όλα συναρμολογούνται με περτσίνια , πύρους και βίδες.
Άντε παρασύρομαι και δίνω όλα τα μυστικά και θα γεμίσει ο τόπος ΒΑΓΓΕΛΕΣ
-
aris - Friend
- Δημοσ.: 645
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 24, 2006 9:55 pm
- Τοποθεσία: Λουτράκι
Re: TOYOTOMI ΛΑΪΚΗ – ΒΑΓΓΕΛΑΣ
Ευχαριστω Αρη με κατατόπισες πλήρως!
Καλιά να φοβάσαι μη σκοτωθείς...
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
παρά να φοβάσαι να ζήσεις!!
- BARBATUS
- Friend
- Δημοσ.: 411
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 04, 2012 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κρήτη
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση