Γράψε για τον εξοπλισμό σου
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Γράψε για τον εξοπλισμό σου
Μερικοί από εμάς “από ότι ακούω” δεν έχουν καταφέρει ακόμα να φτιάξουν τον εξοπλισμό που τους ταιριάζει. Άλλοι είναι υπερήφανοι κάτοχοι ενός μοντέλου. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ, και είναι καλό να ξέρεις τι θέλεις και ακόμα πιο καλό είναι να έχεις αυτό που θέλεις και που σου ταιριάζει.
Castelluccio Simonini, δεν το αλλάζω για τους εξής λόγους:
1) χαλάει σπάνια ίσως να μη χαλάσει ποτέ <δεν έχω λεφτά για επισκευές>
2) αφού χαλάει σπάνια αισθάνομαι πιο ασφαλής <λιγότερες αναγκαστικές>
3) αρπάζει ο κινητήρας σαν αστραπή από τις χαμηλές στροφές, αν πετάς κοντά στο έδαφος, έχεις πολύ περισσότερη ακρίβεια και ασφάλεια ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
4) περισσότερη δύναμη σε καθοδικά και σε άλλες περίεργες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν αποφυγή εμποδίων κλπ. <ακόμα και όταν είναι παλιό και πεσμένο>
5) απογείωση από πιο μικρό χώρο με λιγότερο τρέξιμο <I love it>
6) ροπή στρέψης <αν μάθεις να την χειρίζεσαι είναι τέλειο εργαλείο για να στρίβεις ακόμα και με τα ψηλά κρεμάσματα>
7) βενζίνα, δεν καίει όσο νομίζεις <αν κάποιο οικονομικό καίει 2,3 την ώρα εγώ καίω 2,6>
image host
image upload
Για τον σκελετό μου:
1) το δυνατό στεφάνι δεν το αλλάζω με τίποτα <στην άπνοια της Λάρισας η απογείωση μπροστινό με γκάζι είναι όλα τα λεφτά, ειδικά τώρα που έμαθα και το κόλπο>
2) είμαι τυχερός και δεν έχω φάει την παραμικρή τούμπα, αλλά όταν έρθει η σειρά μου να τη φάω, πιθανόν να μη σπάσει η προπέλα, και αν είναι τούμπα “τύπου crash” αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια έχοντας ένα μεγάλο και διπλό σκελετό.
3) αν για τον Α ή Β λόγο βρεθεί κάποιος μπροστά, το πρώτο πράγμα που θα κάνει ο ανυποψίαστος είναι να βάλει τα χέρια του μπροστά για να προφυλαχτεί <για να έχω μερικά γραμμάρια πιο ελαφρύ στεφάνι δεν θέλω να ρισκάρω αν προκαλέσω σοβαρή ζημιά σε τρίτο>
4) στο συγκεκριμένο μοντέλο η μηχανή είναι σχεδόν κολλημένη στην πλάτη μου <με αποτέλεσμα να το αισθάνομαι πιο ελαφρύ>
5) τα κρεμάσματα είναι ψηλά και το κέντρο βάρος κάθετε καλύτερα από κάτω
6) στη φωτογραφία, το κεφάλι μου κοιτάει πάνω, αλλά ο σκελετός είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να μην εμποδίζει το κράνος να ακουμπάει στον σκελετό.
free image upload
Προβλήματα που έχω:
1) το βάζω μπροστά από την προπέλα <χωρίς μίζα είναι 26,5kg από 30,5kg που ήταν> αν και του βρήκα το κόλπο είναι επικίνδυνο!!
2) έχω λίγους κραδασμούς παραπάνω <είναι θέμα συνήθειας>
3) δεν θα το πρότεινα για beginners <θέμα ροπής και βάρους>
4) αν έχει λίγο αέρα δεν βολεύει να φύγεις με ανάποδη, θες τουλάχιστον 7χλμ αέρα για back-start <με τα επιπλέον κιλά δεν μπορείς να τρέχεις με την όπισθεν μπορει να σκοντάψεις>.
Βάλε φωτογραφίες και γράψε και εσύ για τον εξοπλισμό σου και την φιλοσοφία του
Castelluccio Simonini, δεν το αλλάζω για τους εξής λόγους:
1) χαλάει σπάνια ίσως να μη χαλάσει ποτέ <δεν έχω λεφτά για επισκευές>
2) αφού χαλάει σπάνια αισθάνομαι πιο ασφαλής <λιγότερες αναγκαστικές>
3) αρπάζει ο κινητήρας σαν αστραπή από τις χαμηλές στροφές, αν πετάς κοντά στο έδαφος, έχεις πολύ περισσότερη ακρίβεια και ασφάλεια ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
4) περισσότερη δύναμη σε καθοδικά και σε άλλες περίεργες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν αποφυγή εμποδίων κλπ. <ακόμα και όταν είναι παλιό και πεσμένο>
5) απογείωση από πιο μικρό χώρο με λιγότερο τρέξιμο <I love it>
6) ροπή στρέψης <αν μάθεις να την χειρίζεσαι είναι τέλειο εργαλείο για να στρίβεις ακόμα και με τα ψηλά κρεμάσματα>
7) βενζίνα, δεν καίει όσο νομίζεις <αν κάποιο οικονομικό καίει 2,3 την ώρα εγώ καίω 2,6>
image host
image upload
Για τον σκελετό μου:
1) το δυνατό στεφάνι δεν το αλλάζω με τίποτα <στην άπνοια της Λάρισας η απογείωση μπροστινό με γκάζι είναι όλα τα λεφτά, ειδικά τώρα που έμαθα και το κόλπο>
2) είμαι τυχερός και δεν έχω φάει την παραμικρή τούμπα, αλλά όταν έρθει η σειρά μου να τη φάω, πιθανόν να μη σπάσει η προπέλα, και αν είναι τούμπα “τύπου crash” αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια έχοντας ένα μεγάλο και διπλό σκελετό.
3) αν για τον Α ή Β λόγο βρεθεί κάποιος μπροστά, το πρώτο πράγμα που θα κάνει ο ανυποψίαστος είναι να βάλει τα χέρια του μπροστά για να προφυλαχτεί <για να έχω μερικά γραμμάρια πιο ελαφρύ στεφάνι δεν θέλω να ρισκάρω αν προκαλέσω σοβαρή ζημιά σε τρίτο>
4) στο συγκεκριμένο μοντέλο η μηχανή είναι σχεδόν κολλημένη στην πλάτη μου <με αποτέλεσμα να το αισθάνομαι πιο ελαφρύ>
5) τα κρεμάσματα είναι ψηλά και το κέντρο βάρος κάθετε καλύτερα από κάτω
6) στη φωτογραφία, το κεφάλι μου κοιτάει πάνω, αλλά ο σκελετός είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να μην εμποδίζει το κράνος να ακουμπάει στον σκελετό.
free image upload
Προβλήματα που έχω:
1) το βάζω μπροστά από την προπέλα <χωρίς μίζα είναι 26,5kg από 30,5kg που ήταν> αν και του βρήκα το κόλπο είναι επικίνδυνο!!
2) έχω λίγους κραδασμούς παραπάνω <είναι θέμα συνήθειας>
3) δεν θα το πρότεινα για beginners <θέμα ροπής και βάρους>
4) αν έχει λίγο αέρα δεν βολεύει να φύγεις με ανάποδη, θες τουλάχιστον 7χλμ αέρα για back-start <με τα επιπλέον κιλά δεν μπορείς να τρέχεις με την όπισθεν μπορει να σκοντάψεις>.
Βάλε φωτογραφίες και γράψε και εσύ για τον εξοπλισμό σου και την φιλοσοφία του
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Ένας φίλος μου Άγγλος απο το παραπέντε μου προτείνει αυτό
The RAD Arrow Classic, at just 17.5Kg http://www.radparamotors.com/
Εσείς το γνωρίζετε? Καλό είναι? Μπορώ να βρω πιο ελαφρύ ακόμα?
The RAD Arrow Classic, at just 17.5Kg http://www.radparamotors.com/
Εσείς το γνωρίζετε? Καλό είναι? Μπορώ να βρω πιο ελαφρύ ακόμα?
-
Μαρία - Friend
- Δημοσ.: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 27, 2011 1:24 pm
- Τοποθεσία: Λαμία
Μαρία, γιατί το ψάχνεις?
αυτό που σου προτείνει ο φίλος σου δεν κυκλοφορεί και πολύ
στην ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ένα, αν ήταν καλό εμείς εδω δεν θα το είχαμε? έστω και ένα?
Σου είπα, πάρε απο ελλάδα και αν είναι το παίρνεις μετα μαζί σου
θα το πάρεις και πολύ πιο φθηνό απο εδώ
σου πρωτείνω αντί να ψάχνεις πιο ειναι πιο ελαφρύ να ψάχνεις για κανένα miniplane ειναι 19 κιλά μόνο
image upload
αυτό που σου προτείνει ο φίλος σου δεν κυκλοφορεί και πολύ
στην ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ένα, αν ήταν καλό εμείς εδω δεν θα το είχαμε? έστω και ένα?
Σου είπα, πάρε απο ελλάδα και αν είναι το παίρνεις μετα μαζί σου
θα το πάρεις και πολύ πιο φθηνό απο εδώ
σου πρωτείνω αντί να ψάχνεις πιο ειναι πιο ελαφρύ να ψάχνεις για κανένα miniplane ειναι 19 κιλά μόνο
image upload
-
vasilis - Friend
- Δημοσ.: 289
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 01, 2007 10:24 pm
- Τοποθεσία: Greece
Γεια σου Μαρια και απο μενα.
Νομιζω οτι ο Βασιλης εχει δικιο στο να παρεις ενα miniplane το οποιο και ελαφρυ θα σου ειναι(θα το συνηθησεις μην το φοβασε το βαρος του)και αξιοποστο και ευκολα ανταλλακτικα βρισκεις.
Ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα στον αερα.
Νομιζω οτι ο Βασιλης εχει δικιο στο να παρεις ενα miniplane το οποιο και ελαφρυ θα σου ειναι(θα το συνηθησεις μην το φοβασε το βαρος του)και αξιοποστο και ευκολα ανταλλακτικα βρισκεις.
Ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα στον αερα.
- dmpatanis
- Friend
- Δημοσ.: 98
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 16, 2010 8:54 pm
- Τοποθεσία: Volos-Greece
5 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
- Νέες δημοσιεύσεις
- Αναπάντητες δημοσιεύσεις
- Μέλη σε σύνδεση